Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
21/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.

Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...

Vierailija
22/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:

- meikkivoiteen

- peitevoiteen silmänalusille

- kulmakarvageelin

- kulmakarvavärin

- ripsien taivutuksen ja ripsivärin

- varjostuspuuterin

- poskipunan

- värittömän puuterin

- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille

- joskus huulipunan

Käytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.

Ai meneekö toi 30 minuuttia joka päivä? Tuossahan ajassa ehtisi lukea vaikka 20 sivua kirjallisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Mossaa ja Madaraa. Oikeastaan melkein mikä tuote on heiltä sopinut. Puhdistusaineet sekä ihovoiteet. Hinnaltaan sellaisia, että pystyn niitä ostamaan. Laadultaan hyviä jos katsoo hintaakin.

Vierailija
24/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Frantsilan kasvovoide

- Green peed voide (ihan paras!

- Misellivesi (ei taida olla luonnonkosmetiikkaa)

Vierailija
25/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Mulla myös toi tata harperin seerumi. Heti kun ensimmäinen pullo loppui niin tilasin uuden. Koostumuksensa puolesta ihan täysi kymppi

Vierailija
26/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

evitamin voiteet ja tuotteet sekä retinoli

Vierailija
27/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritualsin tuotteilla

Nuo ei ole luonnonkosmetiikkaa lähelläkään :D

Vierailija
28/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.

Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...

Jos haluan ilkeä olla niin kyllä ne rypyt sinullekin tulee, vaikka laittaisit 2000 euroa ihonhoitoon jos nyt jätetään kaikki "täyteaineet" yms pois laskuista. Siinä mielessä rajansa kaikella. Sivusta.

Julkkikset ainakin nyt vaan tuppaa laittamaan rahaa ja aikaan ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Vierailija
29/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran ja Whamisan tuotteet, erityisesti nämä:

Madara Time Miracle Hydra Firm Concentrate Jelly - keväällä, kesällä ja syksyllä

Madara SOS Hydra Repair Intensive Serum - talvella

Whamisa Organic Flowers Toner Original - edellisten alle ympäri vuoden

Whamisa Flowers Peeling Finger Mitt - kuorintalaput, kerran-kaksi viikossa

Ihoni on lähes viisikymppisen sekaiho, pintakuivuutta olisi muttei näiden kanssa

Vierailija
30/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi. Molemmat luonnossa kasvavia luonnotuotteita. Näitä kun vetää päivittäin niin tulee hyvä iho. Juon aina lasin viiniä ruuan yhteydessä ja sitten iltapalan jälkeen yhden paraslaatuisen kuubalaisen sikarin. (my father the judge)

Vierailija
31/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen luonnonkosmetiikka!

Vierailija
32/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealainen luonnonkosmetiikka!

Eihän koreassa ole edes kielletty eläinkokeita? Luomua 😁

Vierailija
33/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:

- meikkivoiteen

- peitevoiteen silmänalusille

- kulmakarvageelin

- kulmakarvavärin

- ripsien taivutuksen ja ripsivärin

- varjostuspuuterin

- poskipunan

- värittömän puuterin

- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille

- joskus huulipunan

Käytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.

Noin monta tuotetta.... Mä käytän ehkä max kahta jos jaksan (retinolia ja kollageenia)

Vierailija
34/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muistiinpanoja :D jatkakaa

Vierailija
35/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mun all-time-favourite.

Vierailija
36/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novexpert Booster Vax

Pfizer

Laihduttaminen

Vierailija
37/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Kappalejako?

Vierailija
38/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

House of organicin, jolien ja biodellysin tuotteet. Myös Nourish & Repair -hoitoaine.

Eikös mainitsemasi kolme ensimmäistä ole verkkokauppoja, ei tuotteita? En ole tietoinen, että niillä olisi omaa tuotesarjaa.

Vierailija
39/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ja alkoholi. Molemmat luonnossa kasvavia luonnotuotteita. Näitä kun vetää päivittäin niin tulee hyvä iho. Juon aina lasin viiniä ruuan yhteydessä ja sitten iltapalan jälkeen yhden paraslaatuisen kuubalaisen sikarin. (my father the judge)

Tupakka ja alkoholi vanhentaa ihoa!

Vierailija
40/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse pääsääntöisesti Laponie of Scandinavian tuotteita ihon tarpeiden mukaan 2-4 tuotetta. Toki olisi ihana kaikkea muutakin käyttää, mutta ihoni reagoi helposti niin arjessa todennut nuo parhaiksi ja helpommiksi pitää hyvää ihoa yllä.

Eniten pidän sarjan multi-balmista ja kasvonaamio ja calm-seerumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi