Mies ei halua sänkyyn, ei parisuhdetta, ei mitään muuta kuin nähdä minua. Miksi?
Hän haluaa vain nähdä, aina suutelee ja kehuu. Silti ei halua minua, miksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ette ole vielä kertaakaan panneet?
Saattaa olla kilttimies. Ei siis uskalla ottaa sinua, koska se ei ole kilttiä naisia kohtaan.
Ratkaisu: otat hänet itse. Riisut vaatteesi, tarraat hänen munaansa kiinni ja imet siitä nesteet, jonka jälkeen kerrot, että haluaisit todella naida mihen kanssa joka päivä, ja otat myös mieluusti peppuun.
Menehän jonne jo nukkumaan.
Mene itse. Ihan asiallinen neuvo. Mut jos ei kelpaa, niin jätä se sika sitten.
Epäilen huonoa miehistä itsetuntoa.
Jos haluaisi olla suhteessa, muttei ota eteen. Tai mikromuna tms.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen huonoa miehistä itsetuntoa.
Ennemmin jos tosta jättää useita kirjaimia välistä ja lisää yhden k-kirjaimen.
Itse tapaillut paria tällaista.. Päädyttiin kyllä ihan sänkyyn jossain vaiheessa, mutta tuntui et heille suutelukin riitti. Noh, syy oli ilmeisesti se ettei heillä seissyt kunnolla. Joutuivat nähdä vaivaa sen eteen ja oli hankalaa. Tai ehkä sitten olin niin epäviehättävä..
Vierailija kirjoitti:
Itse tapaillut paria tällaista.. Päädyttiin kyllä ihan sänkyyn jossain vaiheessa, mutta tuntui et heille suutelukin riitti. Noh, syy oli ilmeisesti se ettei heillä seissyt kunnolla. Joutuivat nähdä vaivaa sen eteen ja oli hankalaa. Tai ehkä sitten olin niin epäviehättävä..
Olisivatko olleet jännittäjiä? Miehille vaatimukset seksisdä ovat kovia, jotkut ovat sen vuoksi lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajankulua paremman puutteessa. 🤷🏻
Ensin ajattelin että mies haluaa olla kaveri, mutta siihen ei kyllä kuulu suutelu.
Pelkää seksiä. Huonoja kokemuksia, laukeaa liian nopeasti, ei seiso...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko olleet jännittäjiä? Miehille vaatimukset seksisdä ovat kovia, jotkut ovat sen vuoksi lukossa.
Molemmat olivat itse asiassa insinöörejä ja toinen ainakin itse sanoi, et hänellä on suorituspaineita. Toinen taas halusi et olen hetken hiljaa suutelun jälkeen.. selkeästi hänen piti keskittyä et sai sen ylös. Molemmilla oli tosi isot sitten kun pelitti. Kannattaa muuten antaa miehille aina toinen mahdollisuus jos ei ekalla kerralla onnistu! Monesti sitten toisella kerralla jo kaikki toimii niin kun pitää.
Mies haluaa kokea mitä on avioliitto sen loppusuoralla ollessa.
Sillä periaatteella kannattaa yleensä näissä tapailuissa mennä että aina kannattaa jyystää ellei nainen ole sukulainen, kun se tilaisuus tulee tarjolle.
Ei vielä aivan sataprosenttisesti luota sinuun, mikä on lyhyen tuttavuuden jälkeen ihan tervettä. Pitää mahdollisena joskin toivottavasti epätodennäköisenä, että seuraavana aamuna kertoisit jotain uskottavia kertomuksia poliisiasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin että mies haluaa olla kaveri, mutta siihen ei kyllä kuulu suutelu.
Jos oot tavannut mun miehen. En tykkää suudella. Kaikki muu kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pelkää seksiä. Huonoja kokemuksia, laukeaa liian nopeasti, ei seiso...
Kuulostaa varsin todennäköiseltä vaihtoehdolta tämä
Mies kärsii ennen aikaisesta siemensyöksystä!? Tämä selittäisi seksistä pidättäytymisen.
Vaihto B. Kireä esinahka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvään seuraan ei kuulu muijat.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei viimeistään kolmannella tapaamiskerralla yritä päästä pöksyihin, ei suhdetta kannata jatkaa.
Tämä. Naisen seuraa siedetään vain yhden asian takia.
Naimisissa.