Mies tunnusti pettäneensä
Työmatka humalassa oli pannut työkaveria.
Miten selviän tästä???
En ole nukkunut kohta kolmeen päivään.
Sanoo rakastavansa mua. En enää tiedä mitä tunnen itse.
Kommentit (115)
Hyvä et itse keroi kuitenkin. Voimia. Toi on helvettiä.
Jss
Kai nyt ymmärrät itsekin ettei joku joka sua rakastaisi käy panemassa muita!
Lähde!
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut.
Kamala mies.. jaksa päivä kerrallaan.. voimia!
Vierailija kirjoitti:
Jss
Lähde!
Tottakai voi rakastaa vaikka kerran kännissä mokaisikin.
Sellaista se elämä on. Merkitset varmasti miehellesi paljon, mutta pitkässä suhteessa usein ihastumme myös toisiin. Se ei tee sinusta yhtään vähemmän arvokasta ihmistä.
Et enää koskaan voi luottaa siihen vaikka antaisitkin nyt anteeksi. Lähde ja jätä toi elämä. Parempaakin löydät.
Realismia on myöntää itselleen että pilasit parisuhtees kun et pitänyt itsestäs ja miehestäs huolta ja reidet sulkemalla pihtaamalla ja nalkuttamalla sössit hommat. Sellaisessa tilanteessa mies aivan ymmärrettävästi katselee jotain nuorempaa ja tiukkaakin tiukempaa. Voit ehkä syyttää vain itseäs..
Tunnen itseni pelleksi ja olen kai tulossa hulluksi.
Rakkautesi mieheesi perustui siis pelkkään omistushaluun. Aika tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jss
Lähde!
Tottakai voi rakastaa vaikka kerran kännissä mokaisikin.
Tämä on totta, voi rakastaa. Mutta se mies ei kunnioita ap:ta. Tai sitten oli niin kännissä, että unohti kokonaan hänen olemassa olonsa. Ei mitkään hyvät vaihtoehdot noikaan.
Jordan Peterson sanoo sen olevan pahin mahdollinen tuhoaja. Saan varmaan kasan alaspeukuja tuosta J Peterson nimestä.
Karmee paikka. Itselläni kesti vuosia toipua. Eroaminen on oikea ratkaisu kuitenkin. Muu on itsepetosta.
Nyt ala laihikselle. Mee lenkille heti huomenna
Naisen kanssa ihan petti. Haluaisin kai kuolla pois.
Pitkässä suhteessa kumppani pettää vähintään mielessään. On naiivia kuvitella olevansa puolisolle aina ykköshalujen kohde. Jos ei kestä tosiasioita, ei kannata pitkiin suhteisiin lähteä sydäntään särkemään.
Petetty voi päätyä itsemurhaan. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelette.
Eikä ollut.