Apua, flunssa iski yllättäen
Nyt kaikki vinkit tänne millä saan tämän flunssan pois viikonlopun aikana, maanantaina tärkeä meno jota en voi jättää välistä. Miten saan tämän limaisuuden pois? Kokeiltu kuumaa juomaa, limaa irroittavaa yskänlääkettä, kuumia suihkuja, nenäkannua, nenäsumutetta yms. Inhottavaa kun meinaa laatta lentää kun lima liikkuu jossakin kurkun ja nenän takaosan välillä, en pysty edes nukkumaan kun pelkään että alkaa oksettaa.
Kommentit (13)
Oletko yksi niistä hölmöistä jotka kokeilee miljoonaa eri höpöhöpöjuttua flunssaan ja sitten kun flunssa joskus paranee, niin sanot että toimihan ne! Vaikka olisi muutenkin parantunut 🤣
Eikä kukaan todellakaan halua sinua maanantaina mihinkään muita tartuttamaan! Jessus että risoo ihmisten itsekkyys.
Pitää sitten varmaan vaan odotella jos menisi ohi sinkillä :)
Mulla samat oireet, alkoivat maanantaina illalla. Ti ja ke oli pahimmat, nenän sai vain hetkeksi auki nenäimurilla ja kannulla, kunnes oli taas hengittäminen nenän kautta mahdotonta.
Tänään joudun vielä niistäkään vartin välein, ja nukuin väsymystä pois 2 tuntia. Muuten alkaa olla ohi.
Se meno vaan on niin tärkeä, etten voi jättää sitä välistä. Ollaan sovittu ne treffit tinderdeitin kanssa jo kaksi viikkoa sitten.
Ap
Ja en usko että tulen koskaan saamaan enää mahdollisuutta tällaiseen top 0,1% mieheen jos tämän jätän nyt välistä... Katuisin loppuelämän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan todellakaan halua sinua maanantaina mihinkään muita tartuttamaan! Jessus että risoo ihmisten itsekkyys.
Kannattaa varmaan sitten pysyä kotona koko loppuelämä ettet varmastikkaan saa tartuntaa, tiedä vaikka kaupassa törmäisit johonkin flunssaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat oireet, alkoivat maanantaina illalla. Ti ja ke oli pahimmat, nenän sai vain hetkeksi auki nenäimurilla ja kannulla, kunnes oli taas hengittäminen nenän kautta mahdotonta.
Tänään joudun vielä niistäkään vartin välein, ja nukuin väsymystä pois 2 tuntia. Muuten alkaa olla ohi.
Mulla ei ole nenä tukossa, mutta muuten tosi limainen kurkku, mitään ei lähde niistämällä pois.
Tiukkaa viinaa ,paljon.
Siis lääkkeeksi!
Vierailija kirjoitti:
Se meno vaan on niin tärkeä, etten voi jättää sitä välistä. Ollaan sovittu ne treffit tinderdeitin kanssa jo kaksi viikkoa sitten.
Ap
Onneks löytyy jo unelmien mies tästä kotoa, toivottavasti sulla tärppää joskus sieltä Tinderistä niin ei tarvitse kirjoitella noita katkeria viestejä täällä enää :))
Vierailija kirjoitti:
Lisä neuvoja?
Ap
Ompas hauskaa kun esität mua
Ei flunssaan taida olla mitään muuta todistettua hoitokeinoa kuin imeskeltävät sinkkiasetaattitabletit. Paskaltahan ne maistuu, mutta se hinta pitää siitä maksaa. Mikäänhän ei maanantaiksi toki vie flunssaa pois.