Aussilainen mieheni pyysi hänen luokseen, mutta en uskolla lentää.
Hän on käynyt täällä 3 kertaa ja sanoi että nyt on minun vuoro mennä hänen luokse. Kärsin paniikki ja ahdistus häiriöstä, rahaa ei ole paljoin kuin lentolipun verran ja vähän ylimääräistä ja menen paniikkiin pienestä. En ole koskaan lentänyt ja katsoin että australiaan lentoon pitää tehdä 2 lennon vaihtoa! Olen ihan paniikissa jo. Mies ei ole painostanut kun tietää sairauteni mutta hän sanoi, että jos en koskaan pysty käymään hänen luona niin ei tiedä onko suhteellamme tulevaisuutta.
Kommentit (35)
Kaikista pahin että tuo maa eiole edes euroopassa. Mitä käy jos sairastun siellä eikä minulla ole rahaa. :
No noinhan se on kun miehesi sanoo. Miksi jatkaa suhdetta, jollet koskaan tule käymään hänen sukunsa luona? Missä te asuisitte jos olisitte yhdessä? Jos saisitte lapsia pääsisivätkö he koskaan näkemään isovanhempiaan?
Jos mies ei halua muuttaa tänne ja sinä et pysty lentämään sinne, niin mikä pointti on "seurustella"?
Vierailija kirjoitti:
No noinhan se on kun miehesi sanoo. Miksi jatkaa suhdetta, jollet koskaan tule käymään hänen sukunsa luona? Missä te asuisitte jos olisitte yhdessä? Jos saisitte lapsia pääsisivätkö he koskaan näkemään isovanhempiaan?
Jos mies ei halua muuttaa tänne ja sinä et pysty lentämään sinne, niin mikä pointti on "seurustella"?
Mies haluaisi muuttaa tänne mutta sanoi että minun olisi hyvä käydä siellä edes pari kertaa tapaamassa hänen perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin että tuo maa eiole edes euroopassa. Mitä käy jos sairastun siellä eikä minulla ole rahaa. :
Mitä hankit sieltä miehen ?
Hyvä että on ulkomaalainen puoliso, koska hän tuskin käsittää ikinä kuinka huonosti osaat äidinkieltäsi kirjoittaa.
Mielikuvitusmiehissä on se hyvä puoli, että heidän luokseen voi lentää mielikuvituksen siivun <3 Ei ole pelottavaa eikä maksa mitään :)
Vierailija kirjoitti:
Aussi miehesi, ei aussilainen.
Oikeasi se kirjoitetaan aussimiehesi.
Olisko lentopelkoisen ja persaukisen kannattanut vähän miettiä ennen kuin pariutuu pallon toiselle puolelle?
Vierailija kirjoitti:
No eipä se terveydenhuolto ilmaista ole Euroopassakaan. Ei edes meillä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko lentopelkoisen ja persaukisen kannattanut vähän miettiä ennen kuin pariutuu pallon toiselle puolelle?
No anna nyt lapsen leikkiä. Kuvitteluleikkihän tämä koko aloitus on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole baitti, vaikka voi tuntua siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa baitti?
t. eri
Nyt ei selvästikään ollut ihan loppuun asti harkittu rakkaus. Tietysti ulkomaalaisen kumppanin sukulaisiin täytyy tutustua. Loukkaavaahan tuo olisi, jos et vaivautuisi edes tutustumaan heihin tai kumppanisi kulttuuriin. Hae lääkitys reissuun, siitä tulee ikimuistoinen matka.
Voit myös ehdottaa, että lennätte yhdessä takaisin miehesi seuraavalta Suomi-reissulta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei selvästikään ollut ihan loppuun asti harkittu rakkaus. Tietysti ulkomaalaisen kumppanin sukulaisiin täytyy tutustua. Loukkaavaahan tuo olisi, jos et vaivautuisi edes tutustumaan heihin tai kumppanisi kulttuuriin. Hae lääkitys reissuun, siitä tulee ikimuistoinen matka.
Voit myös ehdottaa, että lennätte yhdessä takaisin miehesi seuraavalta Suomi-reissulta.
Sittenki pitäisi palata yksin kotiin,Yhyyyyy!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei selvästikään ollut ihan loppuun asti harkittu rakkaus
Tuossa kuuluisi lukea aloitus. Sulla oli autocorrect päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa baitti?
t. eri
Röllisyötti?
Suosittelen seurustelemaan samassa maassa asuvan kanssa.
Ja vatut sulla mitään aussilaista miestä oo.