Mies ei halua sänkyyn, ei parisuhdetta, ei mitään muuta kuin nähdä minua. Miksi?
Hän haluaa vain nähdä, aina suutelee ja kehuu. Silti ei halua minua, miksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ajankulua paremman puutteessa. 🤷🏻
Ensin ajattelin että mies haluaa olla kaveri, mutta siihen ei kyllä kuulu suutelu.
Jos oot tavannut mun miehen. En tykkää suudella. Kaikki muu kyllä onnistuu.
Otatko àhtéríiñ?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen samanlainen mieskokemus. Aivan ihana, mutta ei edennyt sen pidemmälle. Vaikka muutaman kerran sanoi, "Nyt tahdon rakastella."
Sitten ne vähitellen ne suudelmat vähenivät ja lopulta loppuivat kokonaan. Miehestä tuli äreä ja aggressiivinen. Tulkitsen sen niin, että koska hän ei kuitenkaan olisi kyennyt intiimiin kanssakäymiseen, niin projisoi siitä aiheutuneen pettymyksensä turhautumisensa minuun.
Siis ei koskaan edes yrittänyt suutelemista enempää. Vaatteet päällä molemmilla koko ajan ja vain sohvassa istuttiin.
Eli otaksun ettei sinun tapauksessakaan koskaan tule tuon kummempaa tapahtumaan.
Sama kokemus täälläkin, tosin sillä erolla että istuimme sohvalla, emme sohvassa. Tämä tapahtui Tampereessa.
Sanot sille välittömästi että "Homo sää olet, selvä tapaus!"
Tämän se MeeToo teki
Onko nyt hyvä?
Onko?
Onko?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuollainen mies. Omalla kohdalla syy on matala testosteroni ja se, ettei housujen sisältö vastaa sitä mitä nykynaiset odottavat, enkä halua tuottaa pettymystä
Platoniset suhteet kiinnostaa toki
Eli olet biologinen nainen?
Mistä päättelet että hän ei halua, eikä että hän ei vaan uskalla?
Ota (molemmilta) vaatteet pois, niin asia ehkä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei viimeistään kolmannella tapaamiskerralla yritä päästä pöksyihin, ei suhdetta kannata jatkaa.
Tämä. Naisen seuraa siedetään vain yhden asian takia.
Ai, se on varmaan raha sitten. Kun ei tuo minun miesystäväni ainakaan anna mulle, mutta jostain syystä se haluaa minun olevan luonaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapaillut paria tällaista.. Päädyttiin kyllä ihan sänkyyn jossain vaiheessa, mutta tuntui et heille suutelukin riitti. Noh, syy oli ilmeisesti se ettei heillä seissyt kunnolla. Joutuivat nähdä vaivaa sen eteen ja oli hankalaa. Tai ehkä sitten olin niin epäviehättävä..
Tai ehkä vain kunnioittaa naista eikä käyttäydy kuin raiskaaja. Se on kuule nykyään naisen tehtävä tehdä se aloita sänkyyn. Miehenä otat valtavan riskin jos menet ehdottamaan tällaista. Asia voi naiselle siinä hetkessä olla ok, mutta aamulla voikin mieli olla muuttunut ja siinä sitä sitten ollaan.
Ja itse pidä myös naisista joilla on itsetunto kunnossa. Ja naiset jotka eivät tee aloitetta ovat huonoja seksissä. Tämän on kokemus opettanut.
Ja itse siis olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja suosittelen tätä muillekin miehille. On aika, että naisetkin ottavat vastuuta omasta seksi elämästä, eivätkä vai paikallaan maaten odota.
Kieltäydy suutelemasta. Kysy mikä on homman nimi, kun on sopiva hetki. Ole ystävällinen. Onko varattu vai vapaa. Onko kiinnostunut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Joku aseksuaali
Entä jos kyseessä onkin nainen joka pukeutunut mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapaillut paria tällaista.. Päädyttiin kyllä ihan sänkyyn jossain vaiheessa, mutta tuntui et heille suutelukin riitti. Noh, syy oli ilmeisesti se ettei heillä seissyt kunnolla. Joutuivat nähdä vaivaa sen eteen ja oli hankalaa. Tai ehkä sitten olin niin epäviehättävä..
Tai ehkä vain kunnioittaa naista eikä käyttäydy kuin raiskaaja. Se on kuule nykyään naisen tehtävä tehdä se aloita sänkyyn. Miehenä otat valtavan riskin jos menet ehdottamaan tällaista. Asia voi naiselle siinä hetkessä olla ok, mutta aamulla voikin mieli olla muuttunut ja siinä sitä sitten ollaan.
Ja itse pidä myös naisista joilla on itsetunto kunnossa. Ja naiset jotka eivät tee aloitetta ovat huonoja seksissä. Tämän on kokemus opettanut.
Ja itse siis olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja suosittelen tätä muillekin miehille. On aika, että naisetkin ottavat vastuuta omasta seksi elämästä, eivätkä vai paikallaan maaten odota.
Jos se toinen muuttaa mieltään tai haluaa valehdella asiasta niin on ihan sama kumpi on sen aloitteen tehnyt koska se ei asiaan vaikuta.
Mutta todellisuudessa tällaiset tapaukset ovat äärimmäisen harvinaisia joten ei niillä ole normaalissa elämässä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali?
Tai demi, jonka syttymiseen tarvitaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei viimeistään kolmannella tapaamiskerralla yritä päästä pöksyihin, ei suhdetta kannata jatkaa.
Tämä. Naisen seuraa siedetään vain yhden asian takia.
Ai, se on varmaan raha sitten. Kun ei tuo minun miesystäväni ainakaan anna mulle, mutta jostain syystä se haluaa minun olevan luonaan.
Raha ja kotityöt. Siitä syystä ex mies minua katsoi, vaikka ei pitänyt minusta ihmisenä, eikä ulkonäöstäni, mutta kun maksoin laskut ja tein kaikki kotityöt ja katsoin vieraat naiset sormien välistä niin eihän minusta eroa halunnut. Minä otin eron. Seuraava vaimo heitettiin hetkessä ulos vaikka nainen oli mielestään löytänyt elämänsä rakkauden. Ei vain suostunut kynnysmatoksi niin äijä pisti pois vaikka tykkäsikin.
Miehellä ongelmainen äitisuhde, oidipaalikonflikti ratkaisematta. Näiden seurauksena erektiohäiriö, jota häpeää. Sovinistinen, pershäirlöinen isä, jota toisaalta pelkää ja toisaalta ihailee. Haluaa olla isänsä kaltainen naistenmies, joten tekee valloituksia. Seksiä ei anna, koska pelkää ettei seiso, hänellä on pieni ja lisäksi on epävarma omasta seksuaalisuudestaan.
Kaltaistesi, jatkuvien valloitusten avulla mies haluaa todistella itselleen olevansa yhtä miehekästä kuin isänsä ja hetero.
Mulla on tuollainen samanlainen mieskokemus. Aivan ihana, mutta ei edennyt sen pidemmälle. Vaikka muutaman kerran sanoi, "Nyt tahdon rakastella."
Sitten ne vähitellen ne suudelmat vähenivät ja lopulta loppuivat kokonaan. Miehestä tuli äreä ja aggressiivinen. Tulkitsen sen niin, että koska hän ei kuitenkaan olisi kyennyt intiimiin kanssakäymiseen, niin projisoi siitä aiheutuneen pettymyksensä turhautumisensa minuun.
Siis ei koskaan edes yrittänyt suutelemista enempää. Vaatteet päällä molemmilla koko ajan ja vain sohvassa istuttiin.
Eli otaksun ettei sinun tapauksessakaan koskaan tule tuon kummempaa tapahtumaan.