Taas yksi parisuhde päättyy
Kuinka monta parisuhdetta sinulla on ollut? Itsellä viisi yli 2 v kestänyttä ja nyt tämä viimeisinkin taitaa loppua. Olen jo 49, onkohan jo aika luovuttaa. Olin joskus 15 v naimisissa mutta en näköjään kykene siihen enää. Yritän aina kovasti mutta eihän se riitä. Esim nykyisessä suhteessa meillä on iso ero arvoissa. Hän on hyvin oikeistolainen ja itse olen liberaali.
Olisin aina halunnut pitkän ja hyvän liiton mutta ei. Ei huvita tinderöinnit ja deittailut, niin paljon huonoja kokemuksia. Ja silti, en haluaisi olla loppuelämää yksin.
Kommentit (68)
Siis elätte suhdetta politiikan kautta, siinä vasta rakkaustarina!
Yksi avioliitto, yksi noin viiden vuoden parisuhde, pari-kolme noin 1.5 vuoden parisuhdetta. Useita lyhyemmäksi jääneitä tapailuja/seurustelusuhteita. Tällä hetkellä avoliitossa.
Minulla ollut kaksi parisuhdetta. Molemmat kestivät hieman alle 2 vuotta. Ikää on 35 vuotta. 8 vuotta mennyt sinkkuna. Ei minuakaan tinderit kiinnosta.
Kohta taas kevät alkaa, niin alkaa miehilläkin hormonit hyrrätä ;) jos sitä pikkuhiljaa jotkut mukavat köriläät meillekin löytyisi!
Yksi, alkoi kun oltiin 17-vuotiaita lukiolaisia. Siitä on nyt 30 vuotta aikaa.
Ap, olet kelpuuttanut kumppaniksesi vääränlaisen, itsellesi epäsopivan ihmisen.
Arvot nimenomaan ovat tärkeät, että ne synkkaavat. (Nuorilla ei välttämättä vielä ole vakiintuneita käsityksiä näistä, mutta keski-ikäisillä ne ovat aivan olennaisia kriteerejä!)
Toki sen oikeasti sopivan löytäminen on sitten lähes mahdotonta, mutta ehkei silti täysin. 👍
Eihän arvojen erilaisuus mitään haittaa, jos antaa toisen olla sitä mieltä kuin on. Kun pystyy suhtautumaan, että ok, sinä oelt tuota mieltä ja minä olem tätä kieltä. Mutta jos se kääntyy valtataisteluksi, niin sitten ollaan pulassa.
N54
Yksi 3kk ja toinen 6kk kestänyt seurustelusuhde. Nykyisen avopuolison kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta, josta 2 vuotta asuttu yhdessä. Ja ero taitaa tästäkin tulla.
N44
Miksi liberaali ja oikeistolainen eivät voi olla yhdessä, eikö sitä suvaitsevaisuutta nyt sitten siihen löydykään että joku on asioista joskus eri mieltä?
Yksi aikakausi elämässä päättyy ja se sitten moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kun ollaan eri mieltä lähes kaikessa mikä siihen liittyy niin raskasta on. Ja toiselle politiikka on niin tärkeää että siitä jauhetaan päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kun ollaan eri mieltä lähes kaikessa mikä siihen liittyy niin raskasta on. Ja toiselle politiikka on niin tärkeää että siitä jauhetaan päivittäin
Tuommoisia miehiä on paljon. Paasaavat politiikkaa ja luulevat, että naista kiinnostaa kuunnella.
Miten hyvän parisuhteen löytäminen on niin vaikeaa? Ja mitä vanhemmaksi tulee niin sen vaikeampaa. Elämäni suurin arvo on ollut rakkaus/parisuhde mutta ei vaan onnistu.
Onneksi on sentään rakkaus lapsiin.
Tuollaista kokeilua ne parisuhteet nykyään tuppaa olemaan.
Kyllä itseäkin v:ttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on isossa asioissa eroa niin voi tulla ikäviä viiliksiä. Minä en voisi olla persun kanssa. Tiedän että se vaan tökkii. 3v.sitten erosin ja nautin vapaudeentunteestani. Tuskin jaksan taas uudelleen sitä toisen suvun tutustumista ym.
Olen 35-vuotias nainen, seurustellut kolmesti , 2kk, 6kk ja 9kk, niistäkin yli 10v aikaa.
En ole koskaan kelvannut kenellekään.
N30
Kolme parisuhdetta, kaksi kesti n.5 vuotta ja nykyisen kanssa ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Ei ainakaan vielä ero ole mielessä..
Tuttua!