Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti pettäneensä

Vierailija
09.02.2023 |

Työmatka humalassa oli pannut työkaveria.
Miten selviän tästä???
En ole nukkunut kohta kolmeen päivään.
Sanoo rakastavansa mua. En enää tiedä mitä tunnen itse.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kiloa ehdit lihoa ennenkuin tuo  tapahtui?

Vierailija
102/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tosiaan noin tyhmä, että kertoo tuollaisen asian sinulle? Etkö tosiaan löydä yhtään viisampaa miestä mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina tahallinen teko. Se ei rakasta sinua vaikka miten päin se siitä vääntää ja sanoo niin vain hölmö uskoo että oli muka joku vahingo. Pakkaat tavarasi ja eroat. Vaikea paikka mutta luottamus menee jos pettää.

Vierailija
104/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyhmä mies, ei tuollaista kannata ikinä kertoa. Aiheuttaa vain mielipahaa ja tuskaa.

Vierailija
105/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla AP varaa lähteä liitosta? Vai oletko lompakkoloinen?

Vierailija
106/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua. Huomenna meet lääkäriin ja pyydät ainakin unilääkkeitä. Kun oot nukkunut pakkaat äijän kamat ja heität sen ulos. Ansaitset parempaa.

Miehen asunto....

Vierailija
107/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua. Huomenna meet lääkäriin ja pyydät ainakin subua. Kun oot nukkunut pakkaat omat kamat ja heität itsesi ulos. Ansaitset paskempaa.

Vierailija
108/115 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaminen helpottaa omaa oloa mut tuhoaa toisen itsetunnon. Oma kokemus.

Tunnustaminen on pelkästään typerää. Jos itsellä on huono olo, siinä aiheuttaa vain toisellekin täysin turhaan huonon olon. Parempi pitää vain päänsä kiinni.

Moni tunnustaja luulee tekevänsä oikein, koska aina sanotaan, että pitäisi olla rehellinen. 

Tunnustaminen on ainoa keino saada puhuttua asioista, jotka ovat pettämiseen johtaneet. Usein se pettäminen kuitenkin käy ilmi myöhemmin ja silloin luottamuksen takaisin saaminen on mahdottomuus. Itse sain tietää vasta monen vuoden jälkeen.

Pahinta tietysti, jos pettämisestä tulee vielä sukupuolitauti muistoksi. Niin kävi yhdelle kaverille. Näillähän voi olla tosi isoja vaikutuksia kumppanin terveyteen. Ikinä en tuollaista anteeksi antaisi ja varottaisin kyllä muitakin.

Ystäväni sai klamydian ex-poikaystävältään. Tyyppi ei sitten viitsinyt kertoa tartunnasta tyttöystävälleen, kun oli jo erottu. Itsensä hoiti kuntoon.

Vuosia virtsatietulehduksena hoidettu tauti vei ystävältäni kyvyn saada koskaan omaa lasta.

Vierailija
109/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti kesällä 2020 ja oli isoin elämäni virhe yrittää jatkaa suhdetta.

Mene ap lääkäriin, äkkiä, se on parasta että saat ruuan ja unen nyt pian kuntoon. Itse en nukkunut 9 päivään kun sain tietää ja menin psykoosiin, en syönyt. Itkin vain. Osastokin on parempi kuin psykoosi, usko mua. Se rikkoo pitkäaikaisesti kehoa ja mieltä.

Rakastin miestä enemmän kuin itseäni ja tämä on ollut tuhoavinta mitä olen itselleni koskaan tehnyt. Koko suhde on edelleen yhtä hirveääkidutusta kun ei voi luottaa toiseen. Kaikki vanhat tapahtumat ja muistot oli valetta koska se ihminen ei ollut se joksi sitä luulit, johon luotit ja kaikki uudet muistot jäävät sen loppumattoman kivun alle. Olisi ollut armeliasta meille molemmille vain erota silloin. Kaksi ekaa vuotta oli sietämätöntä mentaalista, emotionaalista, fyysistä kipua, rintalastaan sattui niin kovasti että harkitsin eutanasiaa vain että saisin sen kivun pois. Sieluun sattui. Sieluun. Kaikki hyvä ja kaunis kuoli minussa, kaikki mitä mä olin.

Nyt kipu on turtunut, enkä ole niinkään surullinen meidän menetystä suhteesta, rakkaudesta( joka olikin rakkautta vain yksipuoleisesti) luottamuksesta ja yhteydestä, meidän tulevaisuudesta, vaan säälin ja häpeän syvästi itseäni ja olen syvästi surullinen kaikesta siitä mikä minussa kuoli. Kaikki se optimistinen, kaunis, energinen, naivi, luova minä, se mikä teki minusta minut, on mennyt. Nyt olen vihainen. Olen taantunut. En ikinä olisi voinut kuvitella sallivani itselleni tälläistä käytöstä, tai kokevani tällaista raivoa. Olen muutamaan kertaan rikkonut astioita, heitellyt tavaroita, puhun rumasti ja loukkaavasti konfliktitilanteissa ja jessus että vihaan - vihaan kaikella mitä mulla vielä on. Itseäni ja miestä ja sen alhaista luonnetta ja valheita ja tekoja ja selkärangattomuutta ja itsekeskeisyyttä, mikä viheliäinen käärme. Nyt on jäljellä kaksi vainoharhaista häkkieläintä jotka puree omia tassujaan, toisiaan eikä pääse tästä häkistä, tästä epätoivoisesta kamalasta häkistä.

Tee sinä paremmin. Nuku, rakasta itseäsi. Älä pane itseäsi halvalla.

Vierailija
110/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin tyhmä mies, ei tuollaista kannata ikinä kertoa. Aiheuttaa vain mielipahaa ja tuskaa.

Helvetin tyhmä mies, ei tuollaista kannata ikinä tehdä. Aiheuttaa vain mielipahaa ja tuskaa.

Sulla oli kirjoitusvirhe, korjasin sen. Noin!

Minä päivää tahansa olisin mielummin kuullut asiasta mieheltä itseltään. Sen lisäksi että pettäminen tuhoaa suhteesta luottamuksen, valehteleminen eli kertomatta jättäminen on petos jolla varastetaan vamheellisin perustein LISÄÄ sen petetyn aikaa ja rakkautta. Petturi ja varas. Sellainen ihminen jonka sana ei merkitse sille itselleen mitään, ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
111/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä pettäjän kanssa suhteeseen. Pettäjät pettävät aina ja jatkavat valehtelua. Täällä näkee ihan joidenkin teksteistä miten muka tuollainen asia pitäisi pitää salaisuutena. Tälläiset ihmiset eivät ikinä kykene rakastamaan toista ihmistä oikeasti, tai välittämään heistä syvällisesti. Heissä on oikeasti jotain todella pahasti vialla, eikä heidän sisintä voi korjata. 

Vierailija
112/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sen kaveria kostoksi. Sit lähdet.

ÄLÄ tuota alkuosaa ainakaan tee.

Vierailija
113/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa puhua ja hyvitellä. Mä oon ihan zombi. En pysty syömäänkään. Itkeminen ei lopu.

Hakeudu keskusteluapuun. Joku vanhempi näissä asioissa kokenut terapeutti, kirkollinen avioliittoneuvoja....

Vierailija
114/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tunnustaa. Murtaa puolison vaan. Kadun kun itse tunnustin. Olisi pitänyt kestää se oma syyllisyys.

Ehkä syyllisen pitäisi itsensä ainakin aluksi tuollaisessa tilanteessa hakeutua hoitoon ja/tai mennä ripittäytymään, ja korkeintaan myöhemmin tai jos asia on tullut ilmi, niin tunnustaa ja myöntää asia kumppanilleen.

Vierailija
115/115 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne ukot on! Kuule mun jokainen ukkoni on pettänyt ainakin kerran! Ja joka kerta sen jälkeen oon näyttänyt ovea, että alapa kalppia siittä niin. En luota enää yhteenkään äijään. Mela kelpaa silloin tällöin, muuten en ota enää kattoni alle niitä. Niillä mela vie, ei järki.

No ei kaikki ukot. Joillakin naisilla (niin kuin vastaavasti miehilläkin) se lähtökohtavalikoima vaan taitaa olla sellainen että ne ei-pettäjät eivät ole siinä mukana. Eli vähän niin kuin että sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme