Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yksinäinen eikä kumppania meinaa löytyä, tuntuu että tilanteeni on jo toivoton.

Vierailija
16.02.2023 |

Olen 26-vuotias mies, ei käy flaksi tinderissä eikä muissakaan deittisovelluksissa. Tuntuu että oon jotenkin pudonnut yhteiskunnan kelkasta kun oon vieläkin sinkku, monilla ikäisilläni on pitkät parisuhteet jne. Olen mielestäni ihan hyvä ihminen ja harrastan liikuntaa jne. Mahtaakohan mulla olla edes 1% mahdollisuutta löytää tyttöystävää jonka kanssa toteuttaa perinteinen ydinperhekuvio?

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ihmisiin, josta olet aidosti kiinnostunut ulkonäöstä riiippumatta. Mutta sanon silti. Ole myös itse siisti ja pese hampaasi, älä haise hielle ja päivitä vaatteesi. Ja jos sulla on 7 partakarvaa, niin aja veks. Jos kaljuunnut, niin aja kokonaan kaljuksi. Naiset ei ole avaruustiedettä. Ei naiset etsi vatsalihasta vaan hyvää miestä, joka kantaa itsensä kunnolla.

Itse olen 15kg ylipainoinen, mutta olen suht itteni kanssa enkä itke omaa ulkonäkö. Tietenkin haluisin olla laihempi edes vähän jo terveyden takia, mutta saan myös kauniita naisia elämääni. Ei kaikki naiset minua halua, mutta ne marginalit on itse niin sekasin omassa jutussaan, että ne kndee unohtaa. Kaikki lulee nykyään, että nainen etsii sen vatsalihaksen. Suurin osa etsii oikean miehen eikä pelleä.

Itse seurustelen fitnes kisaajan kanssa ja on pyöreä pylly ja kaunis. Mäen ole fitnesss mies vaan normi sähkömies.. Mutta olen aito siisti ja pidän huolta hänestä. En nuole persettä taloudellisesti, mutta pidän huolta ja hänellä on omien sanojen mukaan hyvä olla ja rakastaa minua. Se riittää minulle. Kyllä kaunis ja ns ei komea voi olla yhdessä. Hänelle olen komea, vaikka moni komeampi yrittääkin iskeä häntä. Ennen ajattelin, että on vain ajan kysymys, kun lähtee jonkun fitness pojan mukaan. JA sanoin hänelle. Hän sanoi, että aikamoinen seppä saa olla, jos lähtisin pois. Hän sanoi, että olen elämänsä rakkaus ja kukaan ei voi antaa sitä mitä annan aina. Tuntu hyvältä..

ÄLÄ aliarvoi itseäsi vaan mene tunteiden mukaan. Panosta itseesi, mutta mene tunteiden mukaan. Voi se liahvampikin nainen olla se paras nainen.

Itse tunnen 160cm pitkän naisen ja painaa 100kg, kun itse sanoi. Voisin olla luonteen takia hänen kanssaan ja hän on seksikäs luonteen takia. Itse haen hänen seuraan juhlissa ja rafloissa, jos ollaan samaa aikaa. Kun hän on mielenkiintoinen ihminen. Ajattele leveämännin.

Vierailija
222/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en todellakaan anna tilaisuuksia miehille, jotka ovat ulkonäöltään merkittävästi huonompia kuin minä, koska he haluavat minut tasan ja vain ulkonäköni takia.

Ei kai ulkonäölle ole mitään universaalia mittaa? Sinä ehkä itse arvioit, että ulkonäkösi olisi jotenkin merkittävästi parempi, kuin näillä miehillä. Onko sitten niin, jos joku erityisen komea ( sinun mittarillasi arvioituna) lähestyy sinua, hänen motiivi onkin joku muu kuin ulkonäkösi? Vai miten ihmeessä tuo kuvio toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No v****voi voi. Kaikki ei tule löytämään kumppania koskaan (jo ihan tilastollinen fakta). Ja hyvä niin, noin se luonnonvalinta toimii.

Juuri näin. Joillakin on sellaiset piirteet (fyysiset ja mahdollisesti myös psyykkiset), että jäävät parinmuodostuksen ulkopuolelle (eikä siihen auta mikään tyylinmuutos tai terapia; plastiikkakirurgia ehkä jos sekään). Ja näin sen kuuluu mennä. Minusta on julmaa rohkaista tällaista ihmistä hakkaamaan päätään seinään ja ladella jotain "jokaiselle on joku", "se tapahtuu kun sitä vähiten odotat" -tyyppisiä latteuksia, kun kaikille paistaa kilometrin päähän, että tuota ihmistä ei tule kukaan koskaan haluamaan seksuaalisesti eikä romanttisesti.

Mistä tällaiset piirteet tunnistaa?

Tässä muutamia merkkejä:

-ei seurustelukokemusta

-kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut tai osoittanut kiinnostusta (ei lapsuudessa, nuoruudessa eikä aikuisiällä)

-suppea sosiaalinen piiri (ei ollenkaan tai hyvin vähän kavereita)

-kukaan perheen/suvun ulkopuolinen ei ole kehunut kauniiksi/komeaksi

-ulkopuolisuuden kokemus/tunne siitä, että on jollain tavalla erilainen kuin muut

-muilla on tapana olettaa, että et ole suhteessa

-"gut feeling" siitä, että tulee jäämään yksin: hyvin usein sen vain tietää sisimmissään

Hyvin kiteytetty. Toki myös itsetunnolla on osansa (kirpaiseehan se nuoruudessa jos ei esim. vanhojen tanssi paria löydy), mutta ei noin ilman syytä käy. Erittäin harvassa on huonoitsetuntoiset hyvännäköiset (tai edes keskiverto) ihmiset. Ja hyvin vaikea ellei mahdotonta korjata tuollaista: voihan sitä yrittää egoaan pönkittää esim. työonnistumisilla tai kaverisuhteilla, mutta ne ei koskaan korvaa sitä täyttymystä, kun kumppani rakastaa ehdoitta ja haluaa myös seksuaalisesti. t. terapeutti

Nuoruuden kokemattomuus jne. nyt voi olla seurausta aika monesta syystä: voi esim. olla, että ympäristö ei ole ollut sopiva tai taustalla on ollut mt-ongelmia (esim. sosiaalisten tilanteiden jännittämistä). Tästä seuraa herkästi se, että huonon itsetunnon vuoksi ei usko aikuisenakaan kelpaavan kenellekään ja vuosien myötä tämä epätosi uskomus vain vahvistuu. t. oikea terapeutti

Mutta kun suurimmassa osassa näistä tapauksista se uskomus EI OLE EPÄTOSI! Yrittäkää jo ymmärtää. Joo, toki voi olla olemassa sellainenkin "alfa" jolla on alhainen itsetunto ja ongelmat johtuvat siitä, mutta se on hyvin, hyvin epätodennäköistä.

Tuohan on ajatuslukkiutuma että mikään ei auta jos ulkonäkö ei ole tietynlainen. Kuitenkin suurin osa suomalaisista on melko tavallisen näköisiä. Mitä enemmän kelaa olevansa vääränlainen, sitä huonontavammin se vaikuttaa kohtaamisissa. Että kyllä tuo oma itsekäsitys kannattaa olla sekä armollinen että realistinen. Suhteeseen ei voi pakottaa ketään, ulkonäkö ei myöskään kanna kovin pitkälle itsessään normaalien tolkkujen ihmisen kohdalla.

Miehet ylipäänsä harvemmin ymmärtää ja yleensä aliarvioi kahta asiaa, jotka vaikuttaa huimasti naismenestykseen:

1) Psykososiaalinen olemus eli sosiaalisen olemisen tapa, luontevuus erilaisten ja itselle sopivien ihmisten seurassa

2) Tyyli, johon voi vaikuttaa eli vaatteet, kampaus, ryhti jne. 

Vierailija
224/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään ole tietenkään tilanne toivoton! Todella moni löytää vasta yli kolmekymppisenä kumppanin, varsinkin niistä jotka ei juokse yöelämässä tai ole ulkonäkönsä perusteella suosittuja, ja ehkä ovat vähän introverttejä tai ujojakin. Hyvä esimerkki tää mun työpaikka it-alalla. Ulkonäöllisesti täällä ei juuri niitä pitkiä laatikkoleukamiehiä, mitä naisten sanotaan vaativan näy. Monet noista on luultavasti olleet nuorina todella epäsuosittuja naisten keskuudessa, tuollaiset ruipelot rillipäiset nörtit jotka on illat käyttäneet lähinnä tietokoneiden parissa. Opiskeluaikanakaan tuo tyyppi ei vielä ollut ollenkaan suosittu. Mutta kas kummaa, jokaisella niistä on nyt puoliso ja perhe. Kun naisetkin on sen ikäisiä, että perheen perustaminen alkaa kiinnostaa, vakailla tuloilla varustettu rauhallinen nörtti voikin olla yhtäkkiä hyvinkin potentiaalinen kumppani, vaikka nuorempana yöelämästä hauskanpitoa ja kokemuksia haettaessa ei ollut.

Itsellänikin vaihtui 20-30 ikävuoden välillä haluttu miestyyppi täysin. Lähes kolmekymppiseksi halusin lähinnä sellaisia, jotka oli suosittuja muidenkin silmissä. Halusin sen jonka kaikki muutkin haluaa. Nämä oli usein vähän machoja käytökseltään ja karskilla tavalla komeita. Merkittävä osa myös täysin epäluotettavia parisuhdekumppaneita eikä isämateriaalia, mutta en minä mitään avioliittoa tai isää silloin etsinytkään vaan hauskaa hetkeksi. Sitten kun yöjuoksut loppui 30 paikkeilla ja kokemuksia oli tarpeeksi kerätty, aloin kaivata miestä jonka kanssa viettää tavallista, rauhallista kotielämää. It-alan työpaikalta sellainen löytyikin. Älykäs, huumorintajuinen, aivan ihana kaveri, ja loistava isä lapsille. Nuorena baareissa olisin lähinnä ylimielisesti nauranut jos hänen näköinen tyyppi olisi tullut minua pokaamaan, mutta niin sitä meikäläinenkin aikuistui ja pinnallisuus väheni.

IT-alalla on kyllä myös komeita miehiä ja myyntitehtävissä myös erittäin puheliaita. Osa treenaa triatlonia, kamppailulajeja ym. voivat olla aivan tikissä. Joten ei kaikki ole sielläkään lihavia sohvaperunoita.

Ap on tosi nuori ja sosiaaliset taidot vasta kehittymässä, joten toivoa on.

Vierailija
225/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en todellakaan anna tilaisuuksia miehille, jotka ovat ulkonäöltään merkittävästi huonompia kuin minä, koska he haluavat minut tasan ja vain ulkonäköni takia.

Ei kai ulkonäölle ole mitään universaalia mittaa? Sinä ehkä itse arvioit, että ulkonäkösi olisi jotenkin merkittävästi parempi, kuin näillä miehillä. Onko sitten niin, jos joku erityisen komea ( sinun mittarillasi arvioituna) lähestyy sinua, hänen motiivi onkin joku muu kuin ulkonäkösi? Vai miten ihmeessä tuo kuvio toimii?

Kyllä jokainen ihminen jolla on silmät päässä näkee heti, jos mies ja nainen ovat aivan eri sarjoissa ulkonäöltään. Jos ensimmäinen ajatus kun mies tulee iskemään on epäuskoinen/järkyttynyt mitä helvettiä, niin se kyllä kertoo jostain.

Olen tinderin kautta ikävä kyllä pari kertaa päätynyt treffeille miesten kanssa, joiden ulkonäkö on ollut huomattavasti huonompi kuin minun (kuvat valehtelee). Heti miehen nähtyäni olen tiennyt, että on ihan sama millainen minä treffeillä olen, hän haluaa joka tapauksessa jatkoa. Ja oikeassa olen ollut.

Sitten taas jos mies saisi koska tahansa yhtä kauniin naisen kuin minä, ainoa selkeä syy olla kanssani on se, että jokin muukin kuin ulkonäkö viehättää minussa.

Vierailija
226/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa ja ikää jo 38. Pitää varmaan Aasiasta hakea vaimo.

Vierailija
227/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä edes todellista??? Onko nykyinen 20-30- vuotiaiden sukupolvi todella noin ulkonäkökeskeistä ja pinnallista? Kun aletaan puhua parisuhteesta, puhe kääntyy heti alkumetreillä ulkonäköön. Ulkonäöä analysoidaan ja luokitellaan jne. Olen ihan aidosti pöyristynyt.

AP, viittaa kintaalla näille jutuille. Jos ikäluokkasi naiset etsivät kumppania pelkän ulkonäön perusteella, niin olen varma, että joukossa on myös jokunen täyspäinen, jota kiinnostaa parisuhde eri lähtökohdista eli miten persoonat ja elämäntoiveet kohtaavat.

Ainahan suhteet alkaa ulkopuolisella kiinnostuksella joka pätee molemminpuolin, jos ulkonäkö ei mielytä niin ei siitä suhdetta synny. Tietysti luonteidenkin pitää sopia yhteen mutta kyllä ensin katsotaan ulkonäköä ja sitten vasta mitä pään sisällä liikkuu.

Vierailija
228/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No v****voi voi. Kaikki ei tule löytämään kumppania koskaan (jo ihan tilastollinen fakta). Ja hyvä niin, noin se luonnonvalinta toimii.

Juuri näin. Joillakin on sellaiset piirteet (fyysiset ja mahdollisesti myös psyykkiset), että jäävät parinmuodostuksen ulkopuolelle (eikä siihen auta mikään tyylinmuutos tai terapia; plastiikkakirurgia ehkä jos sekään). Ja näin sen kuuluu mennä. Minusta on julmaa rohkaista tällaista ihmistä hakkaamaan päätään seinään ja ladella jotain "jokaiselle on joku", "se tapahtuu kun sitä vähiten odotat" -tyyppisiä latteuksia, kun kaikille paistaa kilometrin päähän, että tuota ihmistä ei tule kukaan koskaan haluamaan seksuaalisesti eikä romanttisesti.

Tässä muutamia merkkejä:

-ei seurustelukokemusta

-kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut tai osoittanut kiinnostusta (ei lapsuudessa, nuoruudessa eikä aikuisiällä)

-ulkopuolisuuden kokemus/tunne siitä, että on jollain tavalla erilainen kuin muut

-"gut feeling" siitä, että tulee jäämään yksin: hyvin usein sen vain tietää sisimmissään

Hyvin kiteytetty. Toki myös itsetunnolla on osansa (kirpaiseehan se nuoruudessa jos ei esim. vanhojen tanssi paria löydy), mutta ei noin ilman syytä käy. Erittäin harvassa on huonoitsetuntoiset hyvännäköiset (tai edes keskiverto) ihmiset. Ja hyvin vaikea ellei mahdotonta korjata tuollaista: voihan sitä yrittää egoaan pönkittää esim. työonnistumisilla tai kaverisuhteilla, mutta ne ei koskaan korvaa sitä täyttymystä, kun kumppani rakastaa ehdoitta ja haluaa myös seksuaalisesti. t. terapeutti

"Kumppani joka rakastaa ehdoitta"

Ehdotonta rakkautta ei ole kuin mielikuvituksessa. Varsinkaan parisuhderakkaus on todella ehdollista ja jos parisuhderakkauden parametrit eivät täyty niin voivoi sitten saat totutella yksinäisyyteen.

Vierailija
229/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetty avioliitto?

Vierailija
230/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ihmisiin, josta olet aidosti kiinnostunut ulkonäöstä riiippumatta. Mutta sanon silti. Ole myös itse siisti ja pese hampaasi, älä haise hielle ja päivitä vaatteesi. Ja jos sulla on 7 partakarvaa, niin aja veks. Jos kaljuunnut, niin aja kokonaan kaljuksi. Naiset ei ole avaruustiedettä. Ei naiset etsi vatsalihasta vaan hyvää miestä, joka kantaa itsensä kunnolla.

Itse olen 15kg ylipainoinen, mutta olen suht itteni kanssa enkä itke omaa ulkonäkö. Tietenkin haluisin olla laihempi edes vähän jo terveyden takia, mutta saan myös kauniita naisia elämääni. Ei kaikki naiset minua halua, mutta ne marginalit on itse niin sekasin omassa jutussaan, että ne kndee unohtaa. Kaikki lulee nykyään, että nainen etsii sen vatsalihaksen. Suurin osa etsii oikean miehen eikä pelleä.

Itse seurustelen fitnes kisaajan kanssa ja on pyöreä pylly ja kaunis. Mäen ole fitnesss mies vaan normi sähkömies.. Mutta olen aito siisti ja pidän huolta hänestä. En nuole persettä taloudellisesti, mutta pidän huolta ja hänellä on omien sanojen mukaan hyvä olla ja rakastaa minua. Se riittää minulle. Kyllä kaunis ja ns ei komea voi olla yhdessä. Hänelle olen komea, vaikka moni komeampi yrittääkin iskeä häntä. Ennen ajattelin, että on vain ajan kysymys, kun lähtee jonkun fitness pojan mukaan. JA sanoin hänelle. Hän sanoi, että aikamoinen seppä saa olla, jos lähtisin pois. Hän sanoi, että olen elämänsä rakkaus ja kukaan ei voi antaa sitä mitä annan aina. Tuntu hyvältä..

ÄLÄ aliarvoi itseäsi vaan mene tunteiden mukaan. Panosta itseesi, mutta mene tunteiden mukaan. Voi se liahvampikin nainen olla se paras nainen.

Itse tunnen 160cm pitkän naisen ja painaa 100kg, kun itse sanoi. Voisin olla luonteen takia hänen kanssaan ja hän on seksikäs luonteen takia. Itse haen hänen seuraan juhlissa ja rafloissa, jos ollaan samaa aikaa. Kun hän on mielenkiintoinen ihminen. Ajattele leveämännin.

*tirsk* Onko lähes 40 BMI riittävän leveästi ajateltu?

Vierailija
231/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt lukea ketjua, mutta mikä ihmeen virsi tuo liikunnallisuus on aina miesten näissä jutuissa? Jos mies itse haluaa liikunnallisen naisen niin nainen ei välttämättä halua liikunnallista miestä (usein liikunnalliset miehet ovat pakkomielteisiä sekopäitä). 

Vierailija
232/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä unelmahöttöä, "kauneus on katsojan silmissä" jne. Jos N ihmistä pyydetään arvostelemaan jonkun ulkonäkö asteikolla 110, ei kaikki tietenkään anna samaa arvosanaa. Todennäköistä kuitenkin on, että valtaosa arvioista keskittyy tietyn arvosanan ympäristöön. Ei sellaista ihmistä olekaan, että arvosanat jakautuisivat tasaisesti tai varsinkaan polarisoituisivat siten, että puolet antaa ykköstä ja puolet kymppiä. Johtopäätös: on olemassa universaaleja hyvännäköisyysstandardeja.

Vierailija
233/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen korjaus: asteikolla 1-10.

Vierailija
234/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku läski yyhoo sateenkaarihiuksilla ja tatskoilla. Noilla ei luulis niin vientiä olevan.

Kyllähän nuo 40+ yh:t on kiinnostusta osoittanut, mutta ymmärrätte varmaan etten halua seurustella itseäni reippasti yli 10v vanhemman naisen kanssa ja kaiken lisäksi haluaisin lapsettoman kumppanin.

Ap

Miksi et halua ja miksi kumppanin pitää olla lapseton?

Mielestäni tätä ei tarvii joutua edes perustelemaan

Ap

Vierailija
235/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä unelmahöttöä, "kauneus on katsojan silmissä" jne. Jos N ihmistä pyydetään arvostelemaan jonkun ulkonäkö asteikolla 110, ei kaikki tietenkään anna samaa arvosanaa. Todennäköistä kuitenkin on, että valtaosa arvioista keskittyy tietyn arvosanan ympäristöön. Ei sellaista ihmistä olekaan, että arvosanat jakautuisivat tasaisesti tai varsinkaan polarisoituisivat siten, että puolet antaa ykköstä ja puolet kymppiä. Johtopäätös: on olemassa universaaleja hyvännäköisyysstandardeja.

Aikamme suuria ajattelijoita!

Vierailija
236/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Onko ruumiinrakenteesi lähempänä rotevaa vai hintelää?

Ovatko piirteesi vahvat vai sirot?

Matala vai korkea ääni?

Paljonko tienaat ja paljonko naisesi tienaa?

Vierailija
237/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli kerran hauska testi.

Tänne laitettiin kuvat neljästä miehestä. Komea rock-henkinen mies, komea liikemies, tavis rock-henkinen mies, tavis liikemies.

Naiset olivat täysin eri mieltä siitä oliko komein mies rock-henkinen vai liikemies, mutta 100% äänistä meni kahdelle komealle miehelle.

Vierailija
238/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli kerran hauska testi.

Tänne laitettiin kuvat neljästä miehestä. Komea rock-henkinen mies, komea liikemies, tavis rock-henkinen mies, tavis liikemies.

Naiset olivat täysin eri mieltä siitä oliko komein mies rock-henkinen vai liikemies, mutta 100% äänistä meni kahdelle komealle miehelle.

Ja sitten jos samat tyyppi ja sä mat naiset laitetaan kohtaamaan toisensa url järjestys menee täysin uusiksi riippuen miesten luonteesta.

Vierailija
239/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Onko ruumiinrakenteesi lähempänä rotevaa vai hintelää?

Ovatko piirteesi vahvat vai sirot?

Matala vai korkea ääni?

Paljonko tienaat ja paljonko naisesi tienaa?

185 cm, roteva, vahvat piirteet, matala bassoääni. Tienaan noin kolmanneksen enemmän kuin naiseni.

Vierailija
240/261 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutamia merkkejä:

-ei seurustelukokemusta

Ei hvetti, onko tällaisia luonnonoikkuja oikeesti olemassa? :D Ei käy kateeksi. Ehkä joskus opitaan karsimaan sikiöseulonnassa.