Taas yksi parisuhde päättyy
Kuinka monta parisuhdetta sinulla on ollut? Itsellä viisi yli 2 v kestänyttä ja nyt tämä viimeisinkin taitaa loppua. Olen jo 49, onkohan jo aika luovuttaa. Olin joskus 15 v naimisissa mutta en näköjään kykene siihen enää. Yritän aina kovasti mutta eihän se riitä. Esim nykyisessä suhteessa meillä on iso ero arvoissa. Hän on hyvin oikeistolainen ja itse olen liberaali.
Olisin aina halunnut pitkän ja hyvän liiton mutta ei. Ei huvita tinderöinnit ja deittailut, niin paljon huonoja kokemuksia. Ja silti, en haluaisi olla loppuelämää yksin.
Kommentit (68)
28v nainen, ensimmäinen suhde alkoi 18 vuotiaana ja kesti nelisen vuotta. Nykyistä suhdetta reilu viisi vuotta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis elätte suhdetta politiikan kautta, siinä vasta rakkaustarina!
Kyllä jos on isossa asioissa eroa niin voi tulla ikäviä viiliksiä. Minä en voisi olla persun kanssa. Tiedän että se vaan tökkii. 3v.sitten erosin ja nautin vapaudeentunteestani. Tuskin jaksan taas uudelleen sitä toisen suvun tutustumista ym.
Sama juttu! Tutustuminen on raskasta ja pelottavaa. Itseltä näin 50 vuotiaana on parasta ennen päivä mennyt umpeen.
Onko kukaan löytänyt rakkautta vanhempana?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Mulla on ensimmäinen parisuhde menossa , viisi vuotta asuttu yhdessä ja olen tyytyväinen .
N46
Vierailija kirjoitti:
Yksi, alkoi kun oltiin 17-vuotiaita lukiolaisia. Siitä on nyt 30 vuotta aikaa.
Minulla nyt päättymässä 28 vuotta kestänyt suhde. Toinen lakkasi rakastamasta, sydämeni sirpaleina. Itselläni, ehti olla yksi 1,5 vuotta kestänyt suhde ennen tätä nykyistä.
Ikää 49 vuotta, nyt opettelen olemaan yksin, tällä hetkellä vielä aika vaikeata, mutta päivä kerrallaan.
Ymmärrän ap sinua, oma parisuhteeni päättyi juuri siihen, että mies alkoi jauhamaan perussuomalaishenkisiå sloganeita tyyliin "maailma on sekaisin". Hänen oli täysin mahdotonta hahmottaa sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä, kun niitä oli liikaa hänen yksinkertaiselle mielelleen sekä jaksoi jauhaa, kuinka "vasemmistolaiset ovat aina muiden kukkarolla varastamassa", itse oli kuitenkin valtion virkamies. Ammattiyhdistysliike oli hänestä turha, koska "kyllä hän itse onnistuisi työnantajan kanssa paremmat ehdot sopimaan". Jotenkin tuntui kokonaan pudonneen kärryiltä maailmanmenosta.
Lähetti myös minulle viesteinä suoria lainauksia "oikeistoajattelijoiden viisauksista".
Itse olen liberaali vasemmistolainen ja hän helvetin raskas ihminen.
Christiiina kirjoitti:
Olen 35-vuotias nainen, seurustellut kolmesti , 2kk, 6kk ja 9kk, niistäkin yli 10v aikaa.
Liki samat setit.
Aikuisena mulla on ollut yksi 5v suhde, muutama epämääräinen viritelmä, joita ei voi parisuhteiksi laskea, sekä kaksi alle vuoden kestänyttä suhdetta. Ikää on 32v.
Mulle se, että on jonkun kanssa ensin niin läheinen kuin parisuhteessa ollaan ja sitten erotaankin eikä välttämättä olla enää missään tekemissä, on henkisesti niin rankkaa, etten enää tahdo sitä traumaa kokea. Varmaan olen liian herkkä yrittämään enää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap sinua, oma parisuhteeni päättyi juuri siihen, että mies alkoi jauhamaan perussuomalaishenkisiå sloganeita tyyliin "maailma on sekaisin". Hänen oli täysin mahdotonta hahmottaa sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä, kun niitä oli liikaa hänen yksinkertaiselle mielelleen sekä jaksoi jauhaa, kuinka "vasemmistolaiset ovat aina muiden kukkarolla varastamassa", itse oli kuitenkin valtion virkamies. Ammattiyhdistysliike oli hänestä turha, koska "kyllä hän itse onnistuisi työnantajan kanssa paremmat ehdot sopimaan". Jotenkin tuntui kokonaan pudonneen kärryiltä maailmanmenosta.
Lähetti myös minulle viesteinä suoria lainauksia "oikeistoajattelijoiden viisauksista".
Eikä! Kuulostaa niin tutulta! En voi ymmärtää miten korkeasti koulutettu ja vaativassa työssä ihminen on näin suvaitsematon! Juuri toi ihmeellinen viha jopa seksuaalivähemmistöjä kohtaan, saati vihervassareita (joita käytännössä on kaikki muut paitsi persut ja ehkä joku kokkari).
Miten päätit lähteä ja miten voit?
Ap
Itsellä takana nuoruuden seurustelusuhteita ja yksi pitkä rakkaustarina joka kesti 23v. Sen jälkeen en ole etsinyt uutta kumppania. Tulee vastaan jos on tullakseen ja vie jalat alta. En usko netistä löytäväni itselleni kumppania vaan jostain missä tapaamme.
N 43
Erilaiset mielipiteet eivät siis ole se oikea syy eroon, vaan se, että toinen jauhaa politiikasta kotona ja vieläpä painostavasti.
Olen itse mukana politiikassa, mutta en halua siltikään kotona kuulla siitä sanaakaan. Varsinkaan en jaksaisi kuulla todella tyhmiä poliittisia mielipiteitä kotona päivittäin, menisi kunnioitus miestä kohtaan täysin.
Miksi vasemmistolaisena lähdet seurustelemaan oikeistolaisen kanssa, varsinkin jos politiikka on sinulle tärkeää?
Epäonnistuneet parisuhteet usein johtuvat siitä, ettei oikeasti vaan jaksettu tai viitsitty keskittyä etsimään oikeanlaista kumppania.
Liberaalit keksi Ranskassa tappamisen. Toki aate mu'utui, muyya silti raatovuori takana.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa historiaa ja lukekaa mitä Ukrainassa tapahtuu niin tiedätte liberalsmin tuloksen. Aatehistorioitsijat unohtavat vainajien määrän hyvin tehokaasti. Ruosseau - onko vieläkin kasvatustieteessä? Ei puutu A d litleristä. AAatu keksi sukuvihassaan rotuopin - kyllä - sukuvihassaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasemmistolaisena lähdet seurustelemaan oikeistolaisen kanssa, varsinkin jos politiikka on sinulle tärkeää?
Epäonnistuneet parisuhteet usein johtuvat siitä, ettei oikeasti vaan jaksettu tai viitsitty keskittyä etsimään oikeanlaista kumppania.
No oliko sun pakko lihottaa ittes?
41v nainen, lyhyitä noin vuoden max seurusteluja ja sitten 18 v suhde (jos 12v naimisissa), joka nyt taitaa myös olla päättymässä tämäkin. Tuskinpa olen minäkään kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
On, ja ihanan suhteen löysinkin!
Siksi koska mitä vamhempi olet sitä kauempana olet miesten ihanneiästä joka on 20.