Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?

Vierailija
14.02.2023 |

Vaikko laiskuuden maksimointia?

Kommentit (638)

Vierailija
461/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu kassoilla ei tarvi laitella kapuloita hihnoille kuulkaa.Se myös säästää kun ei viitsi ostaa kuin just mehupurkin ja karkkipussin.Kyttääminen on sairasta etsikää elämä.

Vierailija
462/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika mulkku täytyy olla jos ei laita sitä kapulaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä oikeassa elämässä harvassa. Kuinka niin"ei huomaa" laittaa sitä kapulaa? Tottakai sinä sen huomaat koska ne siinä näkösällä ovat. Itselleni kapulan laitto tulee selkäytimestä samalla tavalla kuin autoon istuessa turvavyö, Laitan sen vaikka siinä takana ei vielä edes olisi ketään.

Joskus on joku pultsari kaljakorin kanssa edessä joka ei tajua sitä kapula laittaa, sitten laitan itse sen siihen eteen.

Kapulaa laittamattomat mulkut häiritsevät kassan työtä kun menee ostokset sekaisin.

Vai tulee kapulan laittaminen selkäytimestä. Kiitos päivän nauruista 😂

Tämän ketjun perusteella päätin, että en enää koskaan laita kapulaa eteen enkä taakse.

Kyllä se järkeä käyttävälle ihmiselle tulee selkäytimestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lajitellaan kyllä metalli lasi lehdet mutta ei muovia......😂😂😂😂🤭🤭🤭🤭🤭

Vierailija
464/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävelen kapulaa-käsittelemättömien päälle tahallaan ja saan sen näyttämään vahingolta. Sitten vittuilen päälle kun alkavat uikuttamaan ja itkemään.

Onko sinulla kaikki ihan hyvin?

Ei avun hakeminen ole häpeä.

Fantasiat on toki asia erikseen. Mutta niidenkin käydessä ylivoimaisiksi, niihinkin onneksi on apua saatavilla.

Vierailija
465/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hulluja öriskö jos takana ei ole ketään tai 2 metrin päässä joku 2 ostoksen kanssa mitä se kalikka siinä enää tekisi.Kyllä myyjä ymmärtää jos seuraavan maksajan hänen palkkansa maksajan ostokset on sen sylissä vielä ennen liukuhihnaa että nää oli tän noi on ton.Jos asiakas ostaa vaikka veroineen lukee kuitissa vero niin 40€ siinä on 4 tunnin palkkaraha.

Vierailija
466/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse kapulasi, jos sitä haluat käyttää.

Ei muiden tarvitse sitä sinulle valmiiksi laittaa.

Ettekö te kapulaa laittamattomat tajua, että kun sinä et viitsi laittaa kapulaa ostostesi perään, takanasi oleva joutuu laittamaan kaksi.

Vierailija
467/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te kapulaa laittamattomat tajua, että kun sinä et viitsi laittaa kapulaa ostostesi perään, takanasi oleva joutuu laittamaan kaksi.

Mitä sitten?

Tässähän on sivukaupalla toitotettu, että kapulan laittaminen on niin helppo homma.

Mikä siis on ongelma?

Vierailija
468/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti tuntuu olevan monelle päivän kohokohta. Kliimaksi saavuttaa huippunsa kassajonossa, koska kapulat.

Vierailija
469/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossa edellä oleva yleensä nopeasti laittaa kapulan ostostensa perään, kun lappaan omat ostokseni siihen jatkeeksi. Valitettavasti vielä kukaan ei ole halunnut maksaa minun ostoksiani samalla kuin omansa.

Vierailija
470/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat maksaa palkat kirjoitti:

Älkää nyt hulluja öriskö jos takana ei ole ketään tai 2 metrin päässä joku 2 ostoksen kanssa mitä se kalikka siinä enää tekisi.Kyllä myyjä ymmärtää jos seuraavan maksajan hänen palkkansa maksajan ostokset on sen sylissä vielä ennen liukuhihnaa että nää oli tän noi on ton.Jos asiakas ostaa vaikka veroineen lukee kuitissa vero niin 40€ siinä on 4 tunnin palkkaraha.

Vain täysi mulkku jättää laittamatta kapulan vaikka perässä tuleva asiakas olisi viiden metrin päässä. Täysjärkiselle se kapula tulee selkäytimestä samalla tavalla kuin turvavyö autossa. Ei ole kassan tehtävä miettiä mikä oli kenellekin, siksi ne kapulat siinä ovat että niitä käytetään, ne eivät ole koristeena.

Vierailija
471/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanlonin partaveitsi. Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity. Älä koskaan lue pahantahtoisuuden seuraukseksi sitä, minkä yhtä hyvin selittää tyhmyys.

Tai tässä tapauksessa ajattelemattomuus. Se kapulan ei-laittaja ei vaan uhraa sulle ja sun ostoksille ajatustakaan.

Vierailija
472/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään. Mene terapiaan, niin ahdistus ehkä helpottaa.

Vierailija
473/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt kaikella järjellä edellä olevan tehtävä, vai pitääkö jonossa seuraavan vahdata onko siellä kärryssä vielä jotain? Voin myös ruveta kyselemään edellä olevalta, onko tässä kaikki ostoksesi, nämä tamponit on vissiin viimeiset?

Vierailija
474/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joudu jos ei laita. Itse enlaita, jollei hihna ole kovin täysi/ jonossa ahdasta. Selitän miksi. Olen ollut itse kassatyttönä, ja tiedän ettei sitä aina tarvita. Sen tarkoitus on selventää missä menee asiakkaiden ostosten raja. Mutta useimmiten sitä ei tarvittaisi, näkee muutenkin. Ostajana en sitä siis käytä jos eitarvi, vaan kasaan ostokseni selkeästi niin että tulee itsestäänselvä raja. Ja ne kapulat on pöpöpesäkkeitä. Ehkä säästät jonkun flunssalta kun et sitäkin pyörittele.

Vierailija
475/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika mulkku täytyy olla jos ei laita sitä kapulaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä oikeassa elämässä harvassa. Kuinka niin"ei huomaa" laittaa sitä kapulaa? Tottakai sinä sen huomaat koska ne siinä näkösällä ovat. Itselleni kapulan laitto tulee selkäytimestä samalla tavalla kuin autoon istuessa turvavyö, Laitan sen vaikka siinä takana ei vielä edes olisi ketään.

Joskus on joku pultsari kaljakorin kanssa edessä joka ei tajua sitä kapula laittaa, sitten laitan itse sen siihen eteen.

Kapulaa laittamattomat mulkut häiritsevät kassan työtä kun menee ostokset sekaisin.

Vai tulee kapulan laittaminen selkäytimestä. Kiitos päivän nauruista 😂

Tämän ketjun perusteella päätin, että en enää koskaan laita kapulaa eteen enkä taakse.

Kyllä se järkeä käyttävälle ihmiselle tulee selkäytimestä.

Taitaa olla etten koskaan ole laittanut. Miksi pitää väkisin siirtyä kultyyriin jossa kassalle ei voi sanoa et nämä on kohta minun?

Ja siihen kyllä väkisin jää sopiva väli ihan sanomatta. Eipä ole harmia antanut.

Vierailija
476/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tätäkään ongelmaa korona -aikana. Silloin ei ollut kapuloita kaupoissa ja erittäin hyvin kaikki ostokset meni oikealle ostajalle hihnalla. Eikö tästä kukaan oppinut mitään? En todellakaan laita kapulaa ikinä eikä kukaan ole siitä hernettä nokkaansa ottanut. Helsingissä.

Vierailija
477/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisen paskan pohtimiseen sitä jotkut käyttääkin energiaansa, se vasta ihmeellistä onkin.

Vierailija
478/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina laitan kapuloita rattaisiin.

Vierailija
479/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän alkaa suomalaisille mukava rupatteluhetki, kun takana tulevan pitää kysyä edellä olijalta, että "voinko laittaa jo kapulan". Siihen sitten edellä oleva "joo laita vaan, mulla on vaan nämä lonkerot". Siinähän sitten on mukavaa ruveta keskustelemaan lonkeroiden kausimauista ja nykyhinnoista. Odotan innolla seuraavaa kaupparetkeä, jotta pääsen tuomaan iloa seurankipeiden kapulanvastustajien elämään <3

Vierailija
480/638 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joudu, kun vaan se takana oleva tajuaisi pitää etäisyyttä ja laittaa omat ostoksensa hihnalle vuorollaan. Ei siihen yleensä mahdu kuin yhdet ostokset, joten miksi pitää runnoa toiset heti perään sen saamarin kapulan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä