Kuinka hyvin adjektiivi "yhdyntäkeskeinen" kuvaa parisuhteenne luonnetta?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ainoa oikea tapa on se yhdyntä? kun ei se sovi kuin harvalle naiselle.
Vaikka trollaatkin vain, niin kysynpä jälkeen kerran, että missä näin on väitetty? Tiesitkö, että jos äänet puhuvat sinulle pääsi sisällä, niin voit myös käydä keskustelua niiden kanssa päänsisäisesti, ei tarvitse tulla palstalle sitä varten.[/
-/
Älä nyt tuota naista noin moiti. Minä just satun
tykkäämään hänestä.Onnea suhteellenne. Onko kyse kaukorakastumisesta, vai oletko sinä kenties se Myyttinen Mies, ainoa maailmassa joka osaa tehdä naisen onnelliseksi?[/
Eihän sitä tarvitse olla myyttinen mies eikä
suhteessa, jos jostain naisesta tykää.
Mutta aiheeseen ! Aika yhdyntä keskeinen
olen
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla yhdyntä, jos haluaa panna. Jokainen nainen, jonka kanssa olen ollut sängyssä, on halunnut yhdyntää. Sinä väitit, että se sopii vain harvalle naiselle. Puhut silkkaa paskaa Mirkkuseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla yhdyntä, jos haluaa panna. Jokainen nainen, jonka kanssa olen ollut sängyssä, on halunnut yhdyntää. Sinä väitit, että se sopii vain harvalle naiselle. Puhut silkkaa paskaa Mirkkuseni.
Olen alkanut epäilemään onko tuolla Mirkulla ollenkaan miestä, vaan on lesbo, joka vainoharhaisesti hyökkää jokaisen kimppuun, joka sanoo nauttivansa yhdynnästä. Josko se rakas mies on kusetusta. Tai sitten on kaapissa hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut epäilemään onko tuolla Mirkulla ollenkaan miestä, vaan on lesbo, joka vainoharhaisesti hyökkää jokaisen kimppuun, joka sanoo nauttivansa yhdynnästä. Josko se rakas mies on kusetusta. Tai sitten on kaapissa hänkin.
Olet oikeassa. Mirkulla ei ole miestä. Koska Mirkku aina haukkuu kaikki miehet, haukkuisi se myös omansakin. Kukaan itseään miehenä pitävä ei tuollaista suostu kuuntelemaan. Mirkku on vain angstinen ja toksinen feministi. Aurinko ei sen pimeään sydänmeen paista.
Vierailija kirjoitti:
On hänellä mies
Niin on. Siellä mielikuvitusmaailmassa.
Ei koko parisuhdetta, mutta seksielämää toki erittäin hyvin. Enkä valita. Saan yhdynnässä aina ja nautin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä olen ainoastaan sanonut, että vain pieni osa naisista saa PELKÄLLÄ YHDYNNÄLLÄ sen orgasmin, ja siksi ihmettelen tätä orgasmikeskeisyyttä. Mitätapahtuu niille naisille, jotka eivät saa siinä pelkässä panossa. Mitä järkeä on haluta yhdyntää, jos ei siinä saa kuin mies? Mikä helvata tässä on niin vaikeeta tajuta. Ja siis sana pelkkä on se juttu. Itse tykkään yhdynnöistä kyllä, se ei ole mun pointti lainkaan! En puhu itsestäni vain yleisesti,ja se ei ole paskaa, enkä ole millään lääkitykselläkään - tämä näille joillekin epäkohteliaille. Ja juu on mulla mieskin, helvetin hyvä onkin!
Tää mirkku on esimerkki palstan miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä olen ainoastaan sanonut, että vain pieni osa naisista saa PELKÄLLÄ YHDYNNÄLLÄ sen orgasmin, ja siksi ihmettelen tätä orgasmikeskeisyyttä. Mitätapahtuu niille naisille, jotka eivät saa siinä pelkässä panossa. Mitä järkeä on haluta yhdyntää, jos ei siinä saa kuin mies? Mikä helvata tässä on niin vaikeeta tajuta. Ja siis sana pelkkä on se juttu. Itse tykkään yhdynnöistä kyllä, se ei ole mun pointti lainkaan! En puhu itsestäni vain yleisesti,ja se ei ole paskaa, enkä ole millään lääkitykselläkään - tämä näille joillekin epäkohteliaille. Ja juu on mulla mieskin, helvetin hyvä onkin!
No ne naiset, jotka eivät saa pelkästään sillä panolla niin tehkööt sitten jotain mikä auttaa saamaan sen orkkunsa. Ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä. Ainoastaa joku h.lvetin tyhmä periaate estää sen.
Kumma juttu, että silti naiset vaan haluaa yhdyntää ja kalua sisäänsä. Selitäpä sinä tämä asia, kun tunnut kaiken kaikesta tietävän. Lisäksi kritisoit aiemmin yhdessä kommentissa miestä, joka puhui miehistä yleisesti. Ja nyt (itseasiassa aina) teet itse samaa.
Tässä ketjussa ei ollut kukaan jauhanaut naisten saamisista ennen kun sinä ilmeistyt linjoille. Aina samaa paskaa sun suustasi. Ja joo, naisen orkku on ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin. Siitä ei ole kyse. Mutta sun paskanjauhaminen lähes joka ketjussa on täysin naurettavaa. Haet vaan riitelyä ja väittelyä. Ehkä se sitten saa sun pimppisi kosteaksi.
Miksi sulle on niin vaikea asia se, että joku saa orkkunsa naimalla ilman kliorikseensa koskematta? Jokin tässä sua ahdistaa ja raivostuttaa ihmeellisen paljon. Lienetkö sitten ihan oikeasti jokin angstinen lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Tää mirkku on esimerkki palstan miesvihasta.
Jokin lesbo fenistihän se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvatun takia hoet koko ajan tuota PELKKÄÄ yhdyntää?? Mitä helvatun väliä sillä on miten nainen saa yhdynnässä jos kerran saa. Lisäksi on täysin selvää kaikille, että nainen saa helpoiten orgasmin yhdynnässä, jos klitorista hyväillään jollakin tavalla. Mikä senkin on tai pitäisi olla itsestään selvää, että sitä tehdään samalla. Siihen perustuu tehokkaimmat yhdyntätekniikatkin. Silloin kaikki mahdolliset naisen erogeeniset pisteet saa kiihoitusta samaan aikaan, eikä tarvise edes koskea sormilla klitorikseen. Joten mihinkä luokitellaan seuraavat tekniikat;
Cat. Eli naisen lantion alle laitetaan tyyny ja mies tulee päälle työntäen peniksen tyveä myöten naisen sisään, menee sellaiseen kulman, että osa miehen painosta tulee miehen häpyluuhun ja peniksen tyveen painaen näillä naisen häpyluuta ja klitorisen seutua. Siinä sitten tehdään hierovaa keinuvaa liikettä jolloin klitoris ja emättimen etuosa saa suuren paineen. Siten tulee hyväilyä kaikkiin naisen erogeenisiin paikkoihin sisällä ja ulkona. Jos miehellä on pitkä penis saa nainen vielä hieromista kohdunipukkaan ja pillun pohjaa. Tähän vielä se, että pari on todella lähekkäin toisissaan kiinni. Toiminut meillä ainakin joku tuhat kertaa.
Nainen päällä. Sama tekniikka, mutta naisen itsensä tekemänä. Tyyny miehen lantionalla auttaa tässäkin. Nainen ottaa kalun viimeistä milliä myöten sisään ja säätää oman kulmansa miehen päällä siten, että tulee kova paine miehen kalun tyveä ja häpyluuta vasten. Sen jälkeen nainen hieroo, keinuu tai vatkaa lantiollaan klitorista miehen kovaa kaluntyveä ja häpyluuta vasten. Saa varmasti tarpeeksi paineetta ja hyväilyä klitorikseen ja emättimen suulle. Toiminut meillä joku tuhat kertaa tämäkin.
Nainen miehen sylissä istuen. Sama juttu kuin edellisissä tulee suuri paine emättimen etuosaan ja klitorikseen kun naine paino lepää kovan kalun tyven päällä kalua vasten. Nainen säätää itse hieromisen lantiotaan liikuttamalla. Tämä on kolmas asento mikä toiminut meillä. Mikään muu ei sitten olekaan.
Elikä, ei ole käytetty sormia lisänä. Onko yhdyntäorgasmit saatu pelkällä yhdynnällä vaiko klitoriksen hyväilyillä + yhdynnällä. Veteen piirretty viiva ja aivan älytön ylipäätään erotella. Pelkkä- sana voitaisiin heittää hitolle puhuttaessa yhdyntäorgasmeista.
Miksi ei naiset saisi puhua orgasmeistaan ja miten voivat saada, miten se voi miesten mielestä olla "paskanjauhantaa". Miehet täällä puhuvat agressiivisesti ja rumasti, ja vain heidän "panonsa" ansaitsevat kirjoittelua. Osoittaa vain miehisen mielenlaadun ja itsekkyyden. Ja,onneksi on niitä oikeitakin, hyvä miehiä, jotka eivät sano naisen nautinnosta EVVK.
Ei sitä tyttöjen kannattais noita korjaus-
leikkauksia ottaa, kannattais pysyä naisena
vaan. Eihän siinä sitten saa otettua eikä annettua muuta kuin klitorisorkkuja , vaikka
mitä väittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei naiset saisi puhua orgasmeistaan ja miten voivat saada, miten se voi miesten mielestä olla "paskanjauhantaa". Miehet täällä puhuvat agressiivisesti ja rumasti, ja vain heidän "panonsa" ansaitsevat kirjoittelua. Osoittaa vain miehisen mielenlaadun ja itsekkyyden. Ja,onneksi on niitä oikeitakin, hyvä miehiä, jotka eivät sano naisen nautinnosta EVVK.
Tuskin tänne miehet kirjoittelee, jotain keskenkasvusia tai sille tasolle jääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Muista miehistä en tiedä, mutta sinä olet ainoa jota täällä kritisoin. V.ttumaisen asenteesi, riidan haastamisen, miesten haukkumisen ja saman asian jauhamisen takia. Lisäksi et koskaan kykene vastaamaan sulta kysyttyihin kysymyksiin. Eli keskustelu kanssasi on täysin hedelmätöntä.
Ja uskon, että en suinkaan ole ainoa, joka on tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
t. Miestenhalveksija Mirkku
Ihan sama. Muutamat miehet eivät sano yhtään mitään, haukkuvat vain naista. Eivät mitään muuta.Ja sitten nainenon miesvihaaja. Kumminkohan päin asia oikeasti on. Mutta turhaa täällä on naisen puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Muutamat miehet eivät sano yhtään mitään, haukkuvat vain naista. Eivät mitään muuta.Ja sitten nainenon miesvihaaja. Kumminkohan päin asia oikeasti on. Mutta turhaa täällä on naisen puhua.
Sinä voisit olla hiljaa. Muitten naisten juttuja luen kyllä ihan mielelläni.