Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta

Vierailija
15.02.2023 |

Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana vaimo aiheuttaa alkukantaisen pakoreaktion kun sitten joutuisi olemaan naimisissa sen kanssa, menettäisi vapautensa, huolettoman poikamiehen päivät!

Vierailija
222/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vt u n vttt ttu tätä palstaa riivaa?? En käyttänyt yhtään epäsopivaa sanaa. Ainostaan jä n nä eri muodoissa toistui lauseissa, joita yritin kirjoittaa.

Kiitos!

Tämä avautuminen koski kommenttiani, joka sai tuomion: "Kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen...", vaikka yritin 10 kertaa muokata sitä, eikä siinä ollut mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...

Vierailija
224/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison työpaikka vaikuttaa jos on mahdollista jotta joutuu utareorjaksi

Vierailija
225/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkampa että kiinnostus putoaa jo tuosta materiaalia sanasta.

teetkö jotenkin tuttavuutta mikäli itseäsi kiinnostaa joku henkilö vai heitätkö että "otan kyll ineen".tuo nimittäin on varsin ratkaisevaa.

Vierailija
226/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?

Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.

Ap

Niin että oliko niitä lapsia vai ei?

Vierailija
227/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: et ole, vaimomateriaalia et määrittele sinä, vaan miehet, ja he selvästi ovat sitä mieltä ettet ole.

Vierailija
228/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaali on koodisana miehille, että olet helposti hyväksikäytettävä miellyttäjä, johon voi kerran tyhjentää pussit ja jatkaa matkaa.

Vierailija
229/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teetkö jotenkin tuttavuutta mikäli itseäsi kiinnostaa joku henkilö vai heitätkö että "otan kyll ineen".tuo nimittäin on varsin ratkaisevaa.

Naisten kiinnostus ehkä. Ei semmoinen sana miehiä häiritse. 

Vierailija
230/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä nyt tuota sanaa ympäriinsä huutele :D

Ap

Vierailija
231/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn kaltaisia kilttejä ja kunnollisia miehiä on pilvin pimein inceleinä ja naisettomana. Minkäs neuvon niille antaisit?

E u r o e s c o r t. Googlettaa sub ja dom naisen eroja. Travel? yes.

Duunarin ykkösmesta.

Vierailija
232/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan woke-feministit ei saa miehiä korkeintaan yhdeksi yöksi sänkyyn. Kukaan ei ota tosissaan parisuhteeseen. Siksi vähän ihmettelen AP:ta, jotain kenties jää kertomatta.

Bottom energinen vinkuja hiljaa. Kova uho päällänsä et gay vibaa huokuva ukko pitää jotain 50- luvun kotirouvaa. Sä haluut olla rouvana rouvan paikalla.

Vierailija
233/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?

Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..

Ap

Minä olen ollut tuollainen mies koko ikäni. Lisäisin vielä että ahkera, omillani toimeen tuleva. Normi painoinen, perusmies.

Mutta enpä ole kenellekään kelvannut.

"Sä oot niin tylsä" tyyliseen kommentiin on useimmat seuristelut kaatuneet.

Miinusta noiden akkojen kommentille. Asioistaan huolehtiva ei ole tylsä. Seikkailijat voi juosta Dubaissa kokemassa jännittävää ja haisevaa elämää.

Vierailija
234/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides.com

E u r o e s c o r t (viestitä kuvilla hakevasi erilaisempaa seuraa. Muista selvittää tilaajan taustat googlella!)

Farmers Only

Western match

Farmersdatingapp.com

Single Farmers dating

Toista paikkaa lukuunottamatta kerro ilmoituksessa kuka oot, toiveista, koulutuksesta, työtilanteesta, perhe haaveista, suhteesta uskontoon ja alkoholiin. Sub vai dom (mainitse

E u r o e s c o r t sivustolla kanski)

Tärkeää! Käytä aikaa profiilien selailuun. Vastaan vain ja ainoastaan asiallisiin viesteihin. Nähkää Skypessä. Poistu treffeiltä miehen alkaessa niskuroimaan tarjoilusta. Oot menossa kotirouvaksi joten käytöksen on oltava sen mukaista. Sä et murehdi maksuista vaan mies.

Selaile venatessa Youtubesta 50s-60s housewifes videoita. Hyödynnä oppeja kuvissa sekä mieskokelaan luona.

Vierailija
235/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?

Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.

Ap

Niin että oliko niitä lapsia vai ei?

Ei ole.

Ap

Vierailija
236/250 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuvitellut olevani, mutta nyt alan tajuta, että en taida sittenkään olla vaan olen todella omiani elämään yksin ja nauttimaan omasta elämästäni. Jos ei elämän varrella ole tullut vastaan ketään miestä, jonka kanssa jakaa se niin olkoon sitten niin.

Luultavasti ne minun hyvät ominaisuuteni eivät edes olisi sitä mitä mies kaipaisi vaan hän saattaa haluta jotain ihan muuta. Edellinen lyhyt seurustelu päättyi siihen, että mies halusi sellaisen matti&mervi-suhteen ja sekoilee nyt sitten seuraavan naisensa kanssa huolella. Joo, en ole hyvää materiaalia tuollaiseen enkä minä voi pakottaa ketään haluamaan normaalia ns. hyvää elämää. 

Vierailija
237/250 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisia ajatteleva ja herkkä nainen, inhoan draamaa ja riitelyä. Paljon enemmän miehiä on ollut ilkeilyä hyvänä asiana pitävällä, itsekeskeisellä, monta selfietä päivässä postaavalla ex-ystävälläni, joka haukkunut mutkin täysin pystyyn ilman syytä. Miehet haluavat jännänaisia.

Vierailija
238/250 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvaa miestä enää kiinnostaa pariutuminen..

Siihen on hyvin looginen selitys, pariutumisesta ei ole enää miehelle mitään hyötyä pelkästään maksuja, työtä ja velvotteita

Just joo, entisaikoinahan ne miehet vaan heitti siemenet ja saivat loppuelämäkseen ilmaisen ylläpidon... niinkö se sinun mielestä meni ? Joo, unta näet jos luulet että miehet ei takavuosina vastanneet perheen rahan hankinnasta ja pesueen elättämisestä.

Vierailija
239/250 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaaka näyttää paljonko?

Vierailija
240/250 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaaka näyttää paljonko?

313