Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta
Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.
Kommentit (250)
Aika harvaa miestä enää kiinnostaa pariutuminen..
Vierailija kirjoitti:
Persoona loistaa poissaolollaan.
Persoona = räväkkä ja ailahteleva pikkumyy?
Ketään ei kiinnosta vai niitä ei kiinnosta joista kiinnostut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?
Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.
Ap
No sitten ainoa vaihtoehto on, että valitset todella paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, sellaisia top1% tapauksia.
Tähän mennessä olen ihastunut ihan tavallisiin duunareihin, opiskelijoihin ja työttömiin. Pitkiin ja itseäni lyhyempiin, myös kaljuihin ja iskävatsaisiin.
Ap
Miltä näytät itse? BMI?
Millainen olet luonteeltasi? Oletko hauska, älykäs, aloitteellinen, onko itseluottamus kunnossa? Vai oletko lapanen joka odottaa että mies tulee ja vie?
Hyvältä. Naiselta. Bmi on 19-20. Ainakin saan miehet (ja naisetkin) viihtymään mun seurassa. Pidän myös itseäni kohtalaisen älykkäänä ja sivistyneenä. Ja varmaan olet jo huomannut, että itseluottamus on ihan kunnossa, tuskinpa muuten pitäisin itseäni minään saaliina.
Ap
Haittaako jos olen 145-senttinen ja yhtämonikiloinen, kalju, sokea, kuuromykkä, adhd ja synnyin naiseksi mutta näytän ihan mieheltä jo
Vierailija kirjoitti:
Aika harvaa miestä enää kiinnostaa pariutuminen..
Siihen on hyvin looginen selitys, pariutumisesta ei ole enää miehelle mitään hyötyä pelkästään maksuja, työtä ja velvotteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?
Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.
Ap
No sitten ainoa vaihtoehto on, että valitset todella paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, sellaisia top1% tapauksia.
Tähän mennessä olen ihastunut ihan tavallisiin duunareihin, opiskelijoihin ja työttömiin. Pitkiin ja itseäni lyhyempiin, myös kaljuihin ja iskävatsaisiin.
Ap
Miltä näytät itse? BMI?
Millainen olet luonteeltasi? Oletko hauska, älykäs, aloitteellinen, onko itseluottamus kunnossa? Vai oletko lapanen joka odottaa että mies tulee ja vie?
Hyvältä. Naiselta. Bmi on 19-20. Ainakin saan miehet (ja naisetkin) viihtymään mun seurassa. Pidän myös itseäni kohtalaisen älykkäänä ja sivistyneenä. Ja varmaan olet jo huomannut, että itseluottamus on ihan kunnossa, tuskinpa muuten pitäisin itseäni minään saaliina.
Ap
Itseluottamus ja itserakkaus on kaksi eri asiaa. Itseluottamusta ei kauheasti ole kommenteissasi näkynyt mutta itserakkautta on kyllä näkynyt ja paljon
Vaikutat liian laimealta. Miten voi tulitikku syttyä ilman pientä kitkaa ja kipinä?
Nii montako niitä tuttua ja turvallista onkaan kokeiltuna?
fgf kirjoitti:
Haittaako jos olen 145-senttinen ja yhtämonikiloinen, kalju, sokea, kuuromykkä, adhd ja synnyin naiseksi mutta näytän ihan mieheltä jo
Ei sais nauraa🤣
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat liian laimealta. Miten voi tulitikku syttyä ilman pientä kitkaa ja kipinä?
En tajua näitä puheita. Ei täällä ole esitelty kuin pintaraapaisu musta :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Missä media pimennossa olet ollut viime vuodet kun eihän tänä päivänä mies saa lähestyä naisia kun naiset ahdistuvat jonka jälkeen mies on oikeudessa syytettynä ahdistelusta. Naiset ovat ihan itse kääntäneet asian ja itse ovat halunneet aloitteen tekijäksi
Saa lähestyä, kunhan ei näytä Pyhimykseltä.
Kamala valitus!
Taidat olla naamasta vinksinvonksin.
Tai sitten koko kylä tietää villeistä vuosistasi.
Kai sielläkin niitä iraqeja on?
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Missä media pimennossa olet ollut viime vuodet kun eihän tänä päivänä mies saa lähestyä naisia kun naiset ahdistuvat jonka jälkeen mies on oikeudessa syytettynä ahdistelusta. Naiset ovat ihan itse kääntäneet asian ja itse ovat halunneet aloitteen tekijäksi
Eli ulkonäköön on se määrittelevät tekiä saako lähestyä vai ei? Eikö tuo ole aika pirun pinnallista ja täsmälleen sitä samaa ulkonäkökeskeisyyttä mistä naiset syyttävät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ulkonäköön on se määrittelevät tekiä saako lähestyä vai ei? Eikö tuo ole aika pirun pinnallista ja täsmälleen sitä samaa ulkonäkökeskeisyyttä mistä naiset syyttävät miehiä?
Tämä ei ole mun mielipiteeni. Mua saa lähestyä asiallisesti kuka tahansa ja jos en olisi kiinnostunut, niin torjuisin kohteliaasti. Ainakin luulen näin, kokemusta ei ole.
Ap
ap.;) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keille miehille?
Jälleen kerran nainen tavoittelemassa niitä komeimpia ja halutuimpia miehiä?
Tahtoisin 2-metrisen kurdikirurgin jolla on avaruusmekaanikon tutkinto ja musta vyö jujutsussa, aikidossa sekä pianonsoitossa
Musta vyö pianonsoitossa?
ap.;) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keille miehille?
Jälleen kerran nainen tavoittelemassa niitä komeimpia ja halutuimpia miehiä?
Tahtoisin 2-metrisen kurdikirurgin jolla on avaruusmekaanikon tutkinto ja musta vyö jujutsussa, aikidossa sekä pianonsoitossa
Mustan vyön pianisti olisi kyllä kiva. Seisoo piano tuossa olohuoneen nurkassa ihan tyhjän panttina. Noi muut on ihan yhdentekeviä juttuja.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Monta kertaa katoin silloin eka kertoja kun tän näin että mister Hatsabourg istuu tuola mutta se olikin Pyhiimys
Tuleeko sinun mukana jokun toisen miehen lapsi riesaksi?