Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet painostavat naisia käyttämään e-pillereitä

Missä miesten e-pilleri?
10.02.2023 |

Eikö muita ärsytä tämä? Miehille ei ole e-pilleriä, koska he eivät halua kärsiä sen sivuvaikutuksista, paljon kivempaa kun naiset kärsii. Usein siispä nainen laittaa hormoneita kehoonsa ja kärsii sivuvaikutukset, jotta sek_si tuntuisi miehelle miellyttävämmältä. Minua yritti exä painostaa aloittamaan pillerit, ei tainnut pahemmin kiinnostaa miten se minuun vaikuttaisi. Kenenkään naisen ei tarvitse alkaa syömään pillereitä, koska mies niin haluaa.
Toisesta ketjusta hyvä huomio: "kukaan mies ei viitsisi (pelkän) naisen takia harrastaa seksiä, jos ei koskaan saisi orgasmia. Naisilla on huono itsearvostus ja suostuvat ja alistuvat. Ei mitään itsekunnioitusta. Mitäs minusta.

T. Mies"
Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme 

Kommentit (921)

Vierailija
921/921 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei vaan tajua että mulle ei sovi edes minipillerit kun olen jatkuvasti hermot kireällä, paljon tasaisempaaj ahelpompaa olla ilman. No lapsia ei halua mutta ei haluaisi kortsuakaan jatkuvasti käyttää. Minä tässä joudun ressailemaan kun välillä jätetään kumi pois kun ei kuulemma tykkää tai ei tunnu niin hyvältä, vasta kuulin suoraan että ei halua että se kumi on ainut ehkäisykeino. :D En ole viimeaikoina jaksanut enää jankata että en halua kokea uudestaan aborttia kun nuorempana sen koin ex-kumppanin kanssa joka myös narisi tuosta kuminkäytöstä. 

Nämä miehet jotka eivät halua lapsia, mutta eivät myöskään halua käyttää kumia ovat kyllä jostakin sanonko mistä :D

Toivottavasti et joudu kokemaan aborttia toista kertaa :(

Yöelämässä kuultua: nainen ehdottaa kondomia ja mies ihmettelee, että eihän sulla vain tauteja ole, ei mulla ole ainakaan (niin varmaan, oletko edes testannut ja onko tuoreetkin tulokset). Toki nainenkin voi kusettaa syövänsä pillereitä ja mies ei sitten tajua naisen huijanneen isäksi. On myös uhkarohkeita naisiakin, jotka randomille toteavat että pannaan kumitta, antaa mennä vain. Pahimmassa tapauksessa onkin raskautunut ja sitten vain napsimaan jälkiehkäisypilleri tai tekee myöhemmin abortin ja mahdollisesti hankkinut taudin kaupan päälle. Eikä tarvitse olla välttämättä nuori ja kännissä kokeellisia riskejä ottava, vaan ihan yli 40-vuotiaat (yleensä miehet) harrastavat ulkomailla seksiä prostituoidun kanssa ilman kumia, vaikka mies ei ole välttämättä naisen ensimmäinen eikä viimeinen asiakas. Eräänlaista lottoa tuokin... Loton pääpottia tavoittelemaan ja terveys likoon yhden kännipanon tai prostituoidun takia. HIV-tartuntoja todetaan yli 100 kpl joka vuosi, kun taas loton pääpotteja jaetaan keskimäärin vuodessa 37 kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän