Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?
Kommentit (638)
Minua ei vaivaa mikään. En laita kapulaa, seuraava laittaa.
Mä laitan kapulan. ei oikeesti oo hirvee vaiva.
Ne on niitä, jotka eivät väistä, vaikka tulevat toisten kaistalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan kapulan. ei oikeesti oo hirvee vaiva.
Taakse siis ja eteenkin.
Kapulan laittaa se edellä oleva ostoksiensa jälkeen. Ei takana tuleva
Tahtoisin laittaa itselleni krapulan
Ei ole kapuloita täällä. Korona aikana kapulat poistettiin liian viruksisina.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin laittaa itselleni krapulan
Juo viinaa. Mä join eilen eikä oo kiva olo tänään, sen voin sanoa
Minä en laita vaikka edessäni oleva ei laittaisi. Odotan, että tulee niin pitkä väli että voin laittaa omat ostokseni hihnalle. En laita myöskään jälkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Korona jätti jälkensä.
Vai olisko rokotevamma?
Yritä nyt aikuinen ihminen pärjätä ilmankin äläkä marise. Kaikki ei aina huomaa laittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en laita vaikka edessäni oleva ei laittaisi. Odotan, että tulee niin pitkä väli että voin laittaa omat ostokseni hihnalle. En laita myöskään jälkeeni.
Nimenomaan juuri näin. Tällä tavalla pyrin itsekin toimimaan, eli miksi nähdä ylimääräistä vaivaa kun asiat ratkeavat itsestään odottamalla muutamia sekunteja. Niin kiire ei ole, että tarvitsisi tehdä mitään tällaisille asioille.
Sun perään se kapula pitäis sijoittaa
Minua vaivaa tällaiset kapulapoliisit. Mutta onneksi aika vähän.😁
Kapulasta ahdistujille pitäsii järjestää seurakunnan leirejä, jos vähän rentoutuisivat. Semmoista siedätyshoitoa mökkihöpsöille.
Kapuloita ei tarvittu ennen enkä pidä niitä niin välttämättöminä nytkään. Laitan sen kuitenkin jos muistan.
Voit jatkaa ihmettelyä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona jätti jälkensä.
Vai olisko rokotevamma?
Kapuloillako?
Nyt oikeasti. Hanki elämä.