Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
1/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvoni aina omalta pihalta keräämälläni kastevedellä. Kerään käpyjä ja poimulehtiä myös. Luonnonkosmetiikkaa ei kuulu ostaa kaupasta.

Vierailija
2/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Cattier Paris Body Lotion Coconut Butter Vanilla Vartalovoide

- Whamisa Organic Seeds Shampoo Oily Scalp

- Novexpert Booster With Vitamin C Seerumi

- Whamisa Cactus Moisturizing & Purifying Toner - Kaktus-kasvovesi

- Frantsila Ravitseva kasvovoide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kasvoni aina omalta pihalta keräämälläni kastevedellä. Kerään käpyjä ja poimulehtiä myös. Luonnonkosmetiikkaa ei kuulu ostaa kaupasta.

Mistäs mahtaa löytyä tuoreita poimulehtiä talvella ja käykö jäätynyt vesi myös kastevedeksi?

Vierailija
4/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritualsin tuotteilla

Vierailija
5/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Vierailija
6/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Vierailija
7/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritualsin tuotteilla

Rituals ei ole luonnonkosmetiikkaa, urpo.

Vierailija
8/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:

- meikkivoiteen

- peitevoiteen silmänalusille

- kulmakarvageelin

- kulmakarvavärin

- ripsien taivutuksen ja ripsivärin

- varjostuspuuterin

- poskipunan

- värittömän puuterin

- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille

- joskus huulipunan

Käytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.

Vierailija
9/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna päätin syventyä luonnonkosmetiikan ihmeelliseen maailmaan, ja olen löytänyt monia upeita tuotteita, joista haluan mainita muutaman. Flow Cosmetics Balm to Milk -puhdistusaine on suuri suosikkini. Se on erittäin hellävarainen iholle, mutta samalla tehokas poistamaan meikin ja epäpuhtaudet. Antipodes Ananda Antioxidant-Rich Toner -kasvovesi on myös todella hyvä, sillä se auttaa ravitsemaan ihoa ja saa sen näyttämään heleältä ja terveeltä.

Tata Harperin kaikki putsarit, seerumit ja kosteusvoiteet ovat myös ehdottomasti kokeilemisen arvoisia. Ne ovat kaikki luonnollisia ja tehokkaita, ja olen huomannut suuren eron ihossani niiden käytön jälkeen. Mutta näiden lisäksi on myös muita huippuluokan tuotteita, kuten Bybin tuotteet. Ne ovat suosittuja ja suhteellisen edullisia, mutta silti erittäin laadukkaita ja tehokkaita.

On myös tärkeää ymmärtää, että luonnonkosmetiikka voi olla erittäin kallista ja ylellistä, kuten esimerkiksi mainitsemani Kypris ja Tata Harper. Mutta toisaalta, vaikka luonnonkosmetiikka voi olla hintavaa, se on silti erittäin tehokasta ja voi tuottaa erinomaisia tuloksia. Henkilökohtaisesti olen huomannut, että luonnonkosmetiikalla on ollut positiivisia vaikutuksia iholleni, ja nyt voin vihdoin sanoa, että minun ihoni näyttää hyvältä!

Vierailija
10/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossan vitamin cocktail. Kaikki mossan tuotteet on mun suosikkeja.

Vierailija
11/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox ja hyaluronihappo ovat sopineet omaan kauniiseen ihoon tosi hyvin. Olen siis 23 vuotias nainen ja mieheni kustantaa nämä hoidot. =)

Vierailija
12/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset atopiikintuotteet ovat olleet suosikkejani, etenkin, heidän kasvovesi on tehnyt iholleni ihmeitä. Lisäksi se on kotimaista luonnonkosmetiikkaa, mikä on hienoa tukea. Valitettavasti minun täytyy kuitenkin etsiä uusi kasvovesi, koska ne on muuttanut kasvoveden koostumusta. Uusi, kasvovesi ei kosteuta ihoa yhtä hyvin kuin ennen, mikä on johtanut,, pintakuivuuteen. Tosi harmillista, koska olin juuri päässyt eroon pintakuivuudesta käyttämällä alkuperäistä kasvovettä. Toivottavasti vanha koostumus palaa joskus takas.

Vierailija
13/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna päätin syventyä luonnonkosmetiikan ihmeelliseen maailmaan, ja olen löytänyt monia upeita tuotteita, joista haluan mainita muutaman. Flow Cosmetics Balm to Milk -puhdistusaine on suuri suosikkini. Se on erittäin hellävarainen iholle, mutta samalla tehokas poistamaan meikin ja epäpuhtaudet. Antipodes Ananda Antioxidant-Rich Toner -kasvovesi on myös todella hyvä, sillä se auttaa ravitsemaan ihoa ja saa sen näyttämään heleältä ja terveeltä.

Tata Harperin kaikki putsarit, seerumit ja kosteusvoiteet ovat myös ehdottomasti kokeilemisen arvoisia. Ne ovat kaikki luonnollisia ja tehokkaita, ja olen huomannut suuren eron ihossani niiden käytön jälkeen. Mutta näiden lisäksi on myös muita huippuluokan tuotteita, kuten Bybin tuotteet. Ne ovat suosittuja ja suhteellisen edullisia, mutta silti erittäin laadukkaita ja tehokkaita.

On myös tärkeää ymmärtää, että luonnonkosmetiikka voi olla erittäin kallista ja ylellistä, kuten esimerkiksi mainitsemani Kypris ja Tata Harper. Mutta toisaalta, vaikka luonnonkosmetiikka voi olla hintavaa, se on silti erittäin tehokasta ja voi tuottaa erinomaisia tuloksia. Henkilökohtaisesti olen huomannut, että luonnonkosmetiikalla on ollut positiivisia vaikutuksia iholleni, ja nyt voin vihdoin sanoa, että minun ihoni näyttää hyvältä!

Geisha sheivaushamppoot on ihan tosi hyviä ja riittoisia. Tarvii kyllä kunnon partasudin jos haluu kunnollisen vaahdon, mutta voin suositella aivan kaikille lämpimästi. Huipputuote!

Vierailija
14/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritualsin tuotteilla

Onko alapeukuttajat kokeilleet itse?

Vierailija
15/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh olipa pitkä teksti. Voitko laittaa äänitiedostona?

Vierailija
16/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kun atocontrol - ei väriaineita, hajusteeton, mauton, parabeeniton oma herkästi ärtyvä iho tycka om det.

Vierailija
17/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

House of organicin, jolien ja biodellysin tuotteet. Myös Nourish & Repair -hoitoaine.

Vierailija
18/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.

Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.

Vierailija
19/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mossan vitamin cocktail. Kaikki mossan tuotteet on mun suosikkeja.

Sama! Mossan v lift toimii omalla 5-kymppisen ihollani loistavasti. Päihittää mennentullen monet kalliimmat sarjat.

Harmi, ettei näitä saa enää Prismasta koko sarjaa kerrallaan vaan löytyy esim päivävoide, muttei silmänympärysvoidetta tai yövoidetta. Ilmeisesti sisäänostajan mielestä päivällä käytetään V-Liftiä ja yöllä vaikka nuoremmalle iholle suunnattua Mossaan.

Vierailija
20/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopik-sarjalaiset ovat olleet hyviä mun couperosaan taipuvalle ja epäpuhtaalle iholle. Tuoksu on aikas mieto ja koostumus tosi hoitava, mutta ei kuitenkaan rasvainen. kasvovesi on erittäin hyvä kosteuttaa ja napakoittaa ihon pintaan. Voin suositella kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan