Olen yksinäinen eikä kumppania meinaa löytyä, tuntuu että tilanteeni on jo toivoton.
Olen 26-vuotias mies, ei käy flaksi tinderissä eikä muissakaan deittisovelluksissa. Tuntuu että oon jotenkin pudonnut yhteiskunnan kelkasta kun oon vieläkin sinkku, monilla ikäisilläni on pitkät parisuhteet jne. Olen mielestäni ihan hyvä ihminen ja harrastan liikuntaa jne. Mahtaakohan mulla olla edes 1% mahdollisuutta löytää tyttöystävää jonka kanssa toteuttaa perinteinen ydinperhekuvio?
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
No v****voi voi. Kaikki ei tule löytämään kumppania koskaan (jo ihan tilastollinen fakta). Ja hyvä niin, noin se luonnonvalinta toimii.
Jep, paskat geenit ei siirry eteenpäin. Aika fiksu systeemi itse asiassa, kun miettii.
Vierailija kirjoitti:
No v****voi voi. Kaikki ei tule löytämään kumppania koskaan (jo ihan tilastollinen fakta). Ja hyvä niin, noin se luonnonvalinta toimii.
Hyvä, tässä tuli se brutaali totuus.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, mutta surettaa jos oon yksi niistä. Jää yksi elämäni isoista unelmista toteutumatta eli pitkäaikainen kumppani ja perhe
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, mutta surettaa jos oon yksi niistä. Jää yksi elämäni isoista unelmista toteutumatta eli pitkäaikainen kumppani ja perhe
Ap
Siihen asiaan voi onneksi vaikuttaa valtavasti, jos todella haluaa. Oletko valmis tekemään töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli monen miehen kohdalla kysymys on että haluanko elää yksin vai viettää 5-7 vuotta lähinnä lapsiperhearkea naisen kanssa ja samalla tuhota taloudellisen tilanteeni. Ainoa vaihtoehto on että, joko omilla tai sit jonkun toisen lapsilla. Näin ikisinkun mielestä ratkaisu on helppo.
Realistisemmin 10-15 vuotta.
Pitkälti näin. Sinänsä ok miehet jotka eivät ole saaneet naista, ovat miehiä jotka eivät kiinnosta naisia ellei kuvioissa ole mukana perhehaaveet ja/tai naisen sosioekonomisen aseman parantaminen.
Nämä miehet kiinnostavat naisia vain yhdessä elämänvaiheessa, ja se elämänvaihe päättyy kun lapset ovat sen verran isoja että pärjäävät yksin kotona ja olisi taas yhteistä aikaa.
Minä olisi ollut klassinen vaihtoehto B. Mies joka muuttuu näkyväksi kun lapsikuume iskee ja exä on paljastunut k*sipääksi (jo suhteen alussa, mutta naiseen iski röyhkeä itsevarmuus). Kysyntä alkoi tyhjästä kolmissa kymmenissä, ja jatkui kunnes vähän yli nelikymppisenä aloin olemaan liian vanha lapsikuumeisille +-30v naisille. Suosittu en ollut tässäkään iässä, mutta ennen tuota suosio oli nolla.
Se, etten suostunut käveleväksi työkalupakiksi, oli hyvä päätös. Olen panostanut itseeni kuntoilemalla, lukemalla ja tutustumalla ihmisiin. Rahatilanne on kunnossa koska ei ole tarvinnut panostaa kaikkea naisen haluamaan elämään. Viimeistään viisikymppisenä voisin jäädä pois työeläästä ja elää pääomatuloilla, vaikken ole koskaan ollut hyvätuloinen tai saanut perintöä. Ja lopulta en ole jäänyt ilman naisseuraakaan. Kaikki 40v naiset eivät nimittäin palaa "jännisten" syliin, vaan usein tuossa iässä halutaan jämerämiehen tilalle "filosofimies". Ainakin viikonloppuseuraksi. Ja sehän olen minä.
Miesten kannattaa miettiä millä ehdoilla peliä kannattaa pelata. Jos nainen ei anna miehelle vuosia jolloin on eniten aikaa seksille ja hauskanpidolle, miksi mies antaisi naiselle parhaat vuotensa?
Taas näitä hassuja miehiä, jotka katkeroituu kun naiset ei käyttäydy niinkuin mies haluaisi. Jos nainen on ylipainoinen ja laihtuu, yleensä hän ottaa ilolla vastaan miehen, jolle tuskin olisi kelvannut ennen. Jos miehestä (ei kaikki miehet) tulee suositumpi niin hän onkin äkäinen kun ei ollut yhtä suosittu ennen. Ja toki tietenkin saa olla yksin, jos ei tykkää vastakkaisen sukupuolen käytöksestä, mutta ei se ole muilta pois kuin itseltä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naisia ei kiinnosta yksinäinen ja vanha peräkammarinpoika. Yritä ap ymmärtää se
Vanha? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, paskat geenit ei siirry eteenpäin. Aika fiksu systeemi itse asiassa, kun miettii.
Teille voisi olla evoluutiobiologian oppitunti ihan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille voisi olla evoluutiobiologian oppitunti ihan paikallaan.
Mitä vihjailet? Noinhan se toimii. Ja turha jauhaa mitään "kaikki on kauniita/komeita omalla tavallaan" -paskahöttöä.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisten pakkomiellettä suhteisiin. Tullut sellainen fiilis että olis joku pakko olla suhteessa jonku kanssa, tai pakko perustaa perhe. Tosin aikaa mennyt mukavasti eteenpäin ja lähisuvussa oman ikäiset saanut lapsia jo. Pakko pysytellä vähä syrjässä, ettei multa ruveta kyselemään mitään juttuun viittavaa. Ahdistavaa kun ei edes itse tiedä mitä elämältä haluaa.
Mutta tosiaan ikävä juttu Ap, epäreilua elämä välillä on, jos tosiaan haluaa löytää, eikä meinaa löytyä. Samaa kannatan että panostaa itseensä ja yrittää löytää niitä pieniä elämän iloja.😊👌
Ensi viikolla mahdollisesti tapaan erästä reilu parikymppistä naista. Toivottakaa onnea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta teoria mättää, kun esim sun vanhemmat ovat lisääntyneet, siirtäen suhun tuollaiset geenit.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla mahdollisesti tapaan erästä reilu parikymppistä naista. Toivottakaa onnea
Ap
Toivon sulle onnea! Ole kohtelias, avoin ja ystävällinen, ja jos tunnet häntä kohtaan jotain positiivista, niin älä epäröi kertoa sitä hänelle,
Pillua saa kyllä aina. Parisuhteet on usein haastavia ja tuntuu että harvat.ovat.onnellisia suhteessa. Sinkkuna voit pillustella mielin määrin. Naiset parisuhteissa on usein vittumaisia tapauksia pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tilanne on vähän ongelmallinen siksi, kun suuri osa oman ikäisistäsi naisista on jo pitkissä parisuhteissa tai avioliitossa. Nuoremmille sinkkumarkkinoilla oleville naisille taas olet jo liian vanha. Suosittelen vielä harkitsemaan vanhempaa naista tai yksinhuoltajaa
Onko näin että nykypäivänä suurin osa naisista on varattuja 26 vuotiaana? Itsestäni tuntuu näin 26 vuotiaana naisena että ainakin pk seudulla on tavallista olla tämänikäisenä sinkku.
Joo ehkä Helsingissä on tolleen, mutta muuten tuossa iässä normaalilla ihmisellä on tosiaan se pitkäaikainen kumppani ja ehkä lapsiakin. Ap kun on opiskelija niin teoreettisesti voisi löytää kumppanin opiskelupiireistä mutta ongelmaksi muodostuu ikäero, harva parikymppinen opiskeljatyttö haluaa ap:n ikäistä setämiestä
Oot oikeassa. Tunnen itteni eräänlaiseksi väliinputoajaksi. Nuorille naisille oon vanha, oman ikäiset elävät perheenperustamisvaihetta ja vanhemmat naiset pitävät mua liian junnuna.
Ap
Joo taitaa yleisestikin ottaen olla hankala ikä löytää suhdetta. Luulen kyllä että sunikäisiä sinkkunaisia on ( minäkin olen) mutta eri asia ovatko sitten miesten mielee.
N26
Tämähän se ongelma taitaa olla kun lähestytään 30 vuotta. Ensimmäinen valintakierros on käyty ja osa on jäänyt sinkuiksi. Hiukan myöhemmin alkaa toinen valintakierros kun ihmiset eroavat - silloin sinkulla voi olla mahikset tai sitten tulkitaan, että sinkuksi jääneessä on jokin vika, kun ei ensimmäisellä kierroksella kenellekkään kelvannut tai ketään kelpuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaaha, enpä sitten tapaakaan. Ehkä vaikutin liian innokkaalta ja siksi perui.
Ap
Joo et ole 26-vuotias mies etsimässä parisuhdetta vaan joku reppana trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kiinnostuneita kusipäistä. Et kai ole liian kiltti.
Olen kiltti ja ylpeä siitä :)
Ap
Minun mies oli 33 kun tavattiin ja hän oli täysin kokematon naisten kanssa ennen minua. Hänkin on oikeasti kiltti mies, ei mikään "kilttimies". Toivon että suhteemme kestää, hän on niin ihana. Toivottavasti sinulle käy samalla tavalla jos olet aidosti kiltti, aikaa on vielä paljon.