Miehet painostavat naisia käyttämään e-pillereitä
Eikö muita ärsytä tämä? Miehille ei ole e-pilleriä, koska he eivät halua kärsiä sen sivuvaikutuksista, paljon kivempaa kun naiset kärsii. Usein siispä nainen laittaa hormoneita kehoonsa ja kärsii sivuvaikutukset, jotta sek_si tuntuisi miehelle miellyttävämmältä. Minua yritti exä painostaa aloittamaan pillerit, ei tainnut pahemmin kiinnostaa miten se minuun vaikuttaisi. Kenenkään naisen ei tarvitse alkaa syömään pillereitä, koska mies niin haluaa.
Toisesta ketjusta hyvä huomio: "kukaan mies ei viitsisi (pelkän) naisen takia harrastaa seksiä, jos ei koskaan saisi orgasmia. Naisilla on huono itsearvostus ja suostuvat ja alistuvat. Ei mitään itsekunnioitusta. Mitäs minusta.
T. Mies"
Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme
Kommentit (921)
Jättäkää käyttämättä. Jos kumppani ei tähän suostu, etsikää sellainen joka suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää käyttämättä. Jos kumppani ei tähän suostu, etsikää sellainen joka suostuu.
Mieluiten ihana nainen kumminkin. Älkää niitä inhottavia limasia äijiä ottako hikoilemaan päällenne.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää se ällö nyxä, ja kirjoittakaa Tinderiin mitkä säännöt pätee!
Vierailija kirjoitti:
"Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme "
Älä anna miehen tehdä tarpeitaan sinuun! Kieltäydy ehkäisystä!
Muistan yhden yhden yön naisen joka ilmoitti ettei sitten ole pillereitä, joten pitäisi kumia käyttää. Totesin naiselle, että en muuten käytä ja piirakka märkänä totesi, että voidaan olla ilman sit. Tein sitten tarpeeni vaginaan ja tuntui hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakana vaan sisään. Se jolla eniten muksuja voittaa.
Kunnon lesta meininkiä
Joo ei painosteta.
kannataa alkaa lestaksi niin ehkäisystä ei tarvitse välittää
Minä en ymmärrä miksi tästä asiasta ei puhuta enemmän? tasa- arvo ei tässä toteudu. meille tuli miehen kanssa ero ja jäin taaperon kanssa kun mies ei suostunut käyttämään kumia... minulle ei pillerit eikä kierukka sovi. raskautta en saanut uudelleen sektiossa ilmenneiden ongelmien takia. Mies ei taas suostunut sterilisaatioon ja minulle jäi sektiosta trauma enkä halunnut itse operoitavaksi. silti,mies ei suostunut kondomiin... minun olisi pitänyt syödä pillereitä veritulppariskistä huolimatta. miten helv miehet pääsevät tässä ehkäisy asiassakin niin helpolla???
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi tästä asiasta ei puhuta enemmän? tasa- arvo ei tässä toteudu. meille tuli miehen kanssa ero ja jäin taaperon kanssa kun mies ei suostunut käyttämään kumia... minulle ei pillerit eikä kierukka sovi. raskautta en saanut uudelleen sektiossa ilmenneiden ongelmien takia. Mies ei taas suostunut sterilisaatioon ja minulle jäi sektiosta trauma enkä halunnut itse operoitavaksi. silti,mies ei suostunut kondomiin... minun olisi pitänyt syödä pillereitä veritulppariskistä huolimatta. miten helv miehet pääsevät tässä ehkäisy asiassakin niin helpolla???
Miten miehet pääsevät helpolla? Kukaan ei joudu vastoin tahtoaan käyttämään ehkäisyä tai harrastamaan vaginaalista yhdyntää, ja naisilla on enemmän ehkäisyvaihtoehtoja. Naisethan tässä helpommalla pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
E-pillereitä ei tarvita jos vetäisee ulos viime hetkellä ja heittää majoneesit kitalakeen. Kaikki voittaa.
Tai pyrstöön. Tuo pyrstö-tekniikka on huomattavan aliarvostettu, koska naarakset ei suostu päästään B-rappuun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös sinulla ole nyt asiat optimaalisesti kun pääsit siitä miehestä eroon?
Älä ota uutta niin ei tule ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillereitä ei tarvita jos vetäisee ulos viime hetkellä ja heittää majoneesit kitalakeen. Kaikki voittaa.
Tai pyrstöön. Tuo pyrstö-tekniikka on huomattavan aliarvostettu, koska naarakset ei suostu päästään B-rappuun.
Päästätkö itse?
Minullakin yritti yksi exä painostaa pillereihin :D
En sanonut siihen oikein mitään ja ei kysynyt uudestaan.
Oli myös lopulta todella itsekäs sängyssä, sen jälkeen kun tuli niin lähti pois.
Olin nuori ja naiivi. Ikinä en enää yhtä paskaa sietäisi ja todennäköisesti enää enää yhdyntäseksiin ikinä suostukaan. Ei se edes tunnu hyvältä on vain ja ainoastaan miehen tyydyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kaivata pyrstömiesten porukoihin.
Tässä keskustelussa tuo vaihtoehto ei toimi ilman kumia, kun siittiöt uiskentelisivat strategisissa maisemissa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet pääsevät helpolla? Kukaan ei joudu vastoin tahtoaan käyttämään ehkäisyä tai harrastamaan vaginaalista yhdyntää, ja naisilla on enemmän ehkäisyvaihtoehtoja. Naisethan tässä helpommalla pääsevät.
Miehet eivät joudu käyttämään jatkuvaa lääkitystä, jossa on sivuvaikutuksia ja isojakin riskejä, he eivät joudu käymään säännöllisesti lääkärissä, heihin ei asenneta vierasesineitä kehon sisälle, he eivät joudu nukutuksessa tehtävään leikkaukseen.
Miesten ehkäisykeinot, kondomi ja vasektomia ovat helppoja ja vaivattomia verrattuna naisten vaihtoehtoihin ja silti miehistä iso osa ei halua niitä käyttää.
Kenenkään naisen ei ole pakko ehkäisyä käyttää juu, selibaatti lienee todennäköisin skenaario, kun kumia käyttävän miehen löytäminen voi olla hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin yritti yksi exä painostaa pillereihin :D
En sanonut siihen oikein mitään ja ei kysynyt uudestaan.
Oli myös lopulta todella itsekäs sängyssä, sen jälkeen kun tuli niin lähti pois.
Olin nuori ja naiivi. Ikinä en enää yhtä paskaa sietäisi ja todennäköisesti enää enää yhdyntäseksiin ikinä suostukaan. Ei se edes tunnu hyvältä on vain ja ainoastaan miehen tyydyttämistä.
Et paremmasta tiennyt...
itse painostan naista syömään buranaa, ettei olisi jatkuvaa päänsärkyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät joudu käyttämään jatkuvaa lääkitystä, jossa on sivuvaikutuksia ja isojakin riskejä, he eivät joudu käymään säännöllisesti lääkärissä, heihin ei asenneta vierasesineitä kehon sisälle, he eivät joudu nukutuksessa tehtävään leikkaukseen.
Miesten ehkäisykeinot, kondomi ja vasektomia ovat helppoja ja vaivattomia verrattuna naisten vaihtoehtoihin ja silti miehistä iso osa ei halua niitä käyttää.
Kenenkään naisen ei ole pakko ehkäisyä käyttää juu, selibaatti lienee todennäköisin skenaario, kun kumia käyttävän miehen löytäminen voi olla hankalaa.
Eihän sun selibaattiin tarvitse ryhtyä, jätät vaan miehet pois seksikuvioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Pillerit ovat Jumalan lain vastaisia!
Kuten myös hammaslääkärit!
Todella monet lääkärit ei edes määrää yli 30-vuotiaille naisille e-pillereitä, koska veritulppariski nousee niin paljon vaikkei muita riskitekijöitä olisikaan. Suositellaan mielummin vaikka kokeilemaan hormonikierukkaa.
Joka tapauksessa kumi on ainut mikä ehkäisee taudeilta. Kannattaisi opetella joka ikisen miehen käyttämään jos ei halua olla kuppamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei myöskään tarvitse tehdä mitään noista. Moni nainen ei teekään. Mutta naisella on vapaus valita itselleen sopiva ehkäisyn muoto laajemmasta valikoimasta.
Jos miehet eivät käytä kondomia, niin kuka niitä käyttää? Niitä kuitenkin myydään vuodessa yli 10 miljardin dollarin edestä.
Pillerit ovat Jumalan lain vastaisia!