Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta
Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.
Kommentit (250)
Se on tätä nykyään, harva enää haluaa sitoutua on helpompaa olla yksin, minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?
Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..
Ap
Kuulostat robotilta joka on ohjelmoitu käyttäytymään kuin 50-luvun kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö AP, kun sinä et itse voi määritellä sitä kuinka hyvää vaimo-ainesta olet. Tai kuinka kaunis ja haluttava miesten mielestä. Miehet määrittelevät sen. Näyttää siltä että et ole ollut vaimo-ainesta tai "keeper" miesten mielestä jotka ovat sinua tapailleet tai tavanneet. Vaimo-ainesta olevat ovat naimisissa heti kun ovat siinä iässä. Mun eka liitto kesti 15 vuotta. Alkoi siis seurusteluna lukiossa ja päättyi eroon kun täytin 30 vuotta. Vajaan vuoden ehdin olla sinkkuna ja sinä aikana kosittiin jo monta kertaa. Eli olen vaimo-ainesta. ja naimisissa olen ollut nyt 31-vuotiaasta viiskymppiseksi asti. Silloin nuorempana jotkut miehenalut sanoivat sekä näillä sanoin että muilla: "Sua ei ole luotu hetken iloksi vaan koko elämän kumppaniksi." Olin silloin kolmikymppisenä halukas lyhyisiin irtosuhteisiin mutta jotenkin ne yhden illan jutut vaan ei sitten miehen puolelta loppuneetkaan. Se ei ollut mukavaa kun en ollut itse valmis seurustelusuhteeseen. Se oikea löytyi sitten aika nopeasti toki eikä siinä sitten odoteltu liikoja vaan mentiin naimisiin samointein.
Haluttava mitä ilmeisimmin olen (tinder-tykkääjien määrästä päätellen), mutta jostain syystä en sitten kelpaa vaimoksi vaikka näkisin itseni enemmänkin vaimona, kuin minään yhden illan hoitona. Olenko ehkä käsittänyt vaimouden väärin? Onko vaimonkin tärkein ominaisuus olla kinky ja omata kasa fetissejä? Elänkö väärällä vuosituhannella näiden leivonta-ajatusteni kanssa?
Ap
Olet siis Tinderistä etsinyt? Aivan väärä paikka. Minäkin olin siellä vähän reilu parikymppisenä "vaimomateriaalina" ja hyvin nopeasti huomasin, ettei sieltä löydy aviomiesmateriaalia. Toki kaikille kelpaa nätti ja ystävällinen nainen ja seuraa olisi ollut naurettavan helppoa saada, mutta seuran laatu olikin sitten toinen juttu. Totesin että mun mies tulee vastaan jossain muualla, tai sitten saa olla tulematta. Tinderiin en enää alennu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..
Ap
Hyvältä kuulostaa. Harmi ettemme tule ikinä kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyllistätkö selkä kaarella sängyssä ja annat miehen ihastella samalla peräreikääsi kun pallit lätisee työntöjen tahdissa? Saako läpsiä persposket punaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?
Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.
Ap
No sitten ainoa vaihtoehto on, että valitset todella paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, sellaisia top1% tapauksia.
Tähän mennessä olen ihastunut ihan tavallisiin duunareihin, opiskelijoihin ja työttömiin. Pitkiin ja itseäni lyhyempiin, myös kaljuihin ja iskävatsaisiin.
Ap
Asutko Porvoossa?
Ei se ehkä ole kiinnostuksesta kiinni. Me kunnon sinkkumiehet ollaan jo 40-vuotiaita. Liian vanhoja sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö AP, kun sinä et itse voi määritellä sitä kuinka hyvää vaimo-ainesta olet. Tai kuinka kaunis ja haluttava miesten mielestä. Miehet määrittelevät sen. Näyttää siltä että et ole ollut vaimo-ainesta tai "keeper" miesten mielestä jotka ovat sinua tapailleet tai tavanneet. Vaimo-ainesta olevat ovat naimisissa heti kun ovat siinä iässä. Mun eka liitto kesti 15 vuotta. Alkoi siis seurusteluna lukiossa ja päättyi eroon kun täytin 30 vuotta. Vajaan vuoden ehdin olla sinkkuna ja sinä aikana kosittiin jo monta kertaa. Eli olen vaimo-ainesta. ja naimisissa olen ollut nyt 31-vuotiaasta viiskymppiseksi asti. Silloin nuorempana jotkut miehenalut sanoivat sekä näillä sanoin että muilla: "Sua ei ole luotu hetken iloksi vaan koko elämän kumppaniksi." Olin silloin kolmikymppisenä halukas lyhyisiin irtosuhteisiin mutta jotenkin ne yhden illan jutut vaan ei sitten miehen puolelta loppuneetkaan. Se ei ollut mukavaa kun en ollut itse valmis seurustelusuhteeseen. Se oikea löytyi sitten aika nopeasti toki eikä siinä sitten odoteltu liikoja vaan mentiin naimisiin samointein.
Haluttava mitä ilmeisimmin olen (tinder-tykkääjien määrästä päätellen), mutta jostain syystä en sitten kelpaa vaimoksi vaikka näkisin itseni enemmänkin vaimona, kuin minään yhden illan hoitona. Olenko ehkä käsittänyt vaimouden väärin? Onko vaimonkin tärkein ominaisuus olla kinky ja omata kasa fetissejä? Elänkö väärällä vuosituhannella näiden leivonta-ajatusteni kanssa?
Ap
Tinder-tykkääjien määrä ei kerro haluttavuudesta yhtään mitään.
Suuri osa miehistä tykkää kaikista, ja iso osa on valmis panemaan lähes ketä tahansa jos luvassa on helppoa seksiä.
Haluttavuudesta kertoo tasan yksi asia: se että miehet haluavat vakiintua.
Seksi harvoin on helppoa, mutta yleensä varsinkin Tinderissä rima tulee miehenä laskettua niin alas, kuin mahdollista. Siellä kauniiden naisten kanssa mätsääminen on 0,01 prosentin luokkaa (saatika treffeille pääsy), joten seksiin pyrkiminen keskittyy pääasiassa sellaisiin naisiin, jotka eivät viehätä ollenkaan.
Tämäpä juuri.
Ap:n, ja monien muidenkin Tinder-naisten, ongelma on että he järkeilevät osapuilleen näin:
Hmm. Minulla on valtavasti matcheja. Olen siis erittäin haluttava. Saan kiinnostavia miehiä, mutta yksikään ei ole halunnut vakiintua. Minun on siis vain löydettävä vakiintumishaluinen mies jonka kanssa kemiat osuvat.
Tämä on väärä päätelmä. Et ole haluttava vaan helppo.
Lopputulos ei muutu vaikka nainen kokeilisi kuinka montaa Tinder-miestä. Koska samoja naista tasokkaampia miehiä yrittävät parisuhteeseen muutkin, yhtä huonolla onnella. Jos asetelma olisi toisin päin, minäkin voisin yrittää vaikka kuinka montaa itseäni ulkonäöllisesti tasokkaampaa naista, enkä takuulla onnistuisi kertaakaan.
Jännästi kyllä ne tasokkaimmat miehet tuppaavat olemaan naimisissa ja tinderit on täynnä hukkakauraa. Niin se nyt vain on.
Tinderi ei ole mitään muuta kuin pettämistä ja nopeaa pallientyhjennystä.
Apn teksti on kyllä liian itsevarmalla tyylillä kirjoitettua. Miehen aivoista lähteny trolli siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No nehän oli parhaita ja muotikin kaikin puolin upeaa. Naisella oli myös vielä tuohon aikaan karvat pillussa. Koska niiden kuuluu olla siellä ja ennen panoja mieto pissin haju vain nostaa kiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Ja ihmettelet vielä ettei onnistu. Ehkä sinunkin pitäisi valita. Ja ei nykyään kunnon mies tee aloitetta. Vaan antaa naisen olla rauhassa ja odottaa että nainen tekee sen aloitteen. Näin on kaikille paljon turvallisempaa. Ihmetyttää, että ettekö te naiset ole vielä tajunneet sitä ettette tule saamaan kunnon miestä odottamalla aloitteita sovinisteilta.
Kun ne niinsanotut kunnon miehetkin haluaa naiselta pääasiassa seksiä, eri asia onnistuuko sen saaminen. Joten naisen valinnoilla ei ole mitään merkitystä, kaikki miehet ovat tässä asiassa samanlaisia. Jokainen mies on panomies. Lähinnä naisen kannalta on tärkeää että onko mies jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei miehetkään näin helpolla kelpaa naisille aviomiehiksi.
Sama juttu eikä nämä pelkkään irtoseksiin kelpuuttavat edes ole _palstamiesten vakuutteluista ja lupailuista huolimatta_ mitään leukalentäjähunkseja.
Sellaisen kanssa se pelkkä irtopano voisi satunnaisesti jopa maistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että miehet haluaakin niitä h-naisia jotka ei välttämättä osaa oikein mitään kunnolla. Kunhan on tarpeeksi tyhmä.
Nainen ei saa olla liian hyvä, fiksu, älykäs, nätti, tasapainoinen, itsenäinen ja järkevä. Miehen ego ei kestä sitä. Sellainen nainen on tuhottava, tavalla tai toisella, jos sellaisen kanssa päätyykin parisuhteeseen.
Aijaa? Mulla kun on tällainen nainen niin ei tee mieleenkään "tuhota" häntä tai tehdä muuta ilkeetä. Päinvastoin, haluan hänelle mahdollisimman hyvää ja teenkin. Ihme idioottiolettamuksia täällä.
T: Pitkä, komee, tumma ja fiksu mies
Sinkkumiehistä vain 7,6 % haluaa olla sinkkuja (Perhebarometri 2016), joten taas kerran todennäköisemmin selittävä tekijä parisuhteeseen kelpaamattomuudellesi löytyy itsestäsi kuin miehistä. Olet vain sokea omille virheillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Ja ihmettelet vielä ettei onnistu. Ehkä sinunkin pitäisi valita. Ja ei nykyään kunnon mies tee aloitetta. Vaan antaa naisen olla rauhassa ja odottaa että nainen tekee sen aloitteen. Näin on kaikille paljon turvallisempaa. Ihmetyttää, että ettekö te naiset ole vielä tajunneet sitä ettette tule saamaan kunnon miestä odottamalla aloitteita sovinisteilta.
Kun ne niinsanotut kunnon miehetkin haluaa naiselta pääasiassa seksiä, eri asia onnistuuko sen saaminen. Joten naisen valinnoilla ei ole mitään merkitystä, kaikki miehet ovat tässä asiassa samanlaisia. Jokainen mies on panomies. Lähinnä naisen kannalta on tärkeää että onko mies jotain muutakin.
Pitäiskö sun mennä peilin eteen ja miettiä millaisten miesten kanssa vietätä aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei miehetkään näin helpolla kelpaa naisille aviomiehiksi.
Mutta naiset eivät ole koskaan sanoneetkaan, että kuka tahansa kunnollinen perinteinen mies kelpaa. Miehet taas jatkuvasti ulisee ettei kunnollisia perinteisiä naisia löydy enää. Sitten jos löytyy niin tosiasiassa ei ne olekaan yhtään kiinnostavia. Olen itsekin tämän asian todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostat siltä kuin tuossa 50-luvun kotirouvuudessa olisi jotain huonoa, ainakin naiset olivat tuolloin onnellisempia kuin nykyään tekemässä töitä ja jatkuvasti burnoutin takia saikulla.
Liian hyvä ollaksesi totta.