Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta

Vierailija
15.02.2023 |

Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ftghrt kirjoitti:

Oletko k-piikkineitsyt? Oletko yksi 485 000:sta?

Etsit siis tautisen tyhmää.

Ei vaan puhdasveristä yli 18-vuotiasta. Toki noista täytyy viskoa sivuun miehet ja varatut 25-50v naiset  ja alle 25v naiset ja yli 50v naiset, 25-50-vuotiaista vapaita naisista edelleen pois nistittäret, kalluttaret, vangit, uus-uskontolaiset, tupakoitijat, viinastelijat, tiktokkarit, tatskatut, meikkailijat, anorektikot, feministit, vihervasurit, suomea osaamattomat.  jne Sitten alkaa olla jo valinnanteko helpompaa

Vierailija
22/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?

Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..

Ap

Tähän asti 5/5. Mites tuo ikä ja ulkoinen habitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia miehiä kiinnostaisi mutta komeita miehiä ei kiinnosta sinun seura, se on siis ongelmasi?

Vierailija
24/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kysyntä ja tarjonta kohtaa, olit sitten mies tai nainen.

Tiedän tosi hyvän nuoren miehen, sama ongelma toisin päin

Vierailija
25/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sinun kommentteja kun lukee niin itserakkaus, omahyväisyys ja itsesi ylistäminen ei tee hyvää vaimomateriaalia.

Vierailija
26/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa mitään väriä, tulta tai kipinää? Jotakin sytykettä, että liekki roihahtaisi edes käyntiin. Rakkaus ei ole mikään mitätön asia tai jäähtynyttä kaakaota, vaan kahdenkeskinen vallankumous! Sillä räjäytetään entiset elämät yhdeksi uudeksi.

Vierailija
27/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänkytaidot ratkaisevat sen, että oletko vaimomateriaalia.

ap sanoi jo ettei sillä ole "pää kipeä". siinä on sänkytaitoja riittävästi naiselle.

Ehkä sinulle semmoinen riittää.

Vierailija
28/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.

En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.

Ap

Missä media pimennossa olet ollut viime vuodet kun eihän tänä päivänä mies saa lähestyä naisia kun naiset ahdistuvat jonka jälkeen mies on oikeudessa syytettynä ahdistelusta. Naiset ovat ihan itse kääntäneet asian ja itse ovat halunneet aloitteen tekijäksi

Vierailija
29/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?

Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.

Ap

No sitten ainoa vaihtoehto on, että valitset todella paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, sellaisia top1% tapauksia.

Vierailija
30/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sussa mitään väriä, tulta tai kipinää? Jotakin sytykettä, että liekki roihahtaisi edes käyntiin. Rakkaus ei ole mikään mitätön asia tai jäähtynyttä kaakaota, vaan kahdenkeskinen vallankumous! Sillä räjäytetään entiset elämät yhdeksi uudeksi.

Luuletko todella, että jokaisella prismassa lyllertävällä mammalla on joku erityinen kipinöivä ominaisuus? Voin sanoa, että ei ole.

Vierailija
31/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Luulen että apn oma miesmaku on ratkaisevassa merkityksessä. Jos kunnon miehet kiinnostaa niin voisi mätsätä.

Vierailija
32/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.

Ap

No sitten ainoa vaihtoehto on, että valitset todella paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, sellaisia top1% tapauksia.

Tähän mennessä olen ihastunut ihan tavallisiin duunareihin, opiskelijoihin ja työttömiin. Pitkiin ja itseäni lyhyempiin, myös kaljuihin ja iskävatsaisiin.

Ap

Vierailija
33/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko geenisesti nainen?

Vierailija
34/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keille miehille?

Jälleen kerran nainen tavoittelemassa niitä komeimpia ja halutuimpia miehiä?

Vierailija
35/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän mennessä olen ihastunut ihan tavallisiin duunareihin, opiskelijoihin ja työttömiin. Pitkiin ja itseäni lyhyempiin, myös kaljuihin ja iskävatsaisiin.

Ap

Miltä näytät itse? BMI?

Millainen olet luonteeltasi? Oletko hauska, älykäs, aloitteellinen, onko itseluottamus kunnossa? Vai oletko lapanen joka odottaa että mies tulee ja vie?

Vierailija
36/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kelpaatko pojille. pojalla voi olla 2 kertaa enemmän kokemusta kokemattomuudesta kuin miehellä ja himoa jäljellä

Vierailija
37/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona loistaa poissaolollaan.

Vierailija
38/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että kuka tahansa voi kipinöidä osoittaessaan omaa tahtoaan ja jotakin tunnetta, olla olemassa. Kuka tahansa voi olla sillä tavalla kiinnostava ja kaunis, jos vain on löytänyt itsensä.

Vierailija
39/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keille miehille?

Jälleen kerran nainen tavoittelemassa niitä komeimpia ja halutuimpia miehiä?

Tahtoisin 2-metrisen kurdikirurgin jolla on avaruusmekaanikon tutkinto ja musta vyö jujutsussa, aikidossa sekä pianonsoitossa

Vierailija
40/250 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin ois helpompi jos ei het alussa valehdeltais että sitä kiinnostuneisuutta muka halutaan keneltä tahansa mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi