Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet painostavat naisia käyttämään e-pillereitä

Missä miesten e-pilleri?
10.02.2023 |

Eikö muita ärsytä tämä? Miehille ei ole e-pilleriä, koska he eivät halua kärsiä sen sivuvaikutuksista, paljon kivempaa kun naiset kärsii. Usein siispä nainen laittaa hormoneita kehoonsa ja kärsii sivuvaikutukset, jotta sek_si tuntuisi miehelle miellyttävämmältä. Minua yritti exä painostaa aloittamaan pillerit, ei tainnut pahemmin kiinnostaa miten se minuun vaikuttaisi. Kenenkään naisen ei tarvitse alkaa syömään pillereitä, koska mies niin haluaa.
Toisesta ketjusta hyvä huomio: "kukaan mies ei viitsisi (pelkän) naisen takia harrastaa seksiä, jos ei koskaan saisi orgasmia. Naisilla on huono itsearvostus ja suostuvat ja alistuvat. Ei mitään itsekunnioitusta. Mitäs minusta.

T. Mies"
Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme 

Kommentit (921)

Vierailija
1/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei pidä aloitusta loukkaavana, halusin vain aloittaa keskustelua asiasta : )

Vierailija
2/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset mielellään popsii e-pillereitä kun ne kasvattaa rintoja 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereitä syövä nainen menetti jalkansa veritulpan takia:

https://www.is.fi/terveys/art-2000009376394.html

Ehkäisypillerit lisäävät tutkitusti veritulpan riskiä.

Vierailija
4/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt hormoneita ehkäisyyn. Ei kumia, ei seksiä. Ota tai jätä.

Vierailija
5/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään mies painostanut moiseen. Koskaan.

N41

Vierailija
6/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kyllä mä olen oikein tyytyväinen hormonikierukkaan. Ei tule menkkoja, joten voi paneskella menemään milloin vain:) Ei ole mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
7/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MySize 73 tuli markkinoille vasta viime vuonna. Aiempi suurin koko oli 69, eikä kuminriekaleista ole ehkäisyyn. Rikki menee liian pieni kumi.

Etkö ole kokeillut?

Vierailija
8/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on kyllä kehitetty ehkäisypillerit mutta niitä ei ole tuotu markkinoille koska miehet ei niitä halua käyttää. Näin sanoi eräs suomalainen miespuolinen terveydenhoito alan asiantuntija jossakin televisio-ohjelmassa haastattelussa.

Vierailija
9/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein käytetty kondomi ehkäisee myös sukupuolitaudeilta, mitä e-pillerit eivät tee, joten ilman vakituista kumppania pelkkä pillereiden syöminen on aika naivia (ja kyllä, niin voi käydä myös vakisuhteessa, että harrastetaan seksiä muiden kanssa sovitusti tai salaa, mutta ymmärsitte varmaan pointin).

Vierailija
10/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä painosta. Jos pariskunta ei osaa jutella tällaisistakaan asioista asiapohjalta, niin ehkä on paras olla yksin.

En ole kuullut painostuksesta ja minua ei ole painostettu.

N48

Vierailija
11/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan painostanu kyseiseen hommaan.

Vierailija
12/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereitä syövä nainen menetti jalkansa veritulpan takia:

https://www.is.fi/terveys/art-2000009376394.html

Ehkäisypillerit lisäävät tutkitusti veritulpan riskiä.

Kuten myös ylipaino.

Vierailija
14/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on kyllä kehitetty ehkäisypillerit mutta niitä ei ole tuotu markkinoille koska miehet ei niitä halua käyttää. Näin sanoi eräs suomalainen miespuolinen terveydenhoito alan asiantuntija jossakin televisio-ohjelmassa haastattelussa.

No olipa tosi vakuuttava lähde....

Vierailija
15/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä nainen, joka ei halua lapsia. Pitää odotella vielä puoli vuotta, että täytän 30, niin Suomen lainsäädännön mielestä olen tarpeeksi aikuinen päättämään omasta lisääntymättömyydestäni.

Luultavasti joudun maksamaan koko lystin omasta pussistani, koska tarpeeksi lääketieteellisiä syitä sterilisaatiolle ei ole. En vain enää halua syödä hormoneja. Ja minulla on migreeni, joten kaikkia ehkäisytapoja en voi edes käyttää.

Vierailija
16/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislle on myös kehitetty kondomi. Tosin naiset eivät juurikaan halua sitä käyttää. Miksi?

Vierailija
17/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä ne miehet kyllä.

Haha en vihaa miehiä, heissä on aivan ihania yksilöitä niinkuin naisissakin ja pyrin rakastamaan kaikkia ihmisiä. Ärsyttää vain tällainen naisten hyväksikäyttökulttuuri.

Vierailija
18/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät kestäneet ehkäisyruiskeen "sietämättömiä sivuvaikutuksia" – naiset kärsineet samoista ongelmista jo 50 vuotta

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehet-eivat-kestaneet-ehkaisyruisk…

Väärin. 75 % tutkimukseen osallistuneista olisi halunnut jatkaa tuotteen käyttöä tutkimuksen jälkeenkin. On ihan normaalia, että osa henkilöistä putoaa pois tutkimuksesta sivuoireiden vuoksi. Näin on naisten tutkimuksissakin.

Vierailija
19/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä painosta. Jos pariskunta ei osaa jutella tällaisistakaan asioista asiapohjalta, niin ehkä on paras olla yksin.

En ole kuullut painostuksesta ja minua ei ole painostettu.

N48

Olen kuullut tapauksesta, että avimies pakotti käyttämään pillereitä. Liitto päättyi 1-2 vuoden kuluttua eroon, sillä naisen halut vähenivät tuntuvasti. Pillerit vaikuttavat joihinkin sillä tavalla. En tiedä miten mioehen kävi myöhemmin, mutta nainen kohtasi jossakin uuden miehen ja heille tuli hyvä liitto.

Vierailija
20/921 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut on inhottavia ja noloja!

N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän