Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:
- meikkivoiteen
- peitevoiteen silmänalusille
- kulmakarvageelin
- kulmakarvavärin
- ripsien taivutuksen ja ripsivärin
- varjostuspuuterin
- poskipunan
- värittömän puuterin
- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille
- joskus huulipunanKäytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.
Ai meneekö toi 30 minuuttia joka päivä? Tuossahan ajassa ehtisi lukea vaikka 20 sivua kirjallisuutta
Itse käytän Mossaa ja Madaraa. Oikeastaan melkein mikä tuote on heiltä sopinut. Puhdistusaineet sekä ihovoiteet. Hinnaltaan sellaisia, että pystyn niitä ostamaan. Laadultaan hyviä jos katsoo hintaakin.
- Frantsilan kasvovoide
- Green peed voide (ihan paras!
- Misellivesi (ei taida olla luonnonkosmetiikkaa)
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Mulla myös toi tata harperin seerumi. Heti kun ensimmäinen pullo loppui niin tilasin uuden. Koostumuksensa puolesta ihan täysi kymppi
evitamin voiteet ja tuotteet sekä retinoli
Vierailija kirjoitti:
Ritualsin tuotteilla
Nuo ei ole luonnonkosmetiikkaa lähelläkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.
Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...
Jos haluan ilkeä olla niin kyllä ne rypyt sinullekin tulee, vaikka laittaisit 2000 euroa ihonhoitoon jos nyt jätetään kaikki "täyteaineet" yms pois laskuista. Siinä mielessä rajansa kaikella. Sivusta.
Julkkikset ainakin nyt vaan tuppaa laittamaan rahaa ja aikaan ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Madaran ja Whamisan tuotteet, erityisesti nämä:
Madara Time Miracle Hydra Firm Concentrate Jelly - keväällä, kesällä ja syksyllä
Madara SOS Hydra Repair Intensive Serum - talvella
Whamisa Organic Flowers Toner Original - edellisten alle ympäri vuoden
Whamisa Flowers Peeling Finger Mitt - kuorintalaput, kerran-kaksi viikossa
Ihoni on lähes viisikymppisen sekaiho, pintakuivuutta olisi muttei näiden kanssa
Tupakka ja alkoholi. Molemmat luonnossa kasvavia luonnotuotteita. Näitä kun vetää päivittäin niin tulee hyvä iho. Juon aina lasin viiniä ruuan yhteydessä ja sitten iltapalan jälkeen yhden paraslaatuisen kuubalaisen sikarin. (my father the judge)
Korealainen luonnonkosmetiikka!
Vierailija kirjoitti:
Korealainen luonnonkosmetiikka!
Eihän koreassa ole edes kielletty eläinkokeita? Luomua 😁
Vierailija kirjoitti:
oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:
- meikkivoiteen
- peitevoiteen silmänalusille
- kulmakarvageelin
- kulmakarvavärin
- ripsien taivutuksen ja ripsivärin
- varjostuspuuterin
- poskipunan
- värittömän puuterin
- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille
- joskus huulipunanKäytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.
Noin monta tuotetta.... Mä käytän ehkä max kahta jos jaksan (retinolia ja kollageenia)
Teen muistiinpanoja :D jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun all-time-favourite.
Novexpert Booster Vax
Pfizer
Laihduttaminen
Vierailija kirjoitti:
Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.
Kappalejako?
Vierailija kirjoitti:
House of organicin, jolien ja biodellysin tuotteet. Myös Nourish & Repair -hoitoaine.
Eikös mainitsemasi kolme ensimmäistä ole verkkokauppoja, ei tuotteita? En ole tietoinen, että niillä olisi omaa tuotesarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja alkoholi. Molemmat luonnossa kasvavia luonnotuotteita. Näitä kun vetää päivittäin niin tulee hyvä iho. Juon aina lasin viiniä ruuan yhteydessä ja sitten iltapalan jälkeen yhden paraslaatuisen kuubalaisen sikarin. (my father the judge)
Tupakka ja alkoholi vanhentaa ihoa!
Käytän itse pääsääntöisesti Laponie of Scandinavian tuotteita ihon tarpeiden mukaan 2-4 tuotetta. Toki olisi ihana kaikkea muutakin käyttää, mutta ihoni reagoi helposti niin arjessa todennut nuo parhaiksi ja helpommiksi pitää hyvää ihoa yllä.
Eniten pidän sarjan multi-balmista ja kasvonaamio ja calm-seerumista.
Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...