Ei kaikki miehet osaa nuolla pillua
Kertokaapa muut.
Jotkut ovat ihan hukassa missä on klitoris ja mikä tuntuu hyvältä.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin töissä nuolla erään naisen pillua. Mutta miten kauniisti pyytäisin? En ole jutellut hänen kanssaan kuin vain joskus työasioista .
eitarvi puutaa kunn ota vai jaa tehta mita halu mina aiina tehta nin
-abdullah
Miten persujen nettitrollilla on tuonlainen nimi Abdullah?
Mutta osaako kaikki naiset nuolla p llua?
Vähän kaksipiippuinen juttu. Mieluummin ehkä ottaisin sen joka ei osaa, koska: 1) aina voi opettaa 2) jos olisi mestari niin miettisin vaan kuinka monta harjoituskertaa ja kuinka monen kanssa ollut 🤔 3) olisi söpöä jos en olisi ainoa ensikertalainen sängyssä opettelemassa asioita :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta osaako kaikki naiset nuolla p llua?
En tosiaan eikä ole kiinnostusta opetella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu,ja kaikki naiset osaa ottaa suihin miheltä
Mee johonkin lähimmälle gay klubille, ne osaa duunin.
Näinkö ohjeistat ap:takin? Hankkii lesbon sänkyyn, jos miesten taidot ei riittä?
Onhan näin tärkeä asia saatava seuraavaan opetusohjelmaan pakolliseksi sillä me saadaan PISA vai oliko se Pillutulokset nousuun.
Minulle pillun nuoleminen on esileikkiä. Nuolen niin kauan, että nainen saa orgasmin. Yhdynnän jälkeen jatkan nuolemista niin kauan, että nainen laukeaa taas, mieluiten monta kertaa. Rakastan naisen orgasmeja. Parasta on kun saa naisen siihen tilaan, että pelkkä hipaisu riittää. Sitten voi herkutella pitkään. Pillu tuoksuu ja maistuu ihanalta. M60+
Kun nainen istuu hajareisin miehen kasvojen päällä, hieroo pilluaan miehen naamaan ja nai miehen kieltä, hän voi itse etsiä ne paikat, joista saa parhaan nautinnon. M60+
Olen nuollut kymmeniä pilluja, mutta en uuden naisen kanssa tiedä, mistä juuri hän tykkää. Joidenkin pillua ei saa nuolla, tai huulia saa nuolla, mutta klittaa ei. Tai sitten päinvastoin jotakin klittaa saa imeä, mutta ei nuolla jne. Rakkaat, ihanat naiset, kertokaa, mitä juuri te haluatte ihanalle pillullenne tehtävän. Me miehet emme ole ajatustenlukijoita.
Tuo osaaminen on kyllä vaikea asia. Olen nuollut aktiivisesti usean naisen pillua ja moni on vaatinut omanlaistaan työskentelyä..
1. 3 v suhde. Ei saanut suutaan auki. Menin aika suoraan klitorikselle kielen kanssa " hän ei pitänyt mutta ei viitsinyt sanoa..
. Erinäisiä suhteita nää taas halusi suoraan klitorikselle ja hyvin nopeasti huppua auki ja kovalla voimalla nuolemista..
Exex. Aina ensin sormilla/ reidellä koko vaginan painelua. Sit vasta avaamaan pimppa ja kieli peliin. Nuoleminen aloitettava välilihasta ja mentävä ylöspäin klitorikselle. " Liian herkkä alkuun".
Ex. Toimi kaikki.
Nyxä. Rintojen kautta, pimpan kädellä/ reidellä painelua. Hyvin rauhallisesti häpyhuulien kautta huipulle. Erityisesti oikea häpyhuuli herkkä. Kun pääsee häpyhuulien ohi, kielen kärjellä ympäri pyörivää liikettä klitoriksen hupun ympärillä, kunnes nyxä alkaa itse painamaan pillua kieltä vasten, jolloin siirrytään koko kielellä nuolemaan alhaalta ylös.. Orgasmin tultua nyxä yrittää karkuun mutta en päästä vaan kovennan nuolemista. Jolloin vastarinta loppuu 10sec ja hän saa 1-3 lisäorgasmia seuraavien 2-5min aikana..
Sopiskohan tuo hyväksi tekosyyksi . Sanois vaan, että en minä osaa sellaista ,enkä ole ikinä kuulutkaan . Mitähän tuo emätä sitten sanois.
Eikä miehiä huvita / halua edes opetella. Naisilta odotetaan jos jonkinlaista palvelua miehelle päin mutta naiselle päin ei onnistukaan.
Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia. Ei edes yllätä.
Koskaan en ole nuollut ja taas nuolin, menin jälleen siihen halpaan vedonlyönti juttuun ja hävisin.
Huvittavaa muuten kun aina tästä nuolemisesta selitetään. Mä nuolin 3v naistani sillain ettei hän juuri tykännyt. Sit aukesi suu... N 200-300x . Olis voinut ehkä sanoa aiemmin..
Mitä muuhun tulee niin kyllä on muuten suihinotollakin eroja. Oisko jtn 80 eri naista imenyt mun pamppua. 30% ihan lian kovakouraisia.. 20% liian varovaisia " lue joutuu panemaan itse suuhun" tai auttaa kädellä et tulee.
40% menettelee. 9% ihan jees, jotain omia twistejä. Ja 1 % osaa lukea mua ja mun ajatuksia. Osaa syväkurkutuksen jalon taidon.
Mieti hetken aikaa että nuolisitko itse sitä limaista värkkiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehiä huvita / halua edes opetella. Naisilta odotetaan jos jonkinlaista palvelua miehelle päin mutta naiselle päin ei onnistukaan.
Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia. Ei edes yllätä.
No eipä suurinta osaa naisistakaan hirveästi kiinnosta. Edelleen v2025 iso osa naisista antaa käsi hoitoa ja käy selälleen makaamaan. Ikäänkuin toivoisi että homma on nopeasti ohi.
Ehkä 10% naisista on oikeasti hyviä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa muuten kun aina tästä nuolemisesta selitetään. Mä nuolin 3v naistani sillain ettei hän juuri tykännyt. Sit aukesi suu... N 200-300x . Olis voinut ehkä sanoa aiemmin..
Mitä muuhun tulee niin kyllä on muuten suihinotollakin eroja. Oisko jtn 80 eri naista imenyt mun pamppua. 30% ihan lian kovakouraisia.. 20% liian varovaisia " lue joutuu panemaan itse suuhun" tai auttaa kädellä et tulee.
40% menettelee. 9% ihan jees, jotain omia twistejä. Ja 1 % osaa lukea mua ja mun ajatuksia. Osaa syväkurkutuksen jalon taidon.
Nuolit 3 v naista , heh bedo ei se ole nainen vielä.
Ihan parasta nuolla kauniille nuorelle naiselle orkku. En osaa sanoa, tuntuisiko se yhtä hyvältä keski-ikäisten naisten kanssa. Terv. Mies 60+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolit 3 v naista , heh bedo ei se ole nainen vielä.
Niin, vasta 9-vuotias on nainen, kertoo naapurin Abdullah.
eitarvi puutaa kunn ota vai jaa tehta mita halu mina aiina tehta nin
-abdullah