Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta
Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toisia ajatteleva ja herkkä nainen, inhoan draamaa ja riitelyä. Paljon enemmän miehiä on ollut ilkeilyä hyvänä asiana pitävällä, itsekeskeisellä, monta selfietä päivässä postaavalla ex-ystävälläni, joka haukkunut mutkin täysin pystyyn ilman syytä. Miehet haluavat jännänaisia.
Näinhän se on. Useille miehille näyttää naisen hankinta olevan osa ryhmäytymistä miesporukan kanssa. Otetaan sellainen luonnevikainen muija, niin sitä voi sitten kavereille haukkua ja voivotella ukkoporukassa kuinka naiset on hulluja. Kuvittele, jos tuollainen mies saisikin jostain syystä tasapainoisen kumppanin - sehän naurettaisiin äijäporukassa pihalle tohvelin alla olevana kun sillä ei olisi mitään hirmutarinoita kertoa jostain psykoakasta.
Nainen taas projisoimassa miehiin kokemuksiaan naisporukoista. Todellisuudessa miesporukoissa ei edes juuri puhuta kumppaneista. Mutta mistäpä palstanainen sen tietäisi, kun hänellä ei ole kokemusta kuin naisporukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toisia ajatteleva ja herkkä nainen, inhoan draamaa ja riitelyä. Paljon enemmän miehiä on ollut ilkeilyä hyvänä asiana pitävällä, itsekeskeisellä, monta selfietä päivässä postaavalla ex-ystävälläni, joka haukkunut mutkin täysin pystyyn ilman syytä. Miehet haluavat jännänaisia.
Näinhän se on. Useille miehille näyttää naisen hankinta olevan osa ryhmäytymistä miesporukan kanssa. Otetaan sellainen luonnevikainen muija, niin sitä voi sitten kavereille haukkua ja voivotella ukkoporukassa kuinka naiset on hulluja. Kuvittele, jos tuollainen mies saisikin jostain syystä tasapainoisen kumppanin - sehän naurettaisiin äijäporukassa pihalle tohvelin alla olevana kun sillä ei olisi mitään hirmutarinoita kertoa jostain psykoakasta.
Nainen taas projisoimassa miehiin kokemuksiaan naisporukoista. Todellisuudessa miesporukoissa ei edes juuri puhuta kumppaneista. Mutta mistäpä palstanainen sen tietäisi, kun hänellä ei ole kokemusta kuin naisporukoista.
Olin ihan järkyttynyt, kun tajusin seurustelevani narsistin kanssa, joka kaveriporukassaan puhuu "kumppaneista" todellakin. Puhuuu edelleen samalla tasolla kuin teinipojat, tyttöystävistä ja panojuttuja, että onko saanut ja miten enkä edes uskalla enkä halua kuvitella kaikkea mitä siellä on puhuttu. Mutta joo, tuo ei koske normaaleja miehiä vaan näitä lapseksi jääneitä kusipäitä, jotka pyörittävät pahaa aavistamattomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sussa mitään väriä, tulta tai kipinää? Jotakin sytykettä, että liekki roihahtaisi edes käyntiin. Rakkaus ei ole mikään mitätön asia tai jäähtynyttä kaakaota, vaan kahdenkeskinen vallankumous! Sillä räjäytetään entiset elämät yhdeksi uudeksi.
Miehet pitävät räväkistä naisista, vaikka joskus muuta väittävätkin. Kilttejä naisia he pitävät vain hölmöinä hyväksikäytettävinä. Kannattaa oikeasti miettiä, kannattaako pariutuminen, jos et voi olla oma itsesi, vaan sinun pitäisi olla vähän jotain muuta kuin olet. Tietenkin voit vähän aluksi näytellä bitchsiä ja miehet juoksevat perässäsi, mutta kuinka kauan jaksaa tuollaista teatteria.
Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, tuhmat tytöt minne vaan.
Tuo roihahtava liekki on merkki sairaasta ja toksisesta suhteesta, sen viimein viisikymppisenä opin niin, että se on nyt polttomerkitty sieluuni. Miehet, jotka haluavat tuollaista roihahtavaa liekkiä (miksei varmaan naisetkin), haluavat sairasta ja toksista suhdetta ja sitä etsitään ties millä paskatempuilla ja draamalla.
Kiltteys, turva ja mukavuus ei aikuisten oikeasti ole mitään haaleaa kaakaota vaan kuin kaunis kivitalo järven rannalla auringon paistaessa laiturin nokkaan. Se ei ole mikään hämyinen pubi, missä "parannetaan maailmaa" ja leikitään ikiteiniä tai sitä, että tuntee, että on rakastettu, kun toinen repii hiukset päästään vuoksesi kuvainnollisesti tai kirjaimellisesti tai että seksi tuntuu hyvältä vain, kun on saanut valloitettua uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo roihahtava liekki on merkki sairaasta ja toksisesta suhteesta, sen viimein viisikymppisenä opin niin, että se on nyt polttomerkitty sieluuni. Miehet, jotka haluavat tuollaista roihahtavaa liekkiä (miksei varmaan naisetkin), haluavat sairasta ja toksista suhdetta ja sitä etsitään ties millä paskatempuilla ja draamalla.
Kiltteys, turva ja mukavuus ei aikuisten oikeasti ole mitään haaleaa kaakaota vaan kuin kaunis kivitalo järven rannalla auringon paistaessa laiturin nokkaan. Se ei ole mikään hämyinen pubi, missä "parannetaan maailmaa" ja leikitään ikiteiniä tai sitä, että tuntee, että on rakastettu, kun toinen repii hiukset päästään vuoksesi kuvainnollisesti tai kirjaimellisesti tai että seksi tuntuu hyvältä vain, kun on saanut valloitettua uuden kumppanin.
Tämä on niin totta. Olen tosiaan huomannut, että se kemia mistä puhutaan on yleensä viina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken tuollaisen miehen se tasapainoinen nainen (kunnes tajusin todellisuuden ja juoksin).
Minä olin tylsä, kun en pitänyt häntä tossun alla vaan halusin ihan vaan normaalisti kumppanin rinnalle. Olin tylsä, kun olisin halunnut ihan normaalia riidatonta ja mukavaa yhdessäoloa. Olin tylsä, kun en provosoitunut huutavaksi ja itkeväksi sekopääksi. Olin tylsä, kun olisin halunnut harrastaa ihan normaalia vastavuoroista ja intohimoista seksiä. Olin tylsä, kun oli omistusasunto, raha-asiat kunnossa, ei isättömiä tai huostaanotettuja lapsia, ei alkoholinkäyttöä, tupakointia, mielialalääkkeitä, tatuointeja, kiroilua, pettämistä, sitoutumiskammoa tai muuta sekoilua. Olisi ollut ihan vaan kivaa yhdessäoloa, koira, pientalo, farmariauto, naurua, hyvää oloa ja turvallinen elämä.
Hyvä vaimomatsku on sellainen josta löytyy sopivasti huolehtivaa äitihahmoa, on ystävällinen, keskustelutaitoinen, hyvät käytöstavat, huumorintajuinen, osaa olla myös se vaimo ja rakastaja, on ymmärtäväinen, kunnioittaa ja pitää huolen miehestä, ja myöskin itseään. Pitää olla riittävästi myös särmää ja omaa tahtoa, silloin kun sitä tarvitaan.
Ja ettei tämä mene pelkäksi vaatimuksiksi naista kohtaan, miehen pitää tehdä kaikki ne samat myös naiselle. Ja miehen pitää olla kaiken tuon arvoinen ja kiitollinen jos tuollaisen löydön on elämäänsä saanut.
Minä olen saanut, ja olen kiitollinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaaka näyttää paljonko?
59 kg.
Ap
Tuo on muuten hyvä narsistitesti. Yleensä se on narsisti, joka on fiksatoitunut omaan painoonsa sekä muiden painojen vahtimiseen ja kommentointiin.