Motivaatio lähteä baariin nollassa, mutta vaihtoehtona on taas yksi läpinukuttu viikonloppu
Kommentit (19)
Jos keksisit jotain järkevää tekemistä.
No mitä helv? Nukkuminen ja baari ainoat tekemiset mitä keksit? Asutko jossain Juupajoella?
Oi noita aikoja. Nuorena oli tuollaisiakin ongelmia. Ap, se helpottaa vanhemmiten.
Etsi panokaveri.
Sitten ei enää nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Etsi panokaveri.
Sitten ei enää nukuta.
Baarista?
Kammottava ajatus, lähteä baariin. Nukkumatti tulee ihan kohta ja heittää unihiekkaa.
Veikkaan, että asut maalla.
Helsingissä on paljon muitakin vaihtoehtoja. Voi käydä harrastuksissa, taidenäyttelyssä, museossa, kaverin kanssa kahvilla tai lasillisella, teatterissa. Ei ole sinkunkaan mikään pakko lähteä baariin, jos haluaa välttää nukkumasta viikonlopun ohi. Tuntuisi minustakin ankealta mennä johonkin meluisaan juottolaan. Siispä en mene.
Nukkuminen on kuin panisi rahaa pankkiin.
Viikonloppuisin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin nukkua tai käydä baarissa?
Vaikka asuisikin maalla, niin ulos voi aina lähteä. Asuinpaikasta riippumatta. Yleensä joka kaupungissa ja kunnassa on uimahalli/kuntosali, jotka varmasti ovat auki. Pieniä kahviloita myös löytyy, riippuen tietenkin miten ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että asut maalla.
Helsingissä on paljon muitakin vaihtoehtoja. Voi käydä harrastuksissa, taidenäyttelyssä, museossa, kaverin kanssa kahvilla tai lasillisella, teatterissa. Ei ole sinkunkaan mikään pakko lähteä baariin, jos haluaa välttää nukkumasta viikonlopun ohi. Tuntuisi minustakin ankealta mennä johonkin meluisaan juottolaan. Siispä en mene.
Sinun mielestä Helsingissä voi ainoastaan tehdä jotakin viikonloppuisin? Ok.
No jos noista pitäisi valita niin mieluummin sitten nukkuisin. Mikään ei ole tyhmempää ja pitkäveteisempää kuin baarissa oleminen kun ei ole fiilistä, ei maistu ja seurakin on blaah.
Kyllä se kivaksi muuttuu kun saa vähän juomaa alle
No minä kävin moikkaa kavereita jotka oli juomassa ja huomasin etten ole selvinpäin kovin sosiaalinen, enkä jaksa katsella sitä kun muut juo. Lisäksi hirmu nälvintä kun sanoin etten juo tänä viikonloppuna.
Päässäs on vikaa jos et tekemistä keksi.
Mitäänkö et keksi ja kädet ei toimi? Toivottavasti on edes vammaisetuudet haettuna.
Mulla ei ikinä ole ollut tuota ongelmaa. Mulla on peukalot kämmenten sivussa ja pystyn pinsettiotteeseen sekä luovaan ajatteluun. Aivo keksii, kädet toteuttaa jne.
Mä kävin tänään 1h40min kävelyllä sateessa