Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta
Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Kamala valitus!
Taidat olla naamasta vinksinvonksin.
Tai sitten koko kylä tietää villeistä vuosistasi.Kai sielläkin niitä iraqeja on?
Minä ole naamasta vinksin vonksin, mutta silti on miehiä riittänyt 😂.
Ettiikö joku vielä vaimoa vai sitä sänkyelämää yöksi tai kahdeksi.
Vähän huonompikin nainen kelpaa miehille, eli joko A) et oikeasti ole vaimomatskua nähnytkään, tai B) ne miehet jotka susta kiinnostuu ei kiinnosta sua, kun rima on niin korkealla
Vierailija kirjoitti:
ap.;) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keille miehille?
Jälleen kerran nainen tavoittelemassa niitä komeimpia ja halutuimpia miehiä?
Tahtoisin 2-metrisen kurdikirurgin jolla on avaruusmekaanikon tutkinto ja musta vyö jujutsussa, aikidossa sekä pianonsoitossa
Mustan vyön pianisti olisi kyllä kiva. Seisoo piano tuossa olohuoneen nurkassa ihan tyhjän panttina. Noi muut on ihan yhdentekeviä juttuja.
Mustan vyön kitaristi, 17-vuotias tuolloin, Tina Setkic, ranskalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Missä media pimennossa olet ollut viime vuodet kun eihän tänä päivänä mies saa lähestyä naisia kun naiset ahdistuvat jonka jälkeen mies on oikeudessa syytettynä ahdistelusta. Naiset ovat ihan itse kääntäneet asian ja itse ovat halunneet aloitteen tekijäksi
Saa lähestyä, kunhan ei näytä Pyhimykseltä.
Eli ulkonäköön on se määrittelevät tekiä saako lähestyä vai ei? Eikö tuo ole aika pirun pinnallista ja täsmälleen sitä samaa ulkonäkökeskeisyyttä mistä naiset syyttävät miehiä?
Tämä ei ole mun mielipiteeni. Mua saa lähestyä asiallisesti kuka tahansa ja jos en olisi kiinnostunut, niin torjuisin kohteliaasti. Ainakin luulen näin, kokemusta ei ole.
Ap
Sinun mielipiteellä ei ole oikeastaan väliä kun niin paljon äännekkäämät ja vaativammat naiset päättävät kaikkien puolesta. Se on miehelle todella suuri riski alkaa kokeilemaan tuntematta että olisitko sinä se yksi sadasta tuhannesta joka ei ahdistu lähestymisestä
fgf kirjoitti:
Haittaako jos olen 145-senttinen ja yhtämonikiloinen, kalju, sokea, kuuromykkä, adhd ja synnyin naiseksi mutta näytän ihan mieheltä jo
Loistavaa parodiaa intersektionaalisuudesta.
Mitens tuo naama puoli. Näyttääkö nappulakengältä vaiko naulapussilta?
Jo ei niiin outoa on sitten kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Kiinnostunut mies ei automaattisesti lähesty, vaan ainoastaan mies, joka ei ole kuunnellut naisten ohjeita ja ei pelkää selvinpäin lähestymistä, lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala valitus!
Tai sitten koko kylä tietää villeistä vuosistasi.Kai sielläkin niitä iraqeja on?
No siinä se ongelma. Miksi täällä itket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala valitus!
No siinä se ongelma. Miksi täällä itket.
Eli minunkin pitäisi olla naamasta vinksinvonksin, että saisin miehen? Vai mihin tällä viitataan?
Ap
Nykyään kumppania on toisinaan hankala löytää, kun tarjontaa on niin paljon, kiitos mm. deittisovellusten. Moni tuntuu suhtautuvan toisiin kertakäyttökamana, ikävä kyllä.
Surettaa siskoni puolesta, joka kaipaisi vain pysyvän parisuhteen ja on kaikin puolin ideaali kumppani, mutta miehet vain viihtyvät hetken ja sitten vaihtavat toiseen. Hän on kaunis, fiksu, empaattinen, ei juopottele eikä käytä muitakaan päihteitä, pitää huolta itsestään jne. Monesti hän on harmitellut minulle sitä, että johtuuko mahdollisten parisuhteiden kariutuminen juurikin siitä, että on hiljaisempaa sorttia eikä lämpene heti ihan kenelle tahansa.
Tiedätkö AP, kun sinä et itse voi määritellä sitä kuinka hyvää vaimo-ainesta olet. Tai kuinka kaunis ja haluttava miesten mielestä. Miehet määrittelevät sen. Näyttää siltä että et ole ollut vaimo-ainesta tai "keeper" miesten mielestä jotka ovat sinua tapailleet tai tavanneet. Vaimo-ainesta olevat ovat naimisissa heti kun ovat siinä iässä. Mun eka liitto kesti 15 vuotta. Alkoi siis seurusteluna lukiossa ja päättyi eroon kun täytin 30 vuotta. Vajaan vuoden ehdin olla sinkkuna ja sinä aikana kosittiin jo monta kertaa. Eli olen vaimo-ainesta. ja naimisissa olen ollut nyt 31-vuotiaasta viiskymppiseksi asti. Silloin nuorempana jotkut miehenalut sanoivat sekä näillä sanoin että muilla: "Sua ei ole luotu hetken iloksi vaan koko elämän kumppaniksi." Olin silloin kolmikymppisenä halukas lyhyisiin irtosuhteisiin mutta jotenkin ne yhden illan jutut vaan ei sitten miehen puolelta loppuneetkaan. Se ei ollut mukavaa kun en ollut itse valmis seurustelusuhteeseen. Se oikea löytyi sitten aika nopeasti toki eikä siinä sitten odoteltu liikoja vaan mentiin naimisiin samointein.
Jos miehet ei kiinnostu, se tarkoittaa ettet oikeasti ole vaimomatskua. Yksinkertaista.
Samalla tavalla kaiken maailman inseli-selittäjät on sitä mieltä että OIKEASTI he ovat täydellistä poikaystävä- tai aviomiesmatskua ja unelmavävyjä, ja ihmettelee kun naisia ei ole jonoksi asti. Totuus: eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kumppania on toisinaan hankala löytää, kun tarjontaa on niin paljon, kiitos mm. deittisovellusten. Moni tuntuu suhtautuvan toisiin kertakäyttökamana, ikävä kyllä.
Surettaa siskoni puolesta, joka kaipaisi vain pysyvän parisuhteen ja on kaikin puolin ideaali kumppani, mutta miehet vain viihtyvät hetken ja sitten vaihtavat toiseen. Hän on kaunis, fiksu, empaattinen, ei juopottele eikä käytä muitakaan päihteitä, pitää huolta itsestään jne. Monesti hän on harmitellut minulle sitä, että johtuuko mahdollisten parisuhteiden kariutuminen juurikin siitä, että on hiljaisempaa sorttia eikä lämpene heti ihan kenelle tahansa.
Sinun mielestäsi sisko on ideaali ja kaunis kumppani, ei miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö AP, kun sinä et itse voi määritellä sitä kuinka hyvää vaimo-ainesta olet. Tai kuinka kaunis ja haluttava miesten mielestä. Miehet määrittelevät sen. Näyttää siltä että et ole ollut vaimo-ainesta tai "keeper" miesten mielestä jotka ovat sinua tapailleet tai tavanneet. Vaimo-ainesta olevat ovat naimisissa heti kun ovat siinä iässä. Mun eka liitto kesti 15 vuotta. Alkoi siis seurusteluna lukiossa ja päättyi eroon kun täytin 30 vuotta. Vajaan vuoden ehdin olla sinkkuna ja sinä aikana kosittiin jo monta kertaa. Eli olen vaimo-ainesta. ja naimisissa olen ollut nyt 31-vuotiaasta viiskymppiseksi asti. Silloin nuorempana jotkut miehenalut sanoivat sekä näillä sanoin että muilla: "Sua ei ole luotu hetken iloksi vaan koko elämän kumppaniksi." Olin silloin kolmikymppisenä halukas lyhyisiin irtosuhteisiin mutta jotenkin ne yhden illan jutut vaan ei sitten miehen puolelta loppuneetkaan. Se ei ollut mukavaa kun en ollut itse valmis seurustelusuhteeseen. Se oikea löytyi sitten aika nopeasti toki eikä siinä sitten odoteltu liikoja vaan mentiin naimisiin samointein.
Sinkkuaikana kosittiin monta kertaa? 😂😂😂
Ota tietyn uskontoinen niin saat kokata, olla patjana, tehdä kaikki kotityöt ja synnyttää monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala valitus!
Niin, koska ikävä kyllä monia miehiä ei se haittaa, kunhan saavat reikää. Tunnen erään, joka nai sellaista naista jonka sanoi olevan hyvin epäviehättävä kaikin mahdollisin tavoin, mutta suostui silti, koska oli puutteessa. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?
Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..
Ap
Olen itse tuollainen, mutta ei kiinnosta parisuhteet eikä sosiaaliset kanssakäymiset.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ota tietyn uskontoinen niin saat kokata, olla patjana, tehdä kaikki kotityöt ja synnyttää monta lasta.
Kah, uskonveljiä! Jumalan terve!
Naiset niitä lapsia haluavat. Naiset itse niiden kotitöiden tekemistä vaatii ja yksin määrittelee vaadittavan siisteystason niin eikä se ole ihan loogista että se joka haluaa jotain tapahtuvan myös tekee sen itse?