Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.
Tuo kuullostaa oikein mukavalta!
Vierailija kirjoitti:
Tuleva ystävänpäivä menee ex-anopin siunaustilaisuudessa.
Haikes minullakin on päivämärä 14.2. Veljeni Matti kuoli 14.2.97 sydänkohtaus Malmö Ruotsi....
Ajateltiin miehen kanssa pelata wowia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa tää semmoinen romanttinen rakkaus päivä täälläkin.
Voihan sen itsekin järjestää!
Minun rakkaus nukuu nurmen alla.Maaliskussa siitä tulee 1v.kun kuoli sydän kohtaus.Tuskin järjestän yhtään mitään ihana romantista päivää itseleni tuonan päivänä.Kaikki eivät avaudu vain tällä miksi päivä 14.2 voi olla vaikea. Kuin turha moittia henkilöä jolla ei ystävvä.Aina ei henkilöstä itsestä kiinni.
Olen kirjoittanut useita postikortteja rakkaalleni ja aion lähettää lisäksi tekstiviestejä ja sähköposteja sekä tehdä päivityksiä someen.. Sähköpostit lähetän tekaistulta lemmentililtä ja niiden liitteenä on yllätysvideoita ja kuvia joita olen kuvannut viime vuoden kuluessa rakkaani tietämättä, kaupassa käyntiä, liikuntaharrastusta, loman viettoa nykyisen perheensä kanssa. Suunnittelen vielä erillistä yllätystä kun hän on lähdössä töistä.
Näköjään on tiistai, eli varmaan työpäivän jälkeen käyn ruokakaupassa. Muita suunnitelmia ei ole.
Vietetään bulgarialaisen vaimon kanssa viinijuhlaa, joka on Bulgarialainen juhlapäivä samana päivänä.
Miksi muuten suomalaiseksi ystävänpäiväksi myynnissä on lähinnä amerikkalaisen Valentinen päivän rakastavaiskrääsää? Miten kaikki hempeilysydämet liittyvät ystävyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Ystävättömät ovat outoja.
Mun ystävät on kuolleet. Myös äitini laskin ystäväkseni ja me yleensä käytiin jossain kahvilassa ystävänpäivänä. Mutta hänkin kuoli. On mulla työkavereita mutta ei läheisiä ystäviä, sellaisia joita kiinnostaisi tavata vapaa-ajallakin. Se on aika yleistä tässä iässä ettei ihmisiä kiinnosta kuin oma perhe, riittää kun töissä nähdään työkavereita.
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
Tämä ystävänpäivä eli alunperin Valentines Day on taas yksi täysin turha Jenkeistä kopioitu päivä, jolla vaan saadaan boostia kaikenmaailman hempeily tavaran ja kukkien yms myyntiin. Vähittäiskauppa keksi tuon Ystävänpäivä-sanan ja jengi sekoaa turhaan kuluttamiseen.
Suomalaiset apinoivat kritiikittä kaiken Jenkeistä tulevan. Olemmehan Euroopan amerikkalaisin maa.
Kauppoihin tulee varmaan leivos. Kallis? Juuri kun olette selvinneet Runebergin tortusta ja laskiaispullasta. Ja sitten tulee myös pääsiäisleivos.
Rakkaani lähti taivaaseen vähän yli 2 kk sitten. Vien haudalle kynttilän ja ruusun. Loppuillan sitten istun kotona yksikseni kissojen kanssa. Niistä on hieman lohtua.
Yksin. Saatan vihjailla miehelle jotain romanttista toivovani, mutta hän ei ole ollut romanttinen enää vuosiin, joten yksin siis.
Niin unohdit mainita että he olivat satanisteja