Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet painostavat naisia käyttämään e-pillereitä

Missä miesten e-pilleri?
10.02.2023 |

Eikö muita ärsytä tämä? Miehille ei ole e-pilleriä, koska he eivät halua kärsiä sen sivuvaikutuksista, paljon kivempaa kun naiset kärsii. Usein siispä nainen laittaa hormoneita kehoonsa ja kärsii sivuvaikutukset, jotta sek_si tuntuisi miehelle miellyttävämmältä. Minua yritti exä painostaa aloittamaan pillerit, ei tainnut pahemmin kiinnostaa miten se minuun vaikuttaisi. Kenenkään naisen ei tarvitse alkaa syömään pillereitä, koska mies niin haluaa.
Toisesta ketjusta hyvä huomio: "kukaan mies ei viitsisi (pelkän) naisen takia harrastaa seksiä, jos ei koskaan saisi orgasmia. Naisilla on huono itsearvostus ja suostuvat ja alistuvat. Ei mitään itsekunnioitusta. Mitäs minusta.

T. Mies"
Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme 

Kommentit (921)

Vierailija
641/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia on huomattavasti helpompi operaatio kuin naisille tehtävä sterilisaatio. Vasektomiassa ei tarvitse nukuttaa. Miksi miehet eivät kanna vastuutaan ehkäisystä?

Vierailija
642/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsut on inhottavia ja noloja!

N22

Vähän kuin sun pillus :S

T. Sua nussinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
643/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten e-pilleri on kaupoissa muutamassa vuodessa. Kaverin luki artikkelin asiasta lääketieteellisestä julkaisusta sairaalan odotushuoneessa odottaessaan äitiä syöpähoidoista. Hän On mies ja sanoi että kyllä käyttäisi ettei naisen aina tarvitsee altistaa itseään ja hormonejaan kyseisille aineille.

Vierailija
644/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat etuoikeutetussa asemassa tässäkin asiassa. Heille on tarjolla paljon kattavampi valikoima ehkäisytuotteita. Jälkiehkäisystä ja abortista nyt puhumattakaan.

Miehelle on aika turha jälkiehkäisyä kehittää tai aborttia yrittää tehdä. En kyllä muutenkaan ymmärrä miten on etuoikeutettu siinä, että joutuu tekemään rankkoja lääketieteellisiä toimenpiteitä joista voi olla pitkät tai pahimmillaan pysyvät negatiiviset jälkiseuraukset. Mutta kaikkea tietty voi kadehtia jos on tarpeeksi typerä.

Eihän nainen JOUDU mitään tekemään. Vai onko abortti pakollinen? Naisilla on se vaihtoehto käytettävissä epätoivotun raskauden tapahtuessa, miehillä ei, joten naiset ovat faktuaalisesti etuoikeutetussa asemassa, mitä epätoivottuun raskauteen tulee. Tämän LISÄKSI heillä on enemmän ehkäisyvaihtoehtoja käytettävissä, mikä on myös selvä etuoikeus.

Jos biologian sanelema mahdollisuus synnyttää on sinusta etuoikeus ei-toivotuissa raskauksissa, niin ihan samalla tavalla voi sanoa että miehet on etuoikeutettuja kun voi harrastaa seksiä tulematta raskaaksi. Ottaisin tuon vaihtoehdon näin naisena ihan milloin vain, voisin jopa harkita perheen perustamista jos voisin vaihtaa miehen osaan koko hommassa. Abortti ei ole pakollinen, mutta joissain tilanteissa se on kaikilla mittapuilla paras ratkaisu ja tuskinpa haluat miehille lisää elareita maksettavaksi. On ihan luonnollista, että ehkäisyvaihtoehtoja kehiteteään ensisijassa sille, joka sen raskauden joutuu kokemaan JA jonka raskauden ehkäisyyn on helpompi vaikuttaa.

Lesbot harrastavat seksiä ilman riskiä tulla raskaaksi, joten vertauksesi ei nyt ihan osunut maaliin. Oi miten ihanan naiivi olet. Kyllä lääkeyhtiöt kehittävät lääkkeitä ihan tasan tarkkaan sillä perusteella, että miten saataisiin osakkeenomistajille parhaiten massia.

Nyt ei puhuttu lesboista, joten heitä ei kannata vetää tähän keskusteluun mukaan. Ja lesbokin voi tarvita e-pillereitä, mutta ei ehkäisykäyttöön. Niitä katsos syödään ihan lääketieteellisinkin perustein.

Lääkkeiden kehittäminen on niin kallista ja aikaavievää, että totta kai lääkeyhtiöt joutuvat miettimään mihin se massi kannattaa suunnata ja millaiselle lääkkeelle on eniten tarvetta. Toistensa kanssa kilpailevien tuotteiden valmistus on tässä tapauksessa kinkkistä, koska naisille ehkäisyvalmisteita käytetään myös hoidollisista syistä, miehille valmiste tulisi vain ehkäisyyn jollei samasta lääkkeestä yllättäen saataisi muita hyötyjä. Miesten valmisteen pitäisi olla hyvin vähän jos lainkaan sivuoireita aiheuttava, jos sen käytölle ei löydy lääketieteellisiä perusteluja. Ehkäisy ei ole lääketieteellinen peruste.

Tietenkään lääkebisnes ei pyöri hyväntekeväisyydellä ja siitä tulee voittoa myös osakkeenomistajille, mutta koko kuva ei ehkä ole ihan tuollainen kuin sinä näytät kuvittelevan. Ilman sitä voittoa ei olisi mahdollista saada mitään investointeja uusiin lääkkeisiin ja kaikki tutkimus tehtäisiin valtion tuella.

Vierailija
645/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on huomattavasti helpompi operaatio kuin naisille tehtävä sterilisaatio. Vasektomiassa ei tarvitse nukuttaa. Miksi miehet eivät kanna vastuutaan ehkäisystä?

Tiedän montakin pariskuntaa missä mies olisi mielellään tehnyt vasektomian mutta nainen on ruikuttanut lapsia.

Vierailija
646/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt että miten me naiset jaksetaan uhriutua ja ulista aivan kaikesta ja koko ajan?

Jos ehkäisypilleri olisi vain miehelle niin naiset valittaisivat miesten ehkäisyvallasta..nainen kun ei voisi hallita sitä millon vauvoja tulee.

Nyt kun valta on naisella niin siitäkin valitetaan.

Vierailija
647/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Miu kirjoitti:

Miesten e-pilleri on kaupoissa muutamassa vuodessa. Kaverin luki artikkelin asiasta lääketieteellisestä julkaisusta sairaalan odotushuoneessa odottaessaan äitiä syöpähoidoista. Hän On mies ja sanoi että kyllä käyttäisi ettei naisen aina tarvitsee altistaa itseään ja hormonejaan kyseisille aineille.

Sekoittikohan joku populääritieteellisen hömppälehden lääketieteelliseen julkaisuun, joita ei kyllä odotushuoneissa esiinny.

Vierailija
648/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt että miten me naiset jaksetaan uhriutua ja ulista aivan kaikesta ja koko ajan?

Jos ehkäisypilleri olisi vain miehelle niin naiset valittaisivat miesten ehkäisyvallasta..nainen kun ei voisi hallita sitä millon vauvoja tulee.

Nyt kun valta on naisella niin siitäkin valitetaan.

Jep, veikkaan että jos miehet ehkäsisi niin monesti vauvoja ei vain kuuluisi vaikka vauvaa yritettäisiin. Miehet pelaisi lisäaikaa syömällä salaa pillereitä.

Vierailija
649/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kasvattakaamme selkärankaa rakkaat naiset ja arvostetaan itseämme "

Älä anna miehen tehdä tarpeitaan sinuun! Kieltäydy ehkäisystä!

Käsittääkseni tarpeet tehdään vessanpyttyyn. Mutta saatan olla väärässä.

Vierailija
650/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pillereitä jos ottaa kuparikierukan. Sen laittaminen ei vie kuin hetken. Nainen ei voi kärsiä tuota pientä nipistystä ja epämukavuutta minkä sen laitto gynellä vie miehen nautinnon vuoksi. Sen sijaan miesten pitäisi räpeltää kumien kanssa jotka vievät suurimman osan nautinnosta.

Vierailija
651/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpaseipäsjuupaskylläpäsnoeioleonhansaksillapuukollasaksillapuukolla.

Vierailija
652/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat etuoikeutetussa asemassa tässäkin asiassa. Heille on tarjolla paljon kattavampi valikoima ehkäisytuotteita. Jälkiehkäisystä ja abortista nyt puhumattakaan.

Venäjällä kun olin töissä niin deittailin paikallisia naisia ja todella harva nainen käyttää e-pillereitä sillä. Jostain luin, että olisi luokka 5% pillereiden käyttö ja itse en tavannut ketään jolla olisi ollut pillereitä. Venäjällä ei ole isompi juttu käydä abortissa ja keskimäärin naiset tekevät useamman abortin elinaikanaan, eikä siellä voimaannuttavana kokemuksena siitä puhuta kuten suomessa. Venäjällä mies päättää haluaako käyttää kondomia ja nainen huolehtii ehkäisystä kuten suomessakin pitäisi olla. 

Vierailija
653/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Miu kirjoitti:

Älä pidättele hengitystä. Tätä pilleriä on kehitetty 50-luvulta lähtien ja rahaa on syydetty mitä erilaisimpiin tutkimusprojekteihin kasakaupalla.

Vierailija
654/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit olivat siinä mielessä hyvin tehokas ehkäisymuoto että veivät kaikki halut. Mieheni ei todellakaan halua minun enää hormoniehkäisyä käyttävän. Kondomilla mennään!

Vierailija
655/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle ja yhdelle miehelle se oli ongelma. Kuulemma kortsun kanssa ei oo kivaa. No laitoin hänet etsimään sopivampaa kumppania.

Teit aivan oikein. Turha sitä on puoliväkisin kituuttaa epätyydyttävässä suhteessa. 

Vierailija
656/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi tästä asiasta ei puhuta enemmän? tasa- arvo ei tässä toteudu. meille tuli miehen kanssa ero ja jäin taaperon kanssa kun mies ei suostunut käyttämään kumia... minulle ei pillerit eikä kierukka sovi. raskautta en saanut uudelleen sektiossa ilmenneiden ongelmien takia. Mies ei taas suostunut sterilisaatioon ja minulle jäi sektiosta trauma enkä halunnut itse operoitavaksi. silti,mies ei suostunut kondomiin... minun olisi pitänyt syödä pillereitä veritulppariskistä huolimatta. miten helv miehet pääsevät tässä ehkäisy asiassakin niin helpolla???

Miten miehet pääsevät helpolla? Kukaan ei joudu vastoin tahtoaan käyttämään ehkäisyä tai harrastamaan vaginaalista yhdyntää, ja naisilla on enemmän ehkäisyvaihtoehtoja. Naisethan tässä helpommalla pääsevät.

Miehet eivät joudu käyttämään jatkuvaa lääkitystä, jossa on sivuvaikutuksia ja isojakin riskejä, he eivät joudu käymään säännöllisesti lääkärissä, heihin ei asenneta vierasesineitä kehon sisälle, he eivät joudu nukutuksessa tehtävään leikkaukseen.

Miesten ehkäisykeinot, kondomi ja vasektomia ovat helppoja ja vaivattomia verrattuna naisten vaihtoehtoihin ja silti miehistä iso osa ei halua niitä käyttää.

Kenenkään naisen ei ole pakko ehkäisyä käyttää juu, selibaatti lienee todennäköisin skenaario, kun kumia käyttävän miehen löytäminen voi olla hankalaa.

Noista kondomi on ainoa vaihtoehto. Sterilisaation pitää olla oma valinta, ketään ei saa painostaa luopumaan lisääntymiskyvystään sen varjolla, että muuten ei saa seksiä. Ihan sama, miten helppo toimenpide on kyseessä, se on silti lähtökohtaisesti pysyvä ratkaisu.

