Ovatko nämä talousostokset muka jotain "ylellisyyttä", johon työttömällä perustoimeentulotuen saajalla ei saisi olla varaa; Kanasuikaleet, ruisleipä, margariini, juusto, maito, tuoremehu, riisi, mysli, paprika, rypsiöljjy, vessapaperi, pyykinpesuaine
Noita ostan, ja tuntuu että rahat ei enää oikeasti riitä koko kuukauden ruokiin...Milloin tähän perustoimeentulotukeen oikein tulee asianmukainen korotus?
Tuki on noussut jotain 3-4% samassa ajassa kun ruoan ja muiden hinta noussut 30-50%.
532e on täysin riittämätön yhdelle kuukaudelle, kun siitä pitää maksaa AIVAN KAIKKI paitsi vuokra ja sähkö/kotivakuutuslasku.
Milloin hallitus oikein tekee jotakin?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajua miten työttömillä ei ole aikaa leipoa itse, kerätä ilmaista ruokaa luonnosta, kalastaa, yms.
Siis jos ei ole työpaikkaa niin on pakko olla aikaa!?!!!!!Ei mulla ainakaan ole aikaa.
Mihin sun aikasi menee?
Minulla on paljon muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajua miten työttömillä ei ole aikaa leipoa itse, kerätä ilmaista ruokaa luonnosta, kalastaa, yms.
Siis jos ei ole työpaikkaa niin on pakko olla aikaa!?!!!!!Mulla ainakin vie opiskelu aikaa. Aika monella jokin pakkotyö, johon on määrätty.
Luonnosta ei saa kovin paljon sellaisia ruoka-aineita, joista saisi silkkaa energiaa.
Vähän on sellainen kutina, että ei köyhillä taida energian puute olla ihan ensimmäinen ongelma (lihavuus on nimenomaan kouluttamattominen ja köyhien ongelma, https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/perheen-koyhyys-heijastuu-l… ) vaan enemmän on pulaa hiven- ja ravintