Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi parisuhde päättyy

Vierailija
05.02.2023 |

Kuinka monta parisuhdetta sinulla on ollut? Itsellä viisi yli 2 v kestänyttä ja nyt tämä viimeisinkin taitaa loppua. Olen jo 49, onkohan jo aika luovuttaa. Olin joskus 15 v naimisissa mutta en näköjään kykene siihen enää. Yritän aina kovasti mutta eihän se riitä. Esim nykyisessä suhteessa meillä on iso ero arvoissa. Hän on hyvin oikeistolainen ja itse olen liberaali.

Olisin aina halunnut pitkän ja hyvän liiton mutta ei. Ei huvita tinderöinnit ja deittailut, niin paljon huonoja kokemuksia. Ja silti, en haluaisi olla loppuelämää yksin.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset mielipiteet eivät siis ole se oikea syy eroon, vaan se, että toinen jauhaa politiikasta kotona ja vieläpä painostavasti.

Olen itse mukana politiikassa, mutta en halua siltikään kotona kuulla siitä sanaakaan. Varsinkaan en jaksaisi kuulla todella tyhmiä poliittisia mielipiteitä kotona päivittäin, menisi kunnioitus miestä kohtaan täysin.

Tämä! Itse olen opiskellut yleistä valtio-oppia ja en todellakaan siedä mitään politiikkaan liittyvää ö y h ö t t ä v ä ä m a n s p l ai n a u s t a miesystävältäni.

Vierailija
42/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis elätte suhdetta politiikan kautta, siinä vasta rakkaustarina!

Ei mutta kun ollaan eri mieltä lähes kaikessa mikä siihen liittyy niin raskasta on. Ja toiselle politiikka on niin tärkeää että siitä jauhetaan päivittäin

Tuommoisia miehiä on paljon. Paasaavat politiikkaa ja luulevat, että naista kiinnostaa kuunnella.

Minä jaksaisin kuunnella, rakastan politiikkaa, puhun siitä itsekin. Eli minulla on saumaa löytää mies, KIVA. Minua taas ei kiinnosta yleisesti asiat mistä naiset puhuvat, puhuvat paljon tyhjänpäiväisyyttä, sellainen ei minua kiinnosta. Pidän kunnon kiivaista keskusteluista, ja minua ei todellakaan haittaa jos toinen on eri mieltä. Molemmilla saa olla omat kiihkeät mielipiteet.

Nainen50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta kun ollaan eri mieltä lähes kaikessa mikä siihen liittyy niin raskasta on. Ja toiselle politiikka on niin tärkeää että siitä jauhetaan päivittäin

Tuommoisia miehiä on paljon. Paasaavat politiikkaa ja luulevat, että naista kiinnostaa kuunnella.

Minä jaksaisin kuunnella, rakastan politiikkaa, puhun siitä itsekin. Eli minulla on saumaa löytää mies, KIVA. Minua taas ei kiinnosta yleisesti asiat mistä naiset puhuvat, puhuvat paljon tyhjänpäiväisyyttä, sellainen ei minua kiinnosta. Pidän kunnon kiivaista keskusteluista, ja minua ei todellakaan haittaa jos toinen on eri mieltä. Molemmilla saa olla omat kiihkeät mielipiteet.

Nainen50

Heh, kun nää haluu puhua ja että nainen kuuntelee.

Vierailija
44/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Mä puhun politiikkaa yhteiskuntatieteitä opiskelleiden naisystävien kanssa. En tunne montakaan miestä, joka ymmärtää jotain politiikasta. Se on ok, kunhan ei sitten paasaa mulle typeryyksiä.

Vierailija
45/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmekään, jos eri arvot? Omalle siskolle tuli avioero samasta syystä. Seksi voi toimia, mutta arvot vie ihan eri suuntaan, erilleen.

Vierailija
46/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Älykkyyttä on toki ymmärtää erilaisia mielipiteitä mut jos arvot ja mielipiteet ovat täysin vastakkaiset niin vaikeaa on. Mies pitää kaikkia vihervassareina ja heidän syynään. Toisaalta pitää myös lihavia saamattomina jne. Viimeksi haukkui ihmiset jotka ei urheile. Musta tommonen itseriittoisuus ja muiden haukkuminen on sairasta.

Vierailija
47/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pidempi avoliitto ja toinen hieman lyhyempi seurustelu. Muut jutut ei ole kestäneet kuin 1-6kk ja niitä en laske suhteiksi kun ollut vain nimikkeillä tapailu. Olisihan se kiva vielä joku löytää mutta enpä laske sen varaan kun nytkin ollut yksin kohta 8vuotta.

Vierailija
48/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsastaa markkinoita. Aina se parempi jossain odottaa!

Vierailija
49/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin  vegaani-, tai kissanaiset paasaamassa ainoista oikeista arvoista.

Vierailija
50/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kanssa olen seurustellut. Lyhin suhde 2vk, pisin 20 vuotta ja jatkuu.

Vierailija
51/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaus lähti liian aikaisin. Nykyisessä suhteessa tärkeintä on kyllä juuri se, että meillä on samanlaiset arvot. Mentiin yksiin noin kaksvitosina, joten silloin kumpikin jo vähän tiesi, mikä oma maailmankuva on ja mikä on itselle tärkeää.

Vierailija
52/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Juu, naiset puhuvat tyhjänpäiväisyyksiä, mutta ihmeen kaupalla maailmaan on syntynyt yksi nainen joka ei ole kiinnostunut tyhjänpäiväisyyksistä. SINÄ! Lienee huimaa olla täysin poikkeuksellinen muihin naisiin verrattuna. 

53/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joskus tapaisin miehen, joka haluaisi tapailla minua edes tyyliin joku 4kk

Vierailija
54/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella just ennen eduskuntavaaleja. Jotenkin siinä rakkaushuumassa löysin mieleiseni ehdokkaan ja kävi ilmi että mies oli samana päivänä käynyt antamassa ennakkoäänensä kyseiselle henkilölle. 

Ei sillä politiikalla oikeasti parisuhteessa ole merkitystä. Voitte sopia että politiikka pysyy yhteisen kodin ulkopuolella. 

Ja kyllä ihan varmasti löydät vielä uuden rakkauden. Onnea etsintään!

Vierailija
55/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kunpa joskus tapaisin miehen, joka haluaisi tapailla minua edes tyyliin joku 4kk

Onko se todella miehestä kiinni? 

Vierailija
56/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä seurustelin puolisen vuotta tytön kanssa. Sitten olin sinkku viitisen vuotta, jona aikana löysin identiteettini ja 23-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni.

M48

Vierailija
57/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin seurustella just ennen eduskuntavaaleja. Jotenkin siinä rakkaushuumassa löysin mieleiseni ehdokkaan ja kävi ilmi että mies oli samana päivänä käynyt antamassa ennakkoäänensä kyseiselle henkilölle. 

Ei sillä politiikalla oikeasti parisuhteessa ole merkitystä. Voitte sopia että politiikka pysyy yhteisen kodin ulkopuolella. 

Ei onnistu! Politiikka ja eri ihmisryhmien arvostelu tuntuu olevan nykyään miehelle pääasia. Ihan joka asian liittää ns politiikkaan. Kaikki epäkohdat maailmassa on vihervassareiden syytä. Ja tosiaan, kyse ei ole vaan poliittisista puolueista vaan myös lihavat ihmiset ovat halveksittavia

Vierailija
58/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu! Politiikka ja eri ihmisryhmien arvostelu tuntuu olevan nykyään miehelle pääasia. Ihan joka asian liittää ns politiikkaan. Kaikki epäkohdat maailmassa on vihervassareiden syytä. Ja tosiaan, kyse ei ole vaan poliittisista puolueista vaan myös lihavat ihmiset ovat halveksittavia

Mites vihervassarimiehet?

Syyttävätkö he persuja kaikesta ja olet tyytyväinen. Meinaan vv-miehistä löytyy matskua sitten.

Vierailija
59/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttävätkö he persuja kaikesta ja olet tyytyväinen. Meinaan vv-miehistä löytyy matskua sitten.[/quote]

En osaa sanoa, enkä halua sellaisiakaan tavata. Ylipäänsä semmonen mustavalkoinen ajattelu on rasittavaa. Eikä tässä ole kyse pelkästään puolueista vaan siitä että mieheni paheksuu lähes kaikkia jotka ei ole tismalleen samanlaisia kuin hän.

Vierailija
60/68 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttävätkö he persuja kaikesta ja olet tyytyväinen. Meinaan vv-miehistä löytyy matskua sitten.

Vihervassarit on näiden ö y h ö j e n keksimä termi, jonka alle niputetaan iso joukko ihmisiä. Ei mikään oikea ihmisjoukko.