Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki miehet osaa nuolla pillua

Vierailija
11.02.2023 |

Kertokaapa muut.
Jotkut ovat ihan hukassa missä on klitoris ja mikä tuntuu hyvältä.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmentääkö pillun nuoleminen aina miehen alistumista naiselle?

Olet ymmärtänyt täysin väärin. Pillun nuoleminen on miehistä vallankäyttöä koska nainen on silloin täysin miehen armoilla.Mitä taitavampi mies sen enemmän nainen on miehen armoilla ja orgasmit vedätettävissä. Sen enemmän nainen on myös riippuvainen miehen tuottamasta  nautinnosta sitä useammin mies myös saa pillua. 

Vierailija
42/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,ja kaikki naiset osaa ottaa suihin miheltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,voihan siinä olla estosuutta jos rv

Vierailija
44/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei netään ole seppä syntyessään. Onko liikaa vaadittu, jos nainen opastaa ja sanoo mitä haluaa ja miten ??

No mikäs siinä on, että naiset kuitenkin osaavat tyydyttää miehen ilman mitään opastuksia?

Mistä olet saanut käsityksen, että osaisivat?

Minulle on osunut kohdalle esimerkiksi nainen, joka yllättäen suorastaan väkivaltaisesti vetäisi esinahan pohjaan niin että sattui kunnolla. Myös muutama sellainen, jotka ovat hampailla raastaneet kullin vartta.

Ei ne sitä tahallaan tehneet, vaan tietämättömyyttään tai kokemattomuuttaan. Opastamalla ja ohjaamalla näistä tilanteista selviää.

Vierailija
45/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nuolee niin varmasti harjaantuu. 

Vierailija
46/108 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt täysin väärin. Pillun nuoleminen on miehistä vallankäyttöä koska nainen on silloin täysin miehen armoilla.Mitä taitavampi mies sen enemmän nainen on miehen armoilla ja orgasmit vedätettävissä. Sen enemmän nainen on myös riippuvainen miehen tuottamasta  nautinnosta sitä useammin mies myös saa pillua. 

Asiaa voi ajatella eri tavalla. Mä tykkään ajatella että alistun naiselleni silloin, kun nuolen. Mun tehtävä on silloin ainoastaan tuottaa nautintoa naiselleni ja naiseni tehtävä on silloin keskittyä vain omaan nautintoonsa. Minä olen hänen armoillaan ja yritän tehdä kaiken niin, että hän saisi mahdollisimman suuren tyydytyksen. No toki kiihotun siinä itsekin, kun saan palvoa naistani ja huomaan että hän nauttii ja kiihottuu.

Vierailija
47/108 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki naiset osaa ottaa suihin.

Vierailija
48/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulu on lakkautettava suomessa!

Obs.suosittelisin kuitenkin jokaiselle, joka ei tunne naisen anatomiaa tai luulee, että seksi = yhdyntä?

"Lampi julkaisi marraskuussa Instagramin tarinaosiossa kuvan vulvasta eli naisen ulkoisista sukuelimistä ja kysyi seuraajiltaan, tietävätkö he, missä kohdassa kuvaa sijaitsee klitoris.

Noin kymmenesosa ei tiennyt ja Lampi kysyi ainoastaan klitoriksen näkyvän osan sijaintia."

Kyllä, peruskoulu on lakkautettava suomessa!

Fakta: "tutkimusten mukaan naiset saavat heteroparisuhteissa selvästi vähemmän orgasmeja kuin miehet.

Yhtenä syynä orgasmikuiluun on Vilposen mukaan jaettu käsitys siitä, millaista seksin kuuluisi olla. Moni ajattelee, että heteroseksin kuuluu edetä esileikistä yhdyntään.

Yhdyntä ja orgasmi taas ovat hankala yhtälö. Naisten on yleensä melko vaikea saada orgasmia yhdynnässä, jos siinä ei kiihoteta samalla myös klitorista."

Peruskoulu on lak

Maailman laajin ja käytetyin 'seksiopas' löytyy netistä, sen tarjonta on yksitoikkoista ja tylsää bj, anal ja lesbian linjalla joten kuten opit opittu ja otettu netistä niin, no miehille se on ehkä parasta kun saa kassit tyhjennettyä jonkun suuhun mutta naisille kehnointa koska se jättää jotenki tyhjän olon ja etovan maun suuhun josta nautinto on hukassa, orkuista puhumattakaan.

Vierailija
49/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu,ja kaikki naiset osaa ottaa suihin miheltä

Mee johonkin lähimmälle gay klubille, ne osaa duunin.

Vierailija
50/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikki naiset osaa ottaa suihin.

Mees lähimpään gay klubille, ne osaa homman, äläkä valita palstalla. Älä teetä muijalla sellaista mitä et itekkään tekis.

Vierailija
51/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kaikki osanneet nuolla just niinkuin musta tuntuu hyvältä. Johtuiskohan siittä, että aktiivisesti kerron mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

Ap'n ongelma ei ole miehissä, vaan siinä ettei saa suutaan auki

Joo, just näi

AP se suu auki.... ja muna suuhun.

Miksi?

Vierailija
52/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylät ja herpekset sokerimuijalta kieleen mmm...

Vierailija
53/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa ei edes halua!

Ilmeisesti sama molemmissa sukupuolissa. Todella harva nainen oikeasti haluaa ottaa suihin. 

Miksi pitäisi, en minäkään mistään hinnasta ottaisi suihin joltakin kuppatautiselta HIV ongelmaa.

Vierailija
54/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voi ajatella eri tavalla. Mä tykkään ajatella että alistun naiselleni silloin, kun nuolen. Mun tehtävä on silloin ainoastaan tuottaa nautintoa naiselleni ja naiseni tehtävä on silloin keskittyä vain omaan nautintoonsa. Minä olen hänen armoillaan ja yritän tehdä kaiken niin, että hän saisi mahdollisimman suuren tyydytyksen. No toki kiihotun siinä itsekin, kun saan palvoa naistani ja huomaan että hän nauttii ja kiihottuu.

Kuka mistäkin kiihottuu. Kannattaa jäsentää nuolenta mielessään sellaisella tavalla, että itsellä on kivaa sitä tehdessä.

Vierailija
55/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin töissä nuolla erään naisen pillua. Mutta miten kauniisti pyytäisin? En ole jutellut hänen kanssaan kuin vain joskus työasioista .

Vierailija
56/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies nuolee peräreijänkin samantien, kun vauhtiin pääsee.

Vierailija
57/108 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten miestä pitää opettaa - mieluitan vaikka vähän kovakouraisesti ja pakottaen. Spruits.

Vierailija
58/108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei netään ole seppä syntyessään. Onko liikaa vaadittu, jos nainen opastaa ja sanoo mitä haluaa ja miten ??

No mikäs siinä on, että naiset kuitenkin osaavat tyydyttää miehen ilman mitään opastuksia?

No minä en ainakaan osaa. Seurustelin kymmenen vuotta miehen kanssa, joka aina kiusaantuneena käski lopettaa, jos yritin runkata tai ottaa suihin. Nykyinen sitten reippaasti neuvoi ja opetti, miten se hoidetaan.

Vierailija
59/108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pojat taas kielineet missä papat on kyrpineen.....

Vierailija
60/108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pojat taas kielineet missä papat on kyrpineen.....

Kyllä fksut papat on ensin olleet kielineen ja sitten vasta kyrpineen kun nainen on ehdottomasti jo vaatinut sisälle. Ei ennen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä