Kuinka hyvin adjektiivi "yhdyntäkeskeinen" kuvaa parisuhteenne luonnetta?
Kommentit (82)
Totta. 'Ä...äs kysymys sunrektaalissa' ? Totta, totta.
Ei tämä olekkaan sinun miellyttämispalsta. Sanoisit joskus, ukko, jotain muuta kuin haukkuisit. Eihän sulla ole koskaan muuta sanomista. Kasva mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko. Mitä tässä yhteydessä tarkoitat, sanalla: yhdyntä keskeinen? Keksitkö ihan itse sen.
Keskeisyys. Olla jonkin keskellä. ja yhdyntä? Joopa..
Varmaankin sitä, että yhdyntä on edellytys, että harrastetaan seksiä. Vaimoni ei ole koskaan suostunut seksiin, jos ei ole ollut yhdyntää. Jotta yhdyntä on onnistunut on pitänyt olla ensin tarpeeksi pitkään hyväilyjä ja suuseksiä. Eli meillä ei ole ollut pikaseksiä, nopea yhdyntä ilman mitään muuta, kun ole onnistunut juuri koskaan. Molemmat olisimme kyllä halunneet. Vaikka vaimoni on koko ikänsä nauttinut suuseksistä ja haluaa nykyisinkin suuseksillä orgasminsa, ei hän suostu seksiin ilman yhdyntää. Eli hänenkin mielestä seksiin kuuluu aina yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko. Mitä tässä yhteydessä tarkoitat, sanalla: yhdyntä keskeinen? Keksitkö ihan itse sen.
Varmaankin sitä, että yhdyntä on edellytys, että harrastetaan seksiä. Vaimoni ei ole koskaan suostunut seksiin, jos ei ole ollut yhdyntää. Jotta yhdyntä on onnistunut on pitänyt olla ensin tarpeeksi pitkään hyväilyjä ja suuseksiä. Eli meillä ei ole ollut pikaseksiä, nopea yhdyntä ilman mitään muuta, kun ole onnistunut juuri koskaan. Molemmat olisimme kyllä halunneet. Vaikka vaimoni on koko ikänsä nauttinut suuseksistä ja haluaa nykyisinkin suuseksillä orgasminsa, ei hän suostu seksiin ilman yhdyntää. Eli hänenkin mielestä seksiin kuuluu aina yhdyntä.
Eikö tämä ole nyt ihan normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä olekkaan sinun miellyttämispalsta. Sanoisit joskus, ukko, jotain muuta kuin haukkuisit. Eihän sulla ole koskaan muuta sanomista. Kasva mieheksi.
Miksi aina haukut ja solvaat kaikkia miehiä?
Miksi mielestäsi yhdynnällä saatu orgasmi on jotenkin vähempi arvoisempi?
Miksi et pysty arvostamaan muiden mielipiteitä?
Miksi haluat aina olla oikeassa?
Miksi jauhat samaa asiaa lähes joka ketjussa?
Alitetaan nyt vaikka noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole nyt ihan normaalia?
Ei näytä olevan, jos jotkut naiset ei välitä yhdynnästä ollenkaan, luulevat sen olevan vain miesten mieliksi tai suostuvat vain miehen mieliksi. Mutta luulen, että enemmistön mielestä seksiin kuuluu aina yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerkeisikö Mirkku vastailla, niin saadaa kjeskustelu aluilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerkeisikö Mirkku vastailla, niin saadaa kjeskustelu aluilleen?
Mirkku ehtii vaan alapeukuttamaan. Ei siltä kukaan ole vastausta koskaan eikä mihinkään saanut.
Vastaus otsikon kysymykseen: yhdyntäkeskeinen kuvaa suhdettamme huonosti. Seksi on tärkeää, mutta suhteessamme on paljon muutakin. Seksielämässämme yhdyntä on yksi osa, mutta siihenkin kuuluu paljon muuta. Eikä yhdyntä ole välttämätön jokaisella selsikerralla.
Ei alkuunsakaan. Meillä on yhteisiä harrastuksia, hyviä keskusteluita, ihan hiljaa oleminenkin on mukavaa.
Molemmilla myös omia kavereita ja mielenkiinnon kohteita.
Yhdyntää harrastetaan kyllä, ja muutakin seksiä mutta ei se ole suhteemme keskus vaikka tärkeää onkin.
Meillä ollut tänäänkin yhdyntää 4 kertaa ja niistä vaimo saanut orgasmin 4 kertaa. Ja juukun panen hyväilen samalla klitosrista, vaimo tärisee ja saa ison Oon aina. Me myös hyväillään toisiamme aina paljon muutenkin; vaimo anttaa hyvää käsi- ja suuseksiä aina! Itse saan päivittäin kerran, vaikka kiihoitunkin monasti aivan kovaksi, jotta voin myös panna.Joskus toki saan muutamatkin orkut itse, mutta vaimoa on niin ihana kiihottaa orgasmiin, kun palkintona aina vaan ihana huuto ja selkä kaarelle nousu ja käsien puristuminen jonnekkin. Suosittelen miehille muillekkin, nostaa kyllä testoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut tänäänkin yhdyntää 4 kertaa ja niistä vaimo saanut orgasmin 4 kertaa. Ja juukun panen hyväilen samalla klitosrista, vaimo tärisee ja saa ison Oon aina. Me myös hyväillään toisiamme aina paljon muutenkin; vaimo anttaa hyvää käsi- ja suuseksiä aina! Itse saan päivittäin kerran, vaikka kiihoitunkin monasti aivan kovaksi, jotta voin myös panna.Joskus toki saan muutamatkin orkut itse, mutta vaimoa on niin ihana kiihottaa orgasmiin, kun palkintona aina vaan ihana huuto ja selkä kaarelle nousu ja käsien puristuminen jonnekkin. Suosittelen miehille muillekkin, nostaa kyllä testoa.
Voi Mirkku kulta. On aika noloa yrittää esiintyä miehenä. Noi sun kirjoitusvirheet paljastaa sut aina vaan. Sä olet säälittävä hahmo.
Voi Incell miestä. Pääse jo kuorestasi ja kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla miestä ole. Pillua sä nuolet.
Vierailija kirjoitti:
Voi Incell miestä. Pääse jo kuorestasi ja kasva aikuiseksi.
Incel sitä ja incel tätä. Voi teitä lapsia.
Vaimoni haluaa yhdyntää joka kerta kun meillä on seksiä. Saattaa olla, että hoitelen vaimoni suullani jos hän ei saanut yhdynnässä, mutta vaimolleni seksi on hyvin yhdyntäkeskeistä. Ehkä kerran tai pari kuussa hän ottaa suihin loppuun asti.
Itse olen huomannut, että vaikka edelleen nautin seksistä jopa enemmän kuin nuorena, niin en niin paljon halua yhdyntää. Itse asiassa laukean yhdynnässä aika harvoin, ja usein se alkaa tuntua jyystämiseltä. Yhdynnässä ei ole mielestäni mitään kiihottavaa. Nautin jopa kädellä (ei siis omalla) annetusta laukeamisesta enemmän kuin yhdynnässä saadusta laukeamisesta.
Jos vaimollani olisi vastaavanlaiset mieltymykset kuin minulla, niin nuolisin hänelle orgasmin joka aamu ja ilta, ja hän ottaisi multa suihin kolmesta neljään kertaan viikossa. Ei suihinottoa joka päivä, sillä suihinotto tuntuu paremmalta ja laukean voimakkaammin/runsaammin kun välissä on ollut seksitön päivä. Yhdyntää voisimme kokeilla aina silloin tällöin. Peppuseksistä en juuri välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni haluaa yhdyntää joka kerta kun meillä on seksiä. Saattaa olla, että hoitelen vaimoni suullani jos hän ei saanut yhdynnässä, mutta vaimolleni seksi on hyvin yhdyntäkeskeistä. Ehkä kerran tai pari kuussa hän ottaa suihin loppuun asti.
Itse olen huomannut, että vaikka edelleen nautin seksistä jopa enemmän kuin nuorena, niin en niin paljon halua yhdyntää. Itse asiassa laukean yhdynnässä aika harvoin, ja usein se alkaa tuntua jyystämiseltä. Yhdynnässä ei ole mielestäni mitään kiihottavaa. Nautin jopa kädellä (ei siis omalla) annetusta laukeamisesta enemmän kuin yhdynnässä saadusta laukeamisesta.
Jos vaimollani olisi vastaavanlaiset mieltymykset kuin minulla, niin nuolisin hänelle orgasmin joka aamu ja ilta, ja hän ottaisi multa suihin kolmesta neljään kertaan viikossa. Ei suihinottoa joka päivä, sillä suihinotto tuntuu paremmalta ja laukean voimakkaammin/runsaammin kun välissä on ollut seksitön päivä. Yhdyntää voisimme kokeilla aina silloin tällöin. Peppuseksistä en juuri välitä.
Löysän pillun syndroma kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: yhdyntäkeskeinen kuvaa suhdettamme huonosti. Seksi on tärkeää, mutta suhteessamme on paljon muutakin. Seksielämässämme yhdyntä on yksi osa, mutta siihenkin kuuluu paljon muuta. Eikä yhdyntä ole välttämätön jokaisella selsikerralla.
Meillä sama. Yhdyntä on osa seksiämme, seksuaalisuuttamme mutta siihen kuuluu paljon paljon muutakin kuin yhdyntää,mm alastomuutta, erotisuutta, kuvaamista, kiusottelua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysän pillun syndroma kyseessä.
Ei ihan noin. Yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä, mutta saatan olla siinä mielessä omituinen, että pelkästään se fyysinen tuntuma ei tee seksistä nautinnollista ja kiihottavaa. Käteen vetäessä fyysinen tuntuma on myös tosi hyvä, mutta en nyt sanoisi sen olevan kovinkaan nautittavaa. Esim. suuseksi ja rintojen väliin tuntuu huomattavasti vähemmän fyysisesti, mutta korvieni välissä tämä on huomattavasti kiihottavampaa ja haluttavampaa, ja minulle se on myös nautinnollisempaa, ja tekee laukeamisen lähes vastustamattomaksi ja voimakkaaksi ja määrältään moninkertaisesti suuremmaksi kuin esim. käteen vetäessä. Ja tämä ei ole ollut pelkästään vaimon kanssa, vaan myös edeltävissä suhteissa en vain kiihottunut tai tuntenut sellaista nautintoa yhdynnästä.
Seuraavaksi joku varmaan ehdottaa pienen kullin syndroomaa ;)