Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?
Kommentit (638)
No jo on ap:lla todelliset murheet! sissussentään.
Vierailija kirjoitti:
jos joku edellä oleva ei laita kapulaa niin en jaksa siitä vääntää vaan laitan sen itse. Ei siinä mene kuin sekunti.
Enemmän ärsyttää ne tyypit, jotka alkaa kasata mun perässä tavaroitaan hihnalle jo ennen kuin mä olen edes saanut kaikki omani siihen tai nää jotka laittaa sen kapulan ennen kuin etummainen on saanut kaikki ostoksensa laitettua ja alkaa kasata omia tuotteitaan sen kapulan taakse.
Noniin. Juuri näistä syistä kaikkien olisi hyvä laittaa itse se kapula ostostensa jälkeen. Merkiksi seuraavalle, ja merkiksi myyjälle.
Ei kiinnosta pätkääkään muiden kapulan laittamiset tai laittamattömuudet. Itse en sitä käytä ollenkaan, ellen kanna käsissäni painavaa ostoskoria ja haluan vain nopeasti painolastin pois käsistäni. Oikeasti, hankkikaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jonossa edellä oleva yleensä nopeasti laittaa kapulan ostostensa perään, kun lappaan omat ostokseni siihen jatkeeksi. Valitettavasti vielä kukaan ei ole halunnut maksaa minun ostoksiani samalla kuin omansa.
He ovat oppimiskykyisiä, joskin oppivat hitaasti ja oppiminen vaatii paljon toistoja.
Älä vahtaa muita kirjoitti:
Itsepalvelu kassoilla ei tarvi laitella kapuloita hihnoille kuulkaa.Se myös säästää kun ei viitsi ostaa kuin just mehupurkin ja karkkipussin.Kyttääminen on sairasta etsikää elämä.
Pakko se on vahdata kun ei muuten tiedä milloin voi laittaa omat ostokset. Jos laittaisit sen kapulan, seuraavan ei tarvitsisi tuijotella ostoksiasi.
Vierailija kirjoitti:
No jo on ap:lla todelliset murheet! sissussentään.
Naapurikyylän uusi olomuoto: Kassahihnakyylä.
En minä jaksa niitä likaisia pulikoita veivata. Jätän tilaa edellä olevan ostosten jälkeen ja oletan, että takana oleva jättää tilaa ennen minun ostoksiani. Jos ei takana oleva jätä tilaa vaan lappaa ostoksensa kiinni minun ostoksiini, niin sitten seison siinä kassahihnan vieressä niin pitkään, että voin sanoa "nämä eivät enää tule minulle". Ihan typerä juttu koko palikka. Ei millään muotoa tarpeellinen - paitsi niille, jotka eivät saa sanaa suustaan tai eivät uskalla näyttää kädellään, missä "raja" menee. Mutta he voivatkin sitten käyttää sitä kapulaa. Minun ei tarvitse, koska osaan huolehtia ostokseni ihan ilman apukapulaakin.
Laitan jos tuntuu siltä. Useimmiten ei tunnu. Aivan sama jos takanatuleva sitten laittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonossa edellä oleva yleensä nopeasti laittaa kapulan ostostensa perään, kun lappaan omat ostokseni siihen jatkeeksi. Valitettavasti vielä kukaan ei ole halunnut maksaa minun ostoksiani samalla kuin omansa.
He ovat oppimiskykyisiä, joskin oppivat hitaasti ja oppiminen vaatii paljon toistoja.
Ongelma on ne niskaan huohottajat. Ei ole mitään muuta ongelmaa. Muut osaavat käyttäytyä ihmisiksi, eli olla ahdistelematta, rynnimättä ja etuilematta. Sinun keksitty kiireesti ei ole minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelu kassoilla ei tarvi laitella kapuloita hihnoille kuulkaa.Se myös säästää kun ei viitsi ostaa kuin just mehupurkin ja karkkipussin.Kyttääminen on sairasta etsikää elämä.
Pakko se on vahdata kun ei muuten tiedä milloin voi laittaa omat ostokset. Jos laittaisit sen kapulan, seuraavan ei tarvitsisi tuijotella ostoksiasi.
Ei tarvitse tuijotella minun ostoksia. Riittää, kun havainnoit, että en enää huiska edestakaisin ja lapa tavaraa hihnalle. Kun laitan tyhjän ostoskorin / tyhjät ostoskorit paikoilleen tai työnnän ostoskärrin edelleni ja porteista läpi, tiedät, että olen valmis.
Ei mitään merkitystä elämään. Jos edellä oleva ei laita kapulaa, niin sitten laitan itse. Ei tuohon mene kuin kaksi sekuntia.
Onko joku oikeasti niin urpo että antaa tahallaan omien ostoksiensa sekoittua edellä menevän ostoksiin antaakseen "opetuksen"? Voi luoja mitä itsekkyyttä ja typeryyttä jos tosiaan näin. Ei, muiden ei tarvitse noudattaa teidän keksimiänne "sääntöjä" siitä kenen ja milloin se kapula pitää laittaa.
Minusta kapulan laittaminen on nimenomaan takana tulevan tehtävä, jos välttämättä haluaa ahtaa omat ostoksensa siihen hihnalle heti perään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ongelma, sinä olet se autisti joka ei tiedä miten toimia normaaleissa arjen tilanteissa, jotka eivät aina mene samalla tavalla. Alkaa hiljalleen ärsyttämään kun autistit yrittävät komennella meitä muita. Ja sinulla ja kumppaneillasi on muka oikeus vaikka tallata meidän muiden varpaille tai alkaa tönimään, jos asiat eivät mene mielesi mukaan? Ei ole. Jotkut ihmiset vaan olisivat tarvinneet piiskaa lapsena oppiakseen pois maailman napamaisesta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse kapulasi, jos sitä haluat käyttää.
Ei muiden tarvitse sitä sinulle valmiiksi laittaa.
Ettekö te kapulaa laittamattomat tajua, että kun sinä et viitsi laittaa kapulaa ostostesi perään, takanasi oleva joutuu laittamaan kaksi.
Ei joudu, kun vaan se takana oleva tajuaisi pitää etäisyyttä ja laittaa omat ostoksensa hihnalle vuorollaan. Ei siihen yleensä mahdu kuin yhdet ostokset, joten miksi pitää runnoa toiset heti perään sen saamarin kapulan kanssa?
Ihan hyvin mahtuu seuraavankin ostokset kun hihna liikkuu. Kapula väliin ja toinen voi alkaa lappaa tavaroitaan. Miksi väkisin hidastella kassalla ja odottaa että hihnaan tulee pitkä väli ettei ostokset vaan sekoitu, kun saman voi hoitaa kapulalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti niin urpo että antaa tahallaan omien ostoksiensa sekoittua edellä menevän ostoksiin antaakseen "opetuksen"? Voi luoja mitä itsekkyyttä ja typeryyttä jos tosiaan näin. Ei, muiden ei tarvitse noudattaa teidän keksimiänne "sääntöjä" siitä kenen ja milloin se kapula pitää laittaa.
Autistin aivot räjähtää, jos joku ei mene hänen sääntökirjansa mukaisesti.
Eihän automaattikassalla kapulaa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistin aivot räjähtää, jos joku ei mene hänen sääntökirjansa mukaisesti.
No eihän tuosta ole edes mitään sääntöä miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse kapulasi, jos sitä haluat käyttää.
Ei muiden tarvitse sitä sinulle valmiiksi laittaa.
Ettekö te kapulaa laittamattomat tajua, että kun sinä et viitsi laittaa kapulaa ostostesi perään, takanasi oleva joutuu laittamaan kaksi.
Ei joudu, kun vaan se takana oleva tajuaisi pitää etäisyyttä ja laittaa omat ostoksensa hihnalle vuorollaan. Ei siihen yleensä mahdu kuin yhdet ostokset, joten miksi pitää runnoa toiset heti perään sen saamarin kapulan kanssa?
Ihan hyvin mahtuu seuraavankin ostokset kun hihna liikkuu. Kapula väliin ja toinen voi alkaa lappaa tavaroitaan. Miksi väkisin hidastella kassalla ja odottaa että hihnaan tulee pitkä väli ettei ostokset vaan sekoitu, kun saman voi hoitaa kapulalla.
Myyjä ei pysty työskentelemään yhtään sen nopeammin, vaikka hihna olisi tupaten täynnä. Et pääse maksamaan ostoksiasi yhtään sen nopeammin.
jos joku edellä oleva ei laita kapulaa niin en jaksa siitä vääntää vaan laitan sen itse. Ei siinä mene kuin sekunti.
Enemmän ärsyttää ne tyypit, jotka alkaa kasata mun perässä tavaroitaan hihnalle jo ennen kuin mä olen edes saanut kaikki omani siihen tai nää jotka laittaa sen kapulan ennen kuin etummainen on saanut kaikki ostoksensa laitettua ja alkaa kasata omia tuotteitaan sen kapulan taakse.