Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti pettäneensä

Vierailija
09.02.2023 |

Työmatka humalassa oli pannut työkaveria.
Miten selviän tästä???
En ole nukkunut kohta kolmeen päivään.
Sanoo rakastavansa mua. En enää tiedä mitä tunnen itse.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaminen helpottaa omaa oloa mut tuhoaa toisen itsetunnon. Oma kokemus.

Tunnustaminen on pelkästään typerää. Jos itsellä on huono olo, siinä aiheuttaa vain toisellekin täysin turhaan huonon olon. Parempi pitää vain päänsä kiinni.

Moni tunnustaja luulee tekevänsä oikein, koska aina sanotaan, että pitäisi olla rehellinen. 

Vierailija
62/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa vähän. Että toinen harrasti seksiä kännissä jonkun toisen kanssa ei ole mikään maailmanloppu. Monilla on aivan avoimiakin suhteita seksin kannalta. Ei toista ihmistä tarvitse täysin omistaa, vaan saa olla vähän omaa elämääkin, vaikka parisuhteessa ollaankin.

Olen tässä samoilla linjoilla.

Näyttää siltä että ihmisillä on usein sivusuhteita ja joskus aina kännistä sekoilua vaikkeivät halua erota puolisostaan.

Elämä ei ole niin yksinkertaista. Ei ole ollut sitä ennenkään. Ja nykyisin avoimista suhteista puhutaan jo ihan yleisesti.

Kännisiä sekoiluja? Ei kuulu minun tai tuttavieni kokemusmaailmaan. Taidat olla kovin nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei kyllä petä ja tee virheitä. Idiootit ja itsekkäät kyllä.

Kaikki ihmiset tekevät virheitä. Sinäkään et ole pyhimys, vaikka niin luulet. 

Vierailija
64/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia on myöntää itselleen että pilasit parisuhtees kun et pitänyt itsestäs ja miehestäs huolta ja reidet sulkemalla pihtaamalla ja nalkuttamalla sössit hommat. Sellaisessa tilanteessa mies aivan ymmärrettävästi katselee jotain nuorempaa ja tiukkaakin tiukempaa. Voit ehkä syyttää vain itseäs..

Et tule jatkossakaan saamaan naista. Rasvaa nyrkkisi.

Tiedän, että joskus totuuden kuuleminen satuttaa. Kuten äsken sua.

65/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sen kaveria kostoksi. Sit lähdet.

Tee juuri näin ja kysy miltä tuntuu.

Vierailija
66/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa puhua ja hyvitellä. Mä oon ihan zombi. En pysty syömäänkään. Itkeminen ei lopu.

Lopeta itkeminen.

Varaa itsellesi joku kaupunkiloma niin että saat vähän etäisyyttä asioihin.

Ehkä matkalla tulee ikävä miestäsi.

Tai sitten kohtaat ihanan miehen ja pääset kostamaan.

Vierailija
67/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun käsket sen lähtemään pois. Eroatte. Kun sinulla on noin vakava traumakin niin siitä ei toivu ikinä.

Vierailija
68/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut tietää kun oma mieheni petti. Kaikki ihana haihtui tuossa hetkessä.

Vierailija
69/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaminen helpottaa omaa oloa mut tuhoaa toisen itsetunnon. Oma kokemus.

Tunnustaminen on pelkästään typerää. Jos itsellä on huono olo, siinä aiheuttaa vain toisellekin täysin turhaan huonon olon. Parempi pitää vain päänsä kiinni.

Moni tunnustaja luulee tekevänsä oikein, koska aina sanotaan, että pitäisi olla rehellinen. 

Tunnustaminen on ainoa keino saada puhuttua asioista, jotka ovat pettämiseen johtaneet. Usein se pettäminen kuitenkin käy ilmi myöhemmin ja silloin luottamuksen takaisin saaminen on mahdottomuus. Itse sain tietää vasta monen vuoden jälkeen.

Pahinta tietysti, jos pettämisestä tulee vielä sukupuolitauti muistoksi. Niin kävi yhdelle kaverille. Näillähän voi olla tosi isoja vaikutuksia kumppanin terveyteen. Ikinä en tuollaista anteeksi antaisi ja varottaisin kyllä muitakin.

Vierailija
70/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismia on myöntää itselleen että pilasit parisuhtees kun et pitänyt itsestäs ja miehestäs huolta ja reidet sulkemalla pihtaamalla ja nalkuttamalla sössit hommat. Sellaisessa tilanteessa mies aivan ymmärrettävästi katselee jotain nuorempaa ja tiukkaakin tiukempaa. Voit ehkä syyttää vain itseäs..

Noinhan se on. Varmaan vikaa ollut puolin ja toisin mutta yleensä se on myrkyllisen naisen toiminta joka ajaa miehen toisen naisen luokse.

Vierailija
71/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa puhua ja hyvitellä. Mä oon ihan zombi. En pysty syömäänkään. Itkeminen ei lopu.

Lopeta itkeminen.

Kosto pettäminenhän ei olekaan sitten yhtä pahaa pettämistä, kuin oikea pettäminen. Eiku...

Vierailija
72/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa vähän. Että toinen harrasti seksiä kännissä jonkun toisen kanssa ei ole mikään maailmanloppu. Monilla on aivan avoimiakin suhteita seksin kannalta. Ei toista ihmistä tarvitse täysin omistaa, vaan saa olla vähän omaa elämääkin, vaikka parisuhteessa ollaankin.

Olen tässä samoilla linjoilla.

Näyttää siltä että ihmisillä on usein sivusuhteita ja joskus aina kännistä sekoilua vaikkeivät halua erota puolisostaan.

Elämä ei ole niin yksinkertaista. Ei ole ollut sitä ennenkään. Ja nykyisin avoimista suhteista puhutaan jo ihan yleisesti.

Eteläisemmässä Euroopassa ihan normaalia että pidetään rakastajaa / rakastajatarta siinä sivussa. Se tuo vain lisäarvoa elämään eikä pitäisi olla keneltäkään pois. Täällä pohjoisessa on vaan tällainen luterilainen ahdasmielinen meininki.

Vierailija
73/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka asia on uni? Ap:n täytyy nukkua. Onko unilääkkeitä kaapissa?

Vierailija
74/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei kyllä petä ja tee virheitä. Idiootit ja itsekkäät kyllä.

Kaikki ihmiset tekevät virheitä. Sinäkään et ole pyhimys, vaikka niin luulet. 

Virheistä oppiminen ratkaisee. On ihmisiä jotka ovat luonteeltaan niin kieroon kasvaneita että eivät pysty eivätkä halua oppia virheistään. Lapset ja nuoret kärsivät mielenterveydellään tällaisten siirappisten pettäjien tekosista.

Vierailija
75/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa tukkoon, Pakina-Pirkko.

Totisesti olet se s#atananmoinen kiusanhenki, joka toistuvasti postailee tänne, umpihulluja, itse keksimäsi.

alotuksia.

Milloin mistäkin aiheista, mutta useinmiten parisuhteista tai asinnon ostamisesta sun muusta.

Ja kaikki perusasiat ovat sulla hakusessa.

Olet joko palstan mode, tai muu toimittaja, joka yrittää kosiskella areenan tyhmintä joukkoa ja saada aikaan palstalla äksöniä ja vipinää ja mitä erilaisempia kommentteja.

Jotta porukka täällä viihtyisi.

Sillä muutoin ei kukaan normaali ja terve järkinen ihminen, aloituksiasi voi käsittää.

Eikö Sinua ap hävetä se, miten syvästi aliarvioit noilla tyhmillä aloituksilla,

KAIKKI PALSTALAISET?

Sillä usko pois, silloin tällöin tälläkin areenalla, liikkuu ja lukee ja selailee,tarjontaa, normaali järkisiä ja hyvin koulutettuja ihmisiä.

Häpeän puolestastasi ap. Olitpa sitten kuka tahansa.

Kyllä näin on. 

Vierailija
76/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itkeminen.

Kosto pettäminenhän ei olekaan sitten yhtä pahaa pettämistä, kuin oikea pettäminen. Eiku...

Ei oikeastaan koska parisuhdetta ei enää ole vaan se on tuhottu. Se on häpäisty.

Vierailija
77/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itkeminen.

Hyviä ideoita latelit, mutta jos kostaminen vaan on kaiken takana, ei ihminen ole sinut itsensä kanssa. Kostosta ei saa mitään. Tuskin pettäjää oikeasti liikuttaa. Eihän häntä ole tähänkään mennessä liikuttanut.

Vierailija
78/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana on yhdyssana.

Vierailija kirjoitti:

Totisesti olet se s#atananmoinen kiusanhenki, joka toistuvasti postailee tänne, umpihulluja, itse keksimäsi.

alotuksia.

Milloin mistäkin aiheista, mutta useinmiten parisuhteista tai asinnon ostamisesta sun muusta.

Olet joko palstan mode, tai muu toimittaja, joka yrittää kosiskella areenan tyhmintä joukkoa ja saada aikaan palstalla äksöniä ja vipinää ja mitä erilaisempia kommentteja.

Sillä muutoin ei kukaan normaali ja terve järkinen ihminen, aloituksiasi voi käsittää.

KAIKKI PALSTALAISET?

Sillä usko pois, silloin tällöin tälläkin areenalla, liikkuu ja lukee ja selailee,tarjontaa, normaali järkisiä ja hyvin koulutettuja ihmisiä.

Vierailija
79/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alotuksia.

KAIKKI PALSTALAISET?

Sua taitaa jostain syystä ottaa ihon alle tämä aloitus. Miksi?

Hyvää eurooppalaista vapaata keskusteluahan tämä on poislukien sinun solvaukset. Ohita ja mene peilin eteen jos menee noin ihon alle

Vierailija
80/115 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne ukot on! Kuule mun jokainen ukkoni on pettänyt ainakin kerran! Ja joka kerta sen jälkeen oon näyttänyt ovea, että alapa kalppia siittä niin. En luota enää yhteenkään äijään. Mela kelpaa silloin tällöin, muuten en ota enää kattoni alle niitä. Niillä mela vie, ei järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi