Mies tunnusti pettäneensä
Työmatka humalassa oli pannut työkaveria.
Miten selviän tästä???
En ole nukkunut kohta kolmeen päivään.
Sanoo rakastavansa mua. En enää tiedä mitä tunnen itse.
Kommentit (115)
Nukkuminen auttaa kummasti. Jos et ole nukkunut päiviin, niin tulet hulluksi.
Aina on maailman historiassa petetty ja aina tullaan pettämään.
Voi ap. Olen pahoillani. Itse kokenut ton ja jätti syvät arvet.
Hae apua. Huomenna meet lääkäriin ja pyydät ainakin unilääkkeitä. Kun oot nukkunut pakkaat äijän kamat ja heität sen ulos. Ansaitset parempaa.
No, onko jo avioeropaperit vetämässä?
Miksi naisettomat ätmit vastailevat tässäkin ketjussa? Luuletteko olevanne vitsikkäitä?
Jos seksiä harrastettu tuon jälkeen, niin sukupuolitauti testit jne.
Kerran pettäjä, aina pettäjä. Jos jäät suhteeseen tiedosta asia että jossain vaiheessa tulevaisuudessa koet saman asian uudelleen. Tunnustaminen ei muuta asiaa. Tavallaan jos nytten annat anteeksi niin puoliso ajattelee jotenkin alitajunnassaan että eihän se ollutkaan niin paha juttu, saan anteeksi tulevaisuudessakin, ja kynnys seuraavalle pettämiselle vain madaltuu.
T.Mies joka antoi liian monta kertaa anteeksi edellisessä suhteessa. Onneksi tajusin lähteä viimein. Aluksi oli tosi vaikeaa tietysti, mutta nyt elämä hymyilee paljon enemmän ja ruoskinkin itseäni miksi olin niin idiootti enkä lähtenyt aikaisemmin. No rakkaus sokaisee :(
PS. Vielä neuvo jatkoon jos päätät erota: Pidä itsesi kiireisenä ja keskity itsesi kehittämiseen. Tee töitä, opiskele, treenaa. Saat oman arvon tuntosi takaisin nopeasti ja unohdat koko paskiaisenkin. Pahin virhe on alkaa ryyppäämään murheeseen tjsp.
Humala ei ole syy tuohon. Humala laskee estoja tehdä mitä oikeasti haluaa.
Hän halusi pettää.
Sun pitää päättää nyt annatko anteeksi ja haluatko jatkaa suhteessa vai kantapäät yhteen ja eri teille.
Tsemppiä!
Voimia ap. Minun mieheni petti minua parhaan ystäväni kanssa:(
Kaikki pettää. Joka muuta väittää niin valehtelee. Just get over it tai vaihtoehtoisesti jätä se.
Tee itestäs kiinnostavampi niin voi olla hetken pettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petetty voi päätyä itsemurhaan. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelette.
Siis jonkun seksihalujen takia joku päätyy itsemurhaan. Aika minäkeskeistä. En ollut tuon mielestä kaikkein kaunein ja tapan itseni.
80 %:n todenäköisyydellä olet miesl. Naiset katsovat suhteen paljon vakavimmin - useimiten. Siksi 20 %:n marginaali.
En ole vaan nainen. Luottoni pitkiin yksiavioisiin suhteisiin on vaan nolla. Lisäksi ihmettelen aina miksi juuri pettäminen on se kamalin asia, jonka puoliso voi tehdä. Henkinen väkivalta on esimerkiksi paljon pahempaa.
Pettäminenhän on henkistä väkivaltaa. Siinä toinen itsekkyydellään tuhoaa koko suhteen ja petetyn luottamuksen, kaikki oli valetta ja tunteet teeskenneltyjä joten petettyä on todella huijattu ja matto vedetty alta. Ei, ihminen ei petä jos toista aidosti rakastaa ja välittää toisen hyvinvoinnista. Petetty ei välttämättä enää koskaan pysty luottamaan toiseen ihmiseen parisuhteessa tai elää loppuelämänsä yksin, niin syvän arven pettäminen voi jättää. Kyllä pettäminen on yksi kamalimmista asioista mitä puoliso voi tehdä, se loukkaus on niin suuri, että voi aiheuttaa fyysistä kipua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää. Joka muuta väittää niin valehtelee. Just get over it tai vaihtoehtoisesti jätä se.
Tee itestäs kiinnostavampi niin voi olla hetken pettämättä.
Tilastollisesti kai reilu kolmasosa. Mutta eipä kai tuo tieto lohduta, jos se omalle kohdalle osuu.
ex vaimo petti selvinpäin pomon kanssa en luot enää' yhteenkään naiseen
tässä tapauksessa humalatila on sallittua jos nyt sattui kassit laskemaan tyhjiksi johonkin toosaan niin so what vai oliko se miehen persereikä?
ehkä, ehkä ensi kerralla pidät huolta että miehesi lähtee reissuille tyhjin kassein huomaat nyt itsekin että teit virheen,suurimman virheen mitä nainen voi parisuhteessa tehdä
et vissiin ole huolehtinut miehei tarpeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petetty voi päätyä itsemurhaan. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelette.
Siis jonkun seksihalujen takia joku päätyy itsemurhaan. Aika minäkeskeistä. En ollut tuon mielestä kaikkein kaunein ja tapan itseni.
80 %:n todenäköisyydellä olet miesl. Naiset katsovat suhteen paljon vakavimmin - useimiten. Siksi 20 %:n marginaali.
En ole vaan nainen. Luottoni pitkiin yksiavioisiin suhteisiin on vaan nolla. Lisäksi ihmettelen aina miksi juuri pettäminen on se kamalin asia, jonka puoliso voi tehdä. Henkinen väkivalta on esimerkiksi paljon pahempaa.
Pettäminenhän on henkistä väkivaltaa. Siinä toinen itsekkyydellään tuhoaa koko suhteen ja petetyn luottamuksen, kaikki oli valetta ja tunteet teeskenneltyjä joten petettyä on todella huijattu ja matto vedetty alta. Ei, ihminen ei petä jos toista aidosti rakastaa ja välittää toisen hyvinvoinnista. Petetty ei välttämättä enää koskaan pysty luottamaan toiseen ihmiseen parisuhteessa tai elää loppuelämänsä yksin, niin syvän arven pettäminen voi jättää. Kyllä pettäminen on yksi kamalimmista asioista mitä puoliso voi tehdä, se loukkaus on niin suuri, että voi aiheuttaa fyysistä kipua.
Alhaisen itsetunnon omaavat ihmiset pettävät ja hyppivät suhteesta toiseen.
Joskus he kuvittelevat löytäneensä sen elämänsä rakkauden pettämisen kautta mutta ei se niin mene koskaan. Epärehellinen, valheellinen ja tunnesäänteykyvyltään lapsen tasolle jäänyt jää lopulta yksin kun kaikki halveksuvat ja karttavat häntä.
Voi ei. Itse ajattelin juuri, että seuraavalla työmatkalla voisi nauttia työkaverista. Molemmat ollaan varattuja, mutta seksi on seksiä. Ihana vaan päästä välillä nauttimaan oman miehen lisäksi muita miehiä.
Älä ota asiaa niin vakavasti.
Alfa tekee mitä alfan on tehtävä.
Eli sinulle täytyy antaa sinun virheet anteeksi, mutta muille ei saa antaa? Miten lapset tähän liittyy. Mies petti työkaverinsa kanssa, joka tuskin oli lapsi.