On ikävää, että nallekarkit ei mene aina tasan, mutta omasta biologiastaan ei pidä ketään syyllistää. Niillä vaihtoehdoilla on mentävä mitä on, mutta valintoja ei voi toisen puolesta tehdä tai painostaa ketään niitä tekemään. Selibaatti tosiaan on vaihtoehto, jos yhteistä säveltä ei kenenkään kanssa synny.

Vierailija
657/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän montakin pariskuntaa missä mies olisi mielellään tehnyt vasektomian mutta nainen on ruikuttanut lapsia.

No tuskin tiedät välttämättä yhtäkään paria. Hyvähän täällä on väittää mitä tahansa. 

Siemennestettä voi vaikka pakastaa tulevaa mahdollista lasta varten. Kyllä naiset on pääsääntöisesti vain ja yksinomaan onnellisia, jos mies käy vasektomiassa. 

Minä tääs väitän, että en tiedä yhtään pariskuntaa, joissa nainen EI olisi ollut onnellinen/tyytyväinen, kun mies menee vasektomiaan, mutta harva niin valitettavan harva mies sinne menee. Ei juuri kukaan.

Meilläkin minun naisena piti mennä, kun mies ei mennyt. Oli aina vaan ihan hiljaa, kun tuli puhe ehkäisystä ja tuosta vaihtoehdosta. 

Mies oli myös niitä miehiä, joka ei suostunut kortsua käyttämään, mutta ei toki myöskään pakottanut minua syömään pillereitä(tulin niistä mielettömän äkäiseksi ja kaikki halutkin hävisi, sinällään siis hyvä enkäisykeino ;)  )

Minua ei kyllä nukutettu toimenpiteen ajaksi, vaan sain paikallis/ties minkä puudutuksen.

Monta päivää sen jälkeen  olin kyllä tosi kipeenä.

Vierailija
658/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerit olivat siinä mielessä hyvin tehokas ehkäisymuoto että veivät kaikki halut. Mieheni ei todellakaan halua minun enää hormoniehkäisyä käyttävän. Kondomilla mennään!

Jos ne eivät sinulle sovi, älä käytä. Ongelmista kärsivät ovat kuitenkin vähemmistö, eikä kyseessä ole mikään huutoäänestyksen tulos.

Vierailija
659/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pillereitä jos ottaa kuparikierukan. Sen laittaminen ei vie kuin hetken. Nainen ei voi kärsiä tuota pientä nipistystä ja epämukavuutta minkä sen laitto gynellä vie miehen nautinnon vuoksi. Sen sijaan miesten pitäisi räpeltää kumien kanssa jotka vievät suurimman osan nautinnosta.

Kuparikierukassa yleisinä sivuvaikutuksina kivuliaat ja runsaat kuukautiset. Tuosta pikku sivuvaikutuksesta kärsii joka kuukausi miehen nautinnon vuoksi. Kierukan asennus on myös vähän enemmän kuin nipistys.

Jos mies räpeltää, niin silloin ei kumia osaa käyttää, eikun harjoittelemaan.

Vierailija
660/921 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan vasektomiasta niin kuin se olisi joku helppo tilapäisratkaisu tai läpihuutojuttu? Ehkä mies ei halua luopua lisääntymiskyvystään, vaikka juuri nyt ei halua (enempää) lapsia? Ehkä ei haluta ottaa riskiä, että toimenpiteen purku ei onnistu jos tulee toisiin ajatuksiin? Ehkä ylipäätään joku ei halua käydä operoimassa omia piuhojaan, eihän kaikki naiset suostu kierukkaakaan ottamaan koska eivät halua että joku asettaa vierasesineen heidän sisäänsä. Jos naisen halua olla ottamatta kierukkaa pitää kunnioittaa, niin sitten pitää myös kunnioittaa miehen halua olla käymättä vasektomiassa. Kondomit, pillerit, kierukka ym. ei vie naisten lisääntymiskykyä pois lopullisesti, vasektomiaa ei voi verrata tavalliseen ehkäisyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi