Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet painostavat naisia käyttämään e-pillereitä

Missä miesten e-pilleri?
10.02.2023 |

Eikö muita ärsytä tämä? Miehille ei ole e-pilleriä, koska he eivät halua kärsiä sen sivuvaikutuksista, paljon kivempaa kun naiset kärsii. Usein siispä nainen laittaa hormoneita kehoonsa ja kärsii sivuvaikutukset, jotta sek_si tuntuisi miehelle miellyttävämmältä. Minua yritti exä painostaa aloittamaan pillerit, ei tainnut pahemmin kiinnostaa miten se minuun vaikuttaisi. Kenenkään naisen ei tarvitse alkaa syömään pillereitä, koska mies niin haluaa.
Toisesta ketjusta hyvä huomio: "kukaan mies ei viitsisi (pelkän) naisen takia harrastaa seksiä, jos ei koskaan saisi orgasmia. Naisilla on huono itsearvostus ja suostuvat ja alistuvat. Ei mitään itsekunnioitusta. Mitäs minusta.

T. Mies"
Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme 

Kommentit (921)

Vierailija
661/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt että miten me naiset jaksetaan uhriutua ja ulista aivan kaikesta ja koko ajan?

Jos ehkäisypilleri olisi vain miehelle niin naiset valittaisivat miesten ehkäisyvallasta..nainen kun ei voisi hallita sitä millon vauvoja tulee.

Nyt kun valta on naisella niin siitäkin valitetaan.

Valitettaisiin huomattavasti vähemmän, jos naisten ehkäisyssä olisi vähemmän haittavaikutuksia. Niistä kärsiminen se useimpia kismittää sekä myös ehkäisyn kulut.

Vierailija
662/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on huomattavasti helpompi operaatio kuin naisille tehtävä sterilisaatio. Vasektomiassa ei tarvitse nukuttaa. Miksi miehet eivät kanna vastuutaan ehkäisystä?

Miksi täällä puhutaan vasektomiasta niin kuin se olisi joku helppo tilapäisratkaisu tai läpihuutojuttu? Ehkä mies ei halua luopua lisääntymiskyvystään, vaikka juuri nyt ei halua (enempää) lapsia? Ehkä ei haluta ottaa riskiä, että toimenpiteen purku ei onnistu jos tulee toisiin ajatuksiin? Ehkä ylipäätään joku ei halua käydä operoimassa omia piuhojaan, eihän kaikki naiset suostu kierukkaakaan ottamaan koska eivät halua että joku asettaa vierasesineen heidän sisäänsä. Jos naisen halua olla ottamatta kierukkaa pitää kunnioittaa, niin sitten pitää myös kunnioittaa miehen halua olla käymättä vasektomiassa. Kondomit, pillerit, kierukka ym. ei vie naisten lisääntymiskykyä pois lopullisesti, vasektomiaa ei voi verrata tavalliseen ehkäisyyn.

Venäjällä ei käytetä ehkäisyä vaan käydään hoitamassa pulla pois jos on tarvetta. Tämä toimisi suomessakin ja naiset, sekä miehet tykkäisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monet lääkärit ei edes määrää yli 30-vuotiaille naisille e-pillereitä, koska veritulppariski nousee niin paljon vaikkei muita riskitekijöitä olisikaan. Suositellaan mielummin vaikka kokeilemaan hormonikierukkaa. 

Joka tapauksessa kumi on ainut mikä ehkäisee taudeilta. Kannattaisi opetella joka ikisen miehen käyttämään jos ei halua olla kuppamuna.  

Lukaise hiukan lisää genitaaliherpeksen tarttumisesta.

Vierailija
664/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt että miten me naiset jaksetaan uhriutua ja ulista aivan kaikesta ja koko ajan?

Jos ehkäisypilleri olisi vain miehelle niin naiset valittaisivat miesten ehkäisyvallasta..nainen kun ei voisi hallita sitä millon vauvoja tulee.

Nyt kun valta on naisella niin siitäkin valitetaan.

Valitettaisiin huomattavasti vähemmän, jos naisten ehkäisyssä olisi vähemmän haittavaikutuksia. Niistä kärsiminen se useimpia kismittää sekä myös ehkäisyn kulut.

Haittavaikutuksille on tässä vaikea tehdä mitään, mutta laita mies maksamaan puolet ehkäisykuluistasi. Ehkäisy on teidän kummankin asia, ei vain sinun.

Vierailija
665/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet lääkärit ei edes määrää yli 30-vuotiaille naisille e-pillereitä, koska veritulppariski nousee niin paljon vaikkei muita riskitekijöitä olisikaan. Suositellaan mielummin vaikka kokeilemaan hormonikierukkaa. 

Joka tapauksessa kumi on ainut mikä ehkäisee taudeilta. Kannattaisi opetella joka ikisen miehen käyttämään jos ei halua olla kuppamuna.  

Lukaise hiukan lisää genitaaliherpeksen tarttumisesta.

Kumi ei ehkäise herpestartuntaa jos tartuttava osa osuu ihoon kondomin ulkopuolella, mutta toivottavasti sinäkin tiesit että sen voi saada toissijaisena tartuntana muualtakin kuin seksistä jos huono tuuri käy, joten genitaaliherpes ei ole _vain_ seksitauti.

Vierailija
666/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap, minkä pahan teit!

Vierailija
667/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla suomalaisnaisilla sekä pärstä-, että kroppakerroin toimii parhaimpana ehkäisykeinona.

Et siis ole vieläkään ...

Vierailija
668/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla suomalaisnaisilla sekä pärstä-, että kroppakerroin toimii parhaimpana ehkäisykeinona.

Juurikin näin 

Vierailija
669/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Ap, minkä pahan teit!

Hehe. Ap ei todellakaan ole mies, vaan nainen. He kaivaavat päätöksissä mystisistä syistä vertaistukea ja kädestä pitelijää. 

Vierailija
670/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karuinta on, jos pillerit vie halut. Syödä nyt pillereitä vain toisen nautinnon takia. :( Karmeaa! Olen kerran kokeillut rakkaan ja ihanan mieheni kanssa seksiä, kun itseä ei niin haluttanut, ihan vain että tiedän toimiiko se. Oli molemmille todella epämukava kokemus. Mies rakastaa minua ja molemmat olemme samaa mieltä, ei koskaan enää.

Millainen mies HALUAA ja VAATII seksiä haluttoman naisen kanssa? Minun on vaikea päästä sellaisen pään sisälle, joka on valmis käyttämään toista ihmistä tuolla tavalla.

Minulla tosin päätös on helpompi tehdä, sillä harrastan seksiä vain silloin, kun lapsen tulo on ok. Ok:lla en tarkoita, että kaikki olisi täydellisessä paketissa, mutta tilanne, jossa yllätysvauva pienen alkujärkytyksen jälkeen saisi todennäköisesti kaksi ihan hyvää vanhempaa. Suomessa taloudellinen puoli on ihan tarpeeksi taattu, että kaikissa tilanteissa pärjätään vähintäänkin joten kuten.

Erityisesti naisella on se vaikea juttu, että jos tulee raskaaksi, on kaksi vaihtoehtoa. Ja jos lapsi ei ole toivottu, molemmat vaihtoehdot ovat ikäviä. Joko synnyttää maailmaan ei-toivottu lapsi tai tehdä abortti (jonka itse tekisin vain äärimmäisessä tilanteessa, esimerkiksi oman hengen ollessa vaarassa). Jos mies lähtee lätkimään, tilanne on entistä karumpi. Naisella ei ole tätä karkuunjuoksun vaihtoehtoa olemassa, vaan naisen on ihan biologiansa takia pakko ottaa vastuu ja tehdä kovia päätöksiä.

Vierailija
671/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on huomattavasti helpompi operaatio kuin naisille tehtävä sterilisaatio. Vasektomiassa ei tarvitse nukuttaa. Miksi miehet eivät kanna vastuutaan ehkäisystä?

Miksi täällä puhutaan vasektomiasta niin kuin se olisi joku helppo tilapäisratkaisu tai läpihuutojuttu? Ehkä mies ei halua luopua lisääntymiskyvystään, vaikka juuri nyt ei halua (enempää) lapsia? Ehkä ei haluta ottaa riskiä, että toimenpiteen purku ei onnistu jos tulee toisiin ajatuksiin? Ehkä ylipäätään joku ei halua käydä operoimassa omia piuhojaan, eihän kaikki naiset suostu kierukkaakaan ottamaan koska eivät halua että joku asettaa vierasesineen heidän sisäänsä. Jos naisen halua olla ottamatta kierukkaa pitää kunnioittaa, niin sitten pitää myös kunnioittaa miehen halua olla käymättä vasektomiassa. Kondomit, pillerit, kierukka ym. ei vie naisten lisääntymiskykyä pois lopullisesti, vasektomiaa ei voi verrata tavalliseen ehkäisyyn.

Ei ole tietenkään sama asia. Mielestäni jokainen päättää ehkäisynsä itse ja seksiä harrastetaan ottaen huomioon käytettyjen ehkäisyjen riskitaso. Esim. kondomi on aika hyvä, mutta saattaa aina falskata ja silloin tulisi molempien pitää mielessä, että maailmaan saattaa syntyä uusi ihminen, josta molemmat ovat vastuussa.

Vierailija
672/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehellä seisoo kyllä kumin laittamisen ajan. Sitten on ne toiset miehet...

Voi olla tosimies, vaikka ei seisoisikaan. :D Vai mikä hän sitten on? Gerbiili?

Vierailija
673/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset mielellään popsii e-pillereitä kun ne kasvattaa rintoja 😅

Ja lisänä lihovat hirveästi. Pulleat vatsat, vaikka vauva saapuu vasta vuonna 2033.

Vierailija
674/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset mielellään popsii e-pillereitä kun ne kasvattaa rintoja 😅

Ja lisänä lihovat hirveästi. Pulleat vatsat, vaikka vauva saapuu vasta vuonna 2033.

Aktiivisena tinder ja yökerhossa kävijänä pitää todeta, että nuoret naiset ovat keskimääräisesti salilla käyviä ja timmissä kunnossa, eikä ne vingu kuin mammat ehkäisystä, kun toteavat "mulla on sitten pillerit"

Vierailija
675/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi tästä asiasta ei puhuta enemmän? tasa- arvo ei tässä toteudu. meille tuli miehen kanssa ero ja jäin taaperon kanssa kun mies ei suostunut käyttämään kumia... minulle ei pillerit eikä kierukka sovi. raskautta en saanut uudelleen sektiossa ilmenneiden ongelmien takia. Mies ei taas suostunut sterilisaatioon ja minulle jäi sektiosta trauma enkä halunnut itse operoitavaksi. silti,mies ei suostunut kondomiin... minun olisi pitänyt syödä pillereitä veritulppariskistä huolimatta. miten helv miehet pääsevät tässä ehkäisy asiassakin niin helpolla???

Mutta eikös sinulla ole nyt asiat optimaalisesti kun pääsit siitä miehestä eroon?

Älä ota uutta niin ei tule ongelmia!

en olisi halunnut lapsen perheen hajoavan tämän takia.

Vierailija
676/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tytöt hae 15 vuotiaana e-pillerit? Tyttären luokalla lähes kaikki syö e-pillereitä.

Vierailija
677/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa hormoneja kehoonsa? Kehossani on jo paljon hormoneja, jotka aiheuttivat ikäviä asioita kuten PMS-oireet.

En ole harrastanut seksiä vuosiin. Mutta pillereitä syön, ilman kenenkään painostusta. Tehneet paljon hyvää minulle.

Vierailija
678/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötypuhetta! En ole ainuttakaan naista painostanut käyttämään E-pillereitä.

Vierailija
679/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa asiassa pitäisi ottaa huomioon kuinka paljon kumi ja pillerit vähentää mielihyvää. Toisella sukupuolella ei ole mitään ideaa asiasta, voi vain arvioida, ja se on myöskin yksilökohtaista.

Tottakai miesten pitäisi kokeilla erilaisia kondomeja, jotta mahdollisesti löytyy sopiva, mutta sellaista on vähän kiusallista ehdoitella suhteen alussa jos kumppani on jostain massadeittailusta.

Tietenkin kokeneilla miehillä on yleensä lempikumi, mutta suurimmalla osalla ei. Pillereiden vaikutusta voi kokeilla ja merkkiä vaihdella ilman vakikumppania ja että se vaikuttaa toisen tuntumaan.

Kyseessä on siis luultavasti vain käytännön asiat. Miehillä ei myöskään ole käsilaukkuja eikä kondomeja saisi pitää lompakossa, niin jos haluaisi olla kevytkenkäinen ja vastuuntuntoinen samanaikaisesti, niin se saattaa olla vähän vaikea.

Vierailija
680/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka on ollut meidän ratkaisu. Olisi kurjaa jos kokoajan pitäisi kaivaa kumia esiin kun haluaisi spontaanisti alkaa panolle. Lisäksi tykkään hirveästi kun mieheni laukeaa sisääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi