Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?

Vierailija
14.02.2023 |

Vaikko laiskuuden maksimointia?

Kommentit (638)

Vierailija
441/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika mulkku täytyy olla jos ei laita sitä kapulaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä oikeassa elämässä harvassa. Kuinka niin"ei huomaa" laittaa sitä kapulaa? Tottakai sinä sen huomaat koska ne siinä näkösällä ovat. Itselleni kapulan laitto tulee selkäytimestä samalla tavalla kuin autoon istuessa turvavyö, Laitan sen vaikka siinä takana ei vielä edes olisi ketään.

Joskus on joku pultsari kaljakorin kanssa edessä joka ei tajua sitä kapula laittaa, sitten laitan itse sen siihen eteen.

Kapulaa laittamattomat mulkut häiritsevät kassan työtä kun menee ostokset sekaisin.

Vierailija
442/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse kapulasi, jos sitä haluat käyttää.

Ei muiden tarvitse sitä sinulle valmiiksi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotan kassan oloa ja vähennän hänen ahdistuneisuuttaan kun hän välttää siten kysymästä esim. Tuleex tää/nää vielä teille?

Vierailija
444/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sanon vaan, että laita itse se roska sinne roskapönttöön, ei minun sitä tarvitse sinun puolestasi sinne laittaa. Kun katselee noita maata pitkin lojuvia roskia, niin ihan sama ajatusmalli heräsi. Kyllähän ne roskat sieltä joku kerää, miksi minun pitäisi huolehtia omista jätöksistäni.

Taitaa olla näitä samoja roskaajia nuo kapulaa käyttämättömät.

Vierailija
445/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan vastaava ketju poistettiin?

No voin tännekin kertoa että todellakaan en laita kapulaa jos edelläoleva ei ole sitä laittanut vaan asettelen omat ostokseni välittömästi edelläolevan perään. Sitten urheiluhengen vallitessa seuraan maksaako ja pakkaako hän ostokseni mitään huomaamatta kassiinsa. Joskus heille tulee kova hätä kun huomaavat että kassa alkaa vetää jonkun muun ostoksia heidän laskuunsa, jotkut käyvät laittamassa sen kapulan siihen ostosten väliin ja jotkut ei huomaa mitään, maksavat ja pakkaavat ostokseni laukkuunsa, jolloin hiljaisesti tuuletan.

Luonnollisestikaan tämä ei minua haittaa, en käy kaupassa vasta viime hetkellä kun kaikki on loppu, joten voin menetetyt ostokseni ostaa sitten seuraavalla kerralla, ehkä myös edelläni ollut laittaa seuraavalla kerralla kapulan kiltisti ostostensa perään. Yleensä laitan vielä kalleimman ostoksen siihen ensimmäiseksi, vaikka kalafileen tai jos joskus ostan sisäfilettä niin sen.

Itse aina laitan kapulan omien ostosteni perään ettei seuraavan tarvitse kurotella sitä mitenkään hankalasti.

Kyllä kuulostat vi****maiselta ihmiseltä. Suurenmoisessa ylemmyydentunnossasi ei tullut mieleen millaisen työn teetät kassalle. Jatka toki samaan malliin, jokainen ihminen hyötyy noin suurenmoisesta ihmisestä keskuudessamme. Aplodit ansaitset.

Mäkin ihmettelen sitä, että mitä järkeä tuossa on. Mä ainakin arvostan vapaa-aikaani sen verran, etten viitsi turhaan hukata sitä turhiin kauppareissuihin, jotta saisi vain muita näpäytettyä. Mutta minä olenkin neurotyypillinen enkä saisi tuollaisesta tyydytystä, mutta joku toinen näköjään voi saada.

Vierailija
446/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai me laitamme itse kapulamme ostostemme perään. Joskus joutuu laittamaan myös eteen, kun edellinen ei ole älynnyt sitä tehdä.

Vierailija
447/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen kapulaa-käsittelemättömien päälle tahallaan ja saan sen näyttämään vahingolta. Sitten vittuilen päälle kun alkavat uikuttamaan ja itkemään.

Vierailija
448/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä aina ihan rehellisesti ajatellut, että jos perässäni ei juuri sillä hetkellä ole ketään tulossa kapula on tarpeeton. Jos siihen kuitenkin joku tulee kun vielä odottelen, laitan kapulan. Jos joku tulee sillä välin, kun olen pakkaamassa ja ostoksiani vielä lapataan hihnalta - on sen paikalle tulevan toisen asiakkaan tehtävä laittaa kapula omien ostostensa erittelyä varten. 

Vierailija
449/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tyhmiä sekä henkisesti erittäin sairaita

Vierailija
450/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunvikaeikusun kirjoitti:

Oon kyllä aina ihan rehellisesti ajatellut, että jos perässäni ei juuri sillä hetkellä ole ketään tulossa kapula on tarpeeton. Jos siihen kuitenkin joku tulee kun vielä odottelen, laitan kapulan. Jos joku tulee sillä välin, kun olen pakkaamassa ja ostoksiani vielä lapataan hihnalta - on sen paikalle tulevan toisen asiakkaan tehtävä laittaa kapula omien ostostensa erittelyä varten. 

No juuri näin. Ongelma onkin ne, jotka eivät sitä laita vaikka heti perässä on jonoa.

Vierailija
451/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan ymmärrä miksi jotkut eivät laita, haittaahan siitä laittamisesta ei voi olla mutta laittamatta jättämisestä sen sijaan voi tulla sähellystä jos menee vahingossa seuraavan ostoksia omalle kuitille. Jaksaako joku oikeesti ottaa sen riskin että pitää alkaa selvittämään ja puhumaan sille vieraalle ihmiselle? Huolehtikaa hyvät ihmiset omista asioistanne ja laittakaa omien ostosten eteen ja jälkeen kapulat. Kaikkein helpointa.

Vierailija
452/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkeen loppuun kirjataan piste. Samoin kapulalla ilmoitan, että ostokseni päättyvät tähän.

Vierailija
453/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ehdoin tahdoin halutaan aiheuttaa hämmennystä ja ajantuhlausta kapulan laittamattomuudella? Kassa joutuu erikseen kyseleen et tuleeks nää vielä sulle jne. Sitten kauhee hässäkkä kun oatokset on sikin sokin ahtautuneena hihnan päähän.

Ostoksien jälkeen tulee laittaa kapula.

Vierailija
454/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat ilmeisesti laittaa kapulan rattaisiin.

Vierailija
455/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kaikille helpompaa, että laittaa ostostensa perään kapulan. Itselleni, takana tulevalle sekä kassalle, jonka ei tarvi miettiä mikä tuote nyt on kenenkin. Ei ole itselleni ollut koskaan suuri vaiva käyttää kapulaa ja onneksi tosi harvoin näitä näkee jotka eivät sitä laita. Ovat varmaan samaa porukkaa kuin ne jotka jättävät ostoskärryt keskelle parkkipaikkaa...

Vierailija
456/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika mulkku täytyy olla jos ei laita sitä kapulaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä oikeassa elämässä harvassa. Kuinka niin"ei huomaa" laittaa sitä kapulaa? Tottakai sinä sen huomaat koska ne siinä näkösällä ovat. Itselleni kapulan laitto tulee selkäytimestä samalla tavalla kuin autoon istuessa turvavyö, Laitan sen vaikka siinä takana ei vielä edes olisi ketään.

Joskus on joku pultsari kaljakorin kanssa edessä joka ei tajua sitä kapula laittaa, sitten laitan itse sen siihen eteen.

Kapulaa laittamattomat mulkut häiritsevät kassan työtä kun menee ostokset sekaisin.

Vai tulee kapulan laittaminen selkäytimestä. Kiitos päivän nauruista 😂

Tämän ketjun perusteella päätin, että en enää koskaan laita kapulaa eteen enkä taakse.

Vierailija
457/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tauti on menossa jos seuraa ihmisiä kuvaa salaa vahtii jotain kyttää seuraa mitä tekee ei tee tai missä liikkuu.Joku tauti toi on kuitenkin.

Vierailija
458/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tulee kapulan laittaminen selkäytimestä. Kiitos päivän nauruista 😂

Tämän ketjun perusteella päätin, että en enää koskaan laita kapulaa eteen enkä taakse.

Miksi tahallasi haluat vaikeuttaa ostostilannetta? 🤔 No, hupinsa kullakin

Vierailija
459/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän sanon vaan, että laita itse se roska sinne roskapönttöön, ei minun sitä tarvitse sinun puolestasi sinne laittaa. Kun katselee noita maata pitkin lojuvia roskia, niin ihan sama ajatusmalli heräsi. Kyllähän ne roskat sieltä joku kerää, miksi minun pitäisi huolehtia omista jätöksistäni.

Taitaa olla näitä samoja roskaajia nuo kapulaa käyttämättömät.

Totta kai jokainen kerää omat roskansa. Se lienee meille useimmille itsestäänselvyys.

Kapulaa sen sijaan minä en omista. Minun ei siis myöskään tarvitse huolehtia siitä.

Vierailija
460/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edelläni oleva asiakas ei ole laittanut kapulaa, niin silloin laitan itse ostosteni alkuun sekä loppuun. Pitääkö siitä tehdä ongelma. Yleensä kyllä ihmiset laittaa kapulan ostostensa jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan