Vaimo torjuu kaikki lähentymisyritykset, mikä neuvoksi?
Muuten menee ihan kivasti, mutta selibaattia tulee kohta vuosi täyteen.
Ennen täysstoppia meni varmaankin vuoden päivät niin että vaimon sai hoidella ja itselle jäi sananmukaisesti luu käteen kun vaimo ilmoitti että väsyttää ja käänsi kylkeä orkun saatuaan.
Ei riidellä, jutellaan ja eikä kummallakaan ole avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Olen hiukan ymmälläni että mitä hittoa tästä pitäisi ajatella, vaihdevuodet ehkä tms.
En haluaisi aloittaa mitään sivusuhteitakaan mutta onhan tämä nyt hiukan puolivaloilla ajamista.
Hyviä neuvoja kaivataan, josko jollakulla teistä on ollut samanlainen tilanne ja kuinka siitä on päästy yli.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että juttelette. Mutta puhutteko te juuri tästä asiasta? Kerro, mikä tuntuu sinusta ongelmalta ja kysy mikä hänelle on ongelma. Kysy onko asian taustalla mitään, mitä et tiedä. Esim. vaimolla on kipuja, kuivuutta, jotain muuta jota vaikkapa häpeää.
Ei tämä ole rakettitiedettä. Kaksi aikuista pystyy puhumaan, kunhan ovat rehellisiä, pystyvät luottamaan, ja osaavat myös kuunnella toista osapuolta.
Ei suomisedöt puhu, kysy, ajattele. Pikapanevat ja kylmästi jättävät naisensa tyydyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy antaa läheisyyttä paljon muutenkin kuin, että ajattelet sen johtavan seksiin. Minulla kävi niin, että sitä enemmän vetäydyin mitä enemmän toinen vonkasi. Olisin kaivannut enemmän läheisyyttä eikä silloin vain kun toisella on seksi mielessä.
Miehille seksi on myös läheisyyttä ja rakkautta.
Mitä halailu ja toisen lähellä olo noin muuten sitten ovat miehille?
Alat nyt ignooraamaan vaimoasi täysin. Alat myös pukeutumaan erilailla. Käyt parturissa hakemassa uuden hiuslookin. Laitat aina partavettä, vaikka kävisit vain lähi ässällä maitoa hakemassa. Alat tulemaan kotiin mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Alat lähettelemään viestejä kavereillesi kännykällä. Ihan sama mitä viestittelet. Kunhan viestittelet. Ostat autoon kortsupaketin.
Jos vaimosi ei reagoin näihin mitenkään, niin sitten on aika erota. Se ei sillon enää välitä susta ja sille on ihan sama mitä sä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että juttelette. Mutta puhutteko te juuri tästä asiasta? Kerro, mikä tuntuu sinusta ongelmalta ja kysy mikä hänelle on ongelma. Kysy onko asian taustalla mitään, mitä et tiedä. Esim. vaimolla on kipuja, kuivuutta, jotain muuta jota vaikkapa häpeää.
Ei tämä ole rakettitiedettä. Kaksi aikuista pystyy puhumaan, kunhan ovat rehellisiä, pystyvät luottamaan, ja osaavat myös kuunnella toista osapuolta.
Ei suomisedöt puhu, kysy, ajattele. Pikapanevat ja kylmästi jättävät naisensa tyydyttämättä.
Kuinka monesti sulle on käynyt näin?
Kai olet ottanut asian puheeksi?
Ettei vaan vaimo halua ajaa parisuhdetta karille?
Eihän monikaan mies halua elää "naiskämppiksen" kanssa jonka kanssa jutellaan hyviä päiviä vaan silleen ja juodaan kahvit ja syödään muttei sen enempää. Surkeaa jos näin on.
Ala harrastamaan aktiivisesti jotain liikuntalajia jolloin endorfiini määrä osittain pitää seksin nälän poissa. Pettäjän tie on kivinen tie jos vaimo siitä talviunestaan sattuu vielä heräämään. Seksittömiä keski-ikäisiä naisia on netti täynnä senkun vaan valkkaa ja lähtee yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kävit viimeksi suihkussa ja siistit karvoituksesi (päästä varpaisiin)? Ja miten on hammashygienian laita? Entä ylipaino?
Painu feministilutca nyt helvettiin 😂
-sivusta
Tässäpänäppär
Tässä älykäs impoten.in icellmiehen vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kävit viimeksi suihkussa ja siistit karvoituksesi (päästä varpaisiin)? Ja miten on hammashygienian laita? Entä ylipaino?
-sivustaTässäpänäppär
Voi teitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivustaTässäpänäppär
Tämä lienee sitten jonkun hiekkapillun vastaus impotentin kommenttiin.
Meillä meni muutama vuosi ilman seksiä. Jaksoin tehdä alotteita vähän alle vuoden ja sitten laitoin hanskat tiskiin. Keskustelusta ei ollut mitään apua. Kuukautta ennen kun annoin eropaperit, niin silloinen vaimo alkoi syytellä minua kylmäksi ja etten halua häntä enää. Hän oli täysin oikeassa. Jatkuva torjunta syö ihmistä ja defenssinä sitten kovettaa ne tunteet niin, että tuon ihmisen vuoksi en enää kärsi.
Hän oli sellainen nainen jonka jokainen mies tietää. Kun naisesta tuntuu joltain, se on totta ja se oikeuttaa toimimaan tunteen vaatimalla tavalla. Näiden naisten elämä (ja heidän läheisten) olisi helpompaa jos he oppisivat ajattelemaan edes syy-seuraussuhteita. Jos sinä jätät minun tarpeet huomioimatta, siitä seuraa mitä? Kun minä teen näin, miltä toisesta tuntuu? Onko tunteeni totuus minulle, entä kumppanilleni? Tukevatko faktat tunteita, suurentelenko/pienentelenkö mielessäni asioita? Pätee varmaan moniin miehiinkin.
Ap keskustele ja kerro konkreettisia esimerkkejä miltä hänen toiminta tuntuu ja ole avoin myös erolle.
Jotenkin ei vain jaksa uskoa että nainen lopettaisi seksin noin vain kertaheitolla jos on aiemmin saanut jopa orgasmeja . Kyllä siinä taustalla on jokin syy mistä ei vain halua kertoa ja uskottelee miehelleen että kaikki on muuten ok .
Käytiin vaimon kanssa illalla avaava keskustelu meidän suhteesta ja seksistä . Vaimo ei osoita enää halua eikä tee aloitteitta ja ei myöskään saa yhdynnästä kiihoitusta mutta ei kiihotu muustakaan seksuaalisesta ärsykkeestä ,ei edes omasta toiminnasta. Sanoin että en ole varma haluatko sinä enää lainkaan seksiä ja se ahdistaa minua . Kielsi ettei halua lainkaan vaan haluaa tuntea minut siinä lähellä sylissään ja kaiken sen syvän läheisyyden tunteen joka tuossa tilanteessa on . Silti jäin miettimään mistä tämä mahdollisesti kertoo .
Juteltiin sitten että olet sinä joskus halunnut ja kiihoittunut kosketuksesta eikä halu ole loppunut yhtäkkiä vaan hitaasti hiipunut hiljalleen 55v jälkeen . Juteltiin paljon muutakin mitä en avaa tänne ja nukuttiin lopulta hyvällä mielellä.
Jotain täytyy olla pielessä ap.n suhteessa ja se johtuu joko vaimosta itsestään tai vaimon kannalta pielessä olevasta asiasta vaikka vaimo ei sitä kerrokaan ?
Ihmettelen näissä haluttomuus asioissa yhtä perusasiaa. Sitä, että meillä ainakin olemme molemmat huolehtineet toistemme tyydyttämisestä. Molemmat ymmärtäneet ja vaimo antanut ymmärtääkin, että olen vastuussa hänen tyydyttämisestä ja orgasmeista. Minustä tämä on ollut aina itsestään selvää. Myös vaimo on aina pitänyt huolen, ettei panetukseni nouse liian korkeaksi. Hän kun on se, joka tarvitsee vähemmän seksiä kuin minä. Jos on meinannut seksikertojen väli venyä olen huolestunut heti ja reagoinut keskustelemalla missä mättää. Myös vaimo on reagoinut ja antanut hätäapuna suikkareita. Samoin vaimo aikoinaan huolestui omien halujensa hiipumisesta. Halusi haluta. Onneksi korjaantui kiertoa tasapainottamalla ja oli varmaan synnytyksen jälkeistä heittelyä. Vaihdevuosien jälkeen söi pitkään yli 60v ikään hormonikorvaushoitoa, joka piti halut yllä ja limakalvot kunnossa. Itse olen huolehtinut alusta lähtien hänen tyydyttämisestään ja huolehtinut että hän on aina saanut orgasminsa kun ollut seksiä. Minulle itsestään selvää, että on ollut minun tehtäväni. Toki hän on siihen itsekin osallistunut aktiivisesti, mutta minun tehtäväni on ollut sen mahdollistaminen ja halujen nostattaminen. Kun molemmat ovat vastuussa toisistaan ei seksittömyys ja oma haluttomuus istu kuvioon. Et ajattele itsesi etua vaan puolison etua. Asenteessa on vissi ero. Sellaisen itsekkään puolison kanssa, joka ei halua huolehtia tyydytyksestäsi, ei kannata olla. Tyhjää saa pyytämättäkin.
Jos puoliso lopettaa yksipuolisesti seksin, niin häneltä voi kysyä, että miten ajattelin hoitaa minun seksitarpeeni? Sitten yhdessä sovitaan miten edetään. Monet viriilit miehet käy kuin sveitsiläinen kello, menee epäkuntoon, jos seksi lopetetaan. Terveys pettää, niin henkinen kuin fyysinenkin. Siten miehellä jää vaihtoehdoksi toinen nainen, jos vaimon kanssa ei pääse sopimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näissä haluttomuus asioissa yhtä perusasiaa. Sitä, että meillä ainakin olemme molemmat huolehtineet toistemme tyydyttämisestä. Molemmat ymmärtäneet ja vaimo antanut ymmärtääkin, että olen vastuussa hänen tyydyttämisestä ja orgasmeista. Minustä tämä on ollut aina itsestään selvää. Myös vaimo on aina pitänyt huolen, ettei panetukseni nouse liian korkeaksi. Hän kun on se, joka tarvitsee vähemmän seksiä kuin minä. Jos on meinannut seksikertojen väli venyä olen huolestunut heti ja reagoinut keskustelemalla missä mättää. Myös vaimo on reagoinut ja antanut hätäapuna suikkareita. Samoin vaimo aikoinaan huolestui omien halujensa hiipumisesta. Halusi haluta. Onneksi korjaantui kiertoa tasapainottamalla ja oli varmaan synnytyksen jälkeistä heittelyä. Vaihdevuosien jälkeen söi pitkään yli 60v ikään hormonikorvaushoitoa, joka piti halut yllä ja limakalvot kunnossa. Itse olen huolehtinut alusta lähtien hänen tyydyttämisestään ja huolehtinut että hän on aina saanut orgasminsa kun ollut seksiä. Minulle itsestään selvää, että on ollut minun tehtäväni. Toki hän on siihen itsekin osallistunut aktiivisesti, mutta minun tehtäväni on ollut sen mahdollistaminen ja halujen nostattaminen. Kun molemmat ovat vastuussa toisistaan ei seksittömyys ja oma haluttomuus istu kuvioon. Et ajattele itsesi etua vaan puolison etua. Asenteessa on vissi ero. Sellaisen itsekkään puolison kanssa, joka ei halua huolehtia tyydytyksestäsi, ei kannata olla. Tyhjää saa pyytämättäkin.
Jos puoliso lopettaa yksipuolisesti seksin, niin häneltä voi kysyä, että miten ajattelin hoitaa minun seksitarpeeni? Sitten yhdessä sovitaan miten edetään. Monet viriilit miehet käy kuin sveitsiläinen kello, menee epäkuntoon, jos seksi lopetetaan. Terveys pettää, niin henkinen kuin fyysinenkin. Siten miehellä jää vaihtoehdoksi toinen nainen, jos vaimon kanssa ei pääse sopimukseen.
Kissa pöydälle ja mankelipillua naimaan.
Jonkun toisen vaimo voisi olla suostuvaisempi. Minä ainakin annoin vaimoni kiertoon samasta syystä.
Meillä vaimoa ei kiinnosta pätkääkään, mutta antaa silti, imee, runkkaa tai vain hypistelee, kun runkkaan itse. Olen myös luvalla käynyt vieraissa. Hoituu näinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kävi niin että kun täytin 48v, ei enää mies (siis kukaan mies) kiinnostanut. Tai siis seksi ylipäätään, olin vaan ihan jäätävän väsynyt ja tunsin itseni vanhaksi. Nyt kuukausi hormonikorvaushoitoa takana, halut palanneet, nukun paremmin, ruoka maistuu taas ja elämä!
Kiitos tästä tiedosta, ikäkin osuu kohdilleen. Koetanpa suostutella vaimon lääkärin juttusille jotta saadaan tuo hormonikorvaushoito käyntiin. Joitakin vaihdevuosiin sopivia oireita on alkanut ilmestyä, kuten aiempaa heikompaa nukkumista ja kuumia aaltoja silloin tällöin.
Kivahan se on laittaa taas vaimo syömään hormoneja, että ukko saa seksiä. Yhtä hormonia koko elämä, ensin vedät e-pillereitä, sitten pidät hormonikierukkaa ja lopuksi vedät hormonikorvaushoitoa. Sitten saa syövän ja kupsahdat pois. Kiitokseksi saat usein huonotasoista seksiä, jossa jäät vaille tyydytystä. Hieno on naisen osa. Suosittelisin kuitenkin ensisijaisesti sitä qvointa keskustelua ja kuuntelua tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kävi niin että kun täytin 48v, ei enää mies (siis kukaan mies) kiinnostanut. Tai siis seksi ylipäätään, olin vaan ihan jäätävän väsynyt ja tunsin itseni vanhaksi. Nyt kuukausi hormonikorvaushoitoa takana, halut palanneet, nukun paremmin, ruoka maistuu taas ja elämä!
Kiitos tästä tiedosta, ikäkin osuu kohdilleen. Koetanpa suostutella vaimon lääkärin juttusille jotta saadaan tuo hormonikorvaushoito käyntiin. Joitakin vaihdevuosiin sopivia oireita on alkanut ilmestyä, kuten aiempaa heikompaa nukkumista ja kuumia aaltoja silloin tällöin.
Kivahan se on laittaa taas vaimo syömään hormoneja, että ukko saa seksiä. Yhtä hormonia koko elämä, ensin vedät e-pillereitä, sitten pidät hormonikierukkaa ja lopuksi vedät hormonikorvaushoitoa. Sitten saa syövän ja kupsahdat pois. Kiitokseksi saat usein huonotasoista seksiä, jossa jäät vaille tyydytystä. Hieno on naisen osa. Suosittelisin kuitenkin ensisijaisesti sitä qvointa keskustelua ja kuuntelua tilanteesta.Taitaa olla helpompi saada syöpä jos hormonitoiminta on persiillään ja elämänlaatu huono ja alkaa vanhenemaan ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimoa ei kiinnosta pätkääkään, mutta antaa silti, imee, runkkaa tai vain hypistelee, kun runkkaan itse. Olen myös luvalla käynyt vieraissa. Hoituu näinkin
Tuo ei mielestäni ole huono vaihtoehto. Mitä vauvanaiset tästä mieltä?
Tee jotain mikä saa vaimosi kuumaksi... esim. suutele niskaa, kaulaa yms. Siis henkinen yhteys ja sitä kautta syttyminen. Seksuaalisuuteen kuuluu paljon muutakin kun pelkkä yhdyntä. Eikö teillä ole enää puheyhteyttä ja pidätkö vaimoasi pelkästään itsestäänselvyyteenä jolloin myös tunneyhteys katkeaa. Onko oikeanlaisia katseita, kosketuksia ym. Miehet eivät tajuakaan miten monimutkaisesta asiasta on kysymys jonka voi helposti ratkaista...
Niinpä niin, puhumattomuudella liitto päätökseen. Surkeaa, tyypillistä suomi-äijää.