Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
81/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super

Vierailija
82/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pistää tillut jalkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen Neil's Yard

https://www.nealsyardremedies.com/

Vierailija
84/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Oletko minä? Samat suosikit paitsi Organicsilta en ole kokeillut kuin paria tuotetta.

Vierailija
85/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox ja hyaluronihappo ovat sopineet omaan kauniiseen ihoon tosi hyvin. Olen siis 23 vuotias nainen ja mieheni kustantaa nämä hoidot. =)

Miksi ihmiset eivät osaa enää lukea? Lue aloittajan kysymys.

Vierailija
86/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essen tuotteet ovat superhyviä, joskin sikakalliita. Itseäni häiritsi myös se, että on Etelä-Afrikkalainen merkki, ei mitään järkeä roudata kosmetiikkaa toiselle puolelle maapalloa. Sama korealaisen kosmetiikan kanssa, hyviä tuotteita, mutta liian kaukaa rahdataan. Nyt kokeilussa kotimainen Djusie, hyvältä vaikuttaa.

Vierailija
87/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
88/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis

Vierailija
89/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennää bärtsii skruudaa lätyt!

Vierailija
90/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista.

Vierailija
91/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .

Vierailija
92/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on vaikea laji.

Vierailija
93/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis sun komppis oikee viipyy?

Vierailija
94/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä?

Vierailija
95/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?

Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.

En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.

Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.

Kiitos! Olen tehnyt näin eikä hoito valitettavasti minulla toimi lainkaan. Ketokonatsoli-sampoot ja kortisoni vain pahensivat ongelmaa minulla. Tuo Erisan toimii edes jotenkin. Olen myös kokeillut teepuuöljyä ja se oli ok. Ei ihmeitä, mutta ihan ok.

Uskon, että luonnonkosmetiikasta juuri voisi löytyä paras apu, joten jos joku on löytänyt tämmöisen, niin olisin kiitollinen.

Olisiko kyseessä kuitenkin atopia? Mulla on vähän samanlaiselta kuulostava päänahan iho -kutisee ja nousee näppyjä/paukamia jotka kutiavat, ja helposti tulee rasvaista hilsettä jos pesuväliä venyttää yhtään. Mut sitten taas liian pesevät shampoot pahentaa kutinaa. Atopia&seborreahybridi-iho ilmeisesti :)

Tällä hetkellä olen käyttänyt päivittäin Dr. hauschkan jääruohoshampoota, joka on toiminut hyvin. Kutina ei enää yhtään paha ja hilsettä ei juuri näy. Hiukset joutuu kuitenkin pesemään joka päivä, sillä tuo shampoo on hyvin miedosti pesevä (sulfaatiton, joku kevyesti pesevä aine siinä on sekä etikka ns lian liuottajina). Olen myös huomannut että föönaaminen kannattaa, mutta viileähköllä asetuksella. Näin kostea hius ei haudo päänahkaa, mutta liian kuuma föönaus ei ärsytä. Kuivashampoon olen myös huomannut ärsyttävän päänahkaa, eli sen käyttöä vältän (ja jos käytän, pesen samana päivänä pois).

Eli tuo Dr hauschka+föönaus viileällä. Vaihdan myös tyynyliinaa 2-3 pv välein, enkä käytä pipoja tmv päänahkaa hautovia asusteita nyt talvellakaan. Hirveää kikkailua, mutta mielummin näin kuin öiden valvominen kutinan vuoksi ja hirveän näköinen päänahka.

Vierailija
96/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on käytössä Laponie: millaiselle iholle teillä toimii?

Tata Harper kiinnostaa, vaikka hinta on sellainen, että en kyllä tiedä, kokeilenko kun ei pientä testeriä saa. Itse en kaipaa tai siis saan kosteutuksen kyllä vähemmälläkin hinnalla, mutta kiinnostaisi, voiko tehdä muutakin muutosta?

Laponie toimii herkälle - mitään wau-efektiä ei näistä tuotteista saa, mutta itselle paras wau-efekti on se että iho ei enää lehahtele&kehitä suunympärysihottuman oireita. Olen välillä koittanut palata ns normikosmetiikkaan takaisin (joissa hajusteita jne), mutta parissa viikossa iho alkaa aina punoittamaan ja kehittämään pientä näppyä. Joten laponiessa pysytään:)

Vierailija
97/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.

Vierailija
98/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.

Vierailija
99/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee nyyh nyyh

Vierailija
100/1168 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan