Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta

Vierailija
15.02.2023 |

Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.

Kommentit (250)

Vierailija
181/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkytaidot ratkaisevat sen, että oletko vaimomateriaalia.

Miten muuten voi tietää, mitkä sänkytaidot on, jos on kokematon?

t 24 v neitsyt

Vierailija
182/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala valitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa jalkanne vasta papin aamenen jälkeen, nini ei tule huteja.

Vierailija
184/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?

Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..

Ap

Kuulostat robotilta joka on ohjelmoitu käyttäytymään kuin 50-luvun kotirouva.

Kuulostat siltä kuin tuossa 50-luvun kotirouvuudessa olisi jotain huonoa, ainakin naiset olivat tuolloin onnellisempia kuin nykyään tekemässä töitä ja jatkuvasti burnoutin takia saikulla.

Haha. Moniko 50-l kotirouvana elänyt on sulle jutellut avoimesti elämästään? Mulle nimittäin on. Oon 45 v mutta ystäviä yli satavuotiaisiin saakka.

Aivan uskomatonta joka paikkaan repeämistä, huonoja parisuhteita joissa piti vaan kestää, mulkvisteja lähisukulaisia (parhaassa tapauksessa sekä omat että appivanhemmat).

Onnellistapa hyvinkin.

Vierailija
185/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..

Ap

Kuulostat robotilta joka on ohjelmoitu käyttäytymään kuin 50-luvun kotirouva.

Kuulostat siltä kuin tuossa 50-luvun kotirouvuudessa olisi jotain huonoa, ainakin naiset olivat tuolloin onnellisempia kuin nykyään tekemässä töitä ja jatkuvasti burnoutin takia saikulla.

Haha. Moniko 50-l kotirouvana elänyt on sulle jutellut avoimesti elämästään? Mulle nimittäin on. Oon 45 v mutta ystäviä yli satavuotiaisiin saakka.

Aivan uskomatonta joka paikkaan repeämistä, huonoja parisuhteita joissa piti vaan kestää, mulkvisteja lähisukulaisia (parhaassa tapauksessa sekä omat että appivanhemmat).

Onnellistapa hyvinkin.

Aika monikin ja on näistä jotain tutkimuksiakin tehty. Naiset eivät yksinkertaisesti kuulu samalla vahvuudella työelämään, meidän naisten tehtävä on hoitaa lapsia ja huolehtia kodista. Ihan jo silloin aikojen alussakin oli näin. 

Vierailija
186/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko myös hyvä ikkunanpesijä? Minulla olisi noin 10 metriä kolmelaisia ikkunoita ja lisäksi 7 metriä parvekelaseja keväällä pestäväksi. Tuletko tekemään "työnäytteen"?

Vierailija
187/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.

En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.

Ap

Osaatko olla kuitenkin vähän flirtti ja näyttää avoimen kiinnostuneelta? Koska erittäin harva lähestyy, ja aivan varsinkaan hoikkaa hyvännäköistä nuorta naista jolta muutenkin suuri riski saada vain torjunta, sellaista naista joka ei mitenkään osoita elekielellään kiinnostusta ja halua tutustumiseen. 

Mulla oli nuorena kaveri opiskelupaikassa, joka oli paljon nätempi kuin minä kaikilla mittareilla, mutta minä olin silti se jota enemmän miehet lähestyi. Syy: hän oli aika vakava, sulkeutuneen oloinen, ja usein vakava ilme vaan syveni kun ravintolaillan aikana huomasi että taas jää yksin. Sitten hän päätteli "en ole tarpeeksi kaunis, mitä voin tehdä". Ja miehet pelkäsi häntä vielä enemmän mitä kauniimmaksi ja näyttävämmäksi hän laittautui, kun kauneuteen yhdistyi sellainen jäykkä, torjuva kehonkieli ja ilme. Samaan aikaan minua, lyhyenläntää persjalkaista tavisnaista lähestyttiin, juttelijoita tuli ja tanssipaikoissa tanssimaan pyytäjiä. Minä kun katselin niitä miehiä uteliaasti, jos olin vähän pöhnässä niin hyvinkin halukkaasti, jos joku katsoi minua hymyilin jne. 

Vierailija
188/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänkytaidot ratkaisevat sen, että oletko vaimomateriaalia.

ap sanoi jo ettei sillä ole "pää kipeä". siinä on sänkytaitoja riittävästi naiselle.

Hääkakku aiheutta pääkipua ja seksuaalista haluttomuutta, vaikka ennen sitä väittäisi mitä.

Vierailija
189/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.

Ap

No siinäpä se vika onkin. Arvaapa, minkälaiset miehet niitä aloitteita kaikkein suoraviivaisimmin tekevät?

Vierailija
190/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyllistätkö selkä kaarella sängyssä ja annat miehen ihastella samalla peräreikääsi kun pallit lätisee työntöjen tahdissa? Saako läpsiä persposket punaiseksi?

Kukas sen tosiasian ketjusta poistatti ettei tuohon vaatimukseen tarvita "vaimomateriaalia" eikä lainkaan edes naista? Miehen kanssa mies voi ihan rauhassa keskittyä siihen prserei'än ympärillä puuhasteluun ja saa itsekin pyllistellä selkä kaarella.

Vierailija
191/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siinäpä se vika onkin. Arvaapa, minkälaiset miehet niitä aloitteita kaikkein suoraviivaisimmin tekevät?

Ja ne ei-aloitteelliset miehetkin on useimmiten kiinnostuneita vain siitä pelkästä seksistä (jota kuvittelevat olevan helposti tarjolla), koska pitävät aloitteen tekevää naista epätoivoisena tyrkkynä jolle kelpaa kuka vaan...

Vierailija
192/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyllistätkö selkä kaarella sängyssä ja annat miehen ihastella samalla peräreikääsi kun pallit lätisee työntöjen tahdissa? Saako läpsiä persposket punaiseksi?

Kukas sen tosiasian ketjusta poistatti ettei tuohon vaatimukseen tarvita "vaimomateriaalia" eikä lainkaan edes naista? Miehen kanssa mies voi ihan rauhassa keskittyä siihen prserei'än ympärillä puuhasteluun ja saa itsekin pyllistellä selkä kaarella.

Tuokin totuus satuttaa ja siksi se lakaistaan palstalla maton alle. Get over it.

Vierailija
193/250 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa mutta naiset haluaa vaan seksiä. Naiset on tosi sitoutumiskammoisia. Tapailin yhtä yh naista  ja oletin että siitä olisi tullut parisuhde mutta ei tullut.

Vierailija
194/250 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelimiehet. Sekä tyrkyt naiset..

Vierailija
195/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vaimomateriaalia

Vierailija
196/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sen päättävät oletko vaimomatskua vai et, sinä et sitä päätä.

Jos ei ole rengastettu eikä edes yritetty, niin luulisi tuon olevan selvä signaali.

Todennäköisesti lähestyt parisuhdetta vain sillä silmällä että tärkeintä on sinun tarpeittesi ja toiveitesi toteuttaminen, miehistä et luonnollisesti ymmärrä mitään.

Miehet tarvitsevat muutakin kuin vain persettä, mutta niiltä jotka eivät muuta kykene tarjoaamaan ei luonnollisesti muuta pyritä hakemaankaan.

Vierailija
197/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko myös hyvä ikkunanpesijä? Minulla olisi noin 10 metriä kolmelaisia ikkunoita ja lisäksi 7 metriä parvekelaseja keväällä pestäväksi. Tuletko tekemään "työnäytteen"?

Mikä ihmeen juttu toi nyt on? Mihin se liittyy? Tuo on ihan normaali määrä ikkunaa ja terassilasia, jopa tässä sinkkuasunnossani ja ihan normaalisti sujuu niiden pesu. Kuka edes laskee ikkunat noin?

- Ei ap

Vierailija
198/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti vaikuttaa

Vierailija
199/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatti vaikuttaa

Ei todellakaan vaikuta..

Vierailija
200/250 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin se Tinderi pois sieltä puhelimesta. Jos olet oikeasti ihan hyvännäköinen niin ongelma voipi olla se, että ne hyvät tyypit ei uskalla lähestyä kun nykyään sillä tavalla voi olla peli menetetty ennen kuin edes alkoi. Koita itse lähestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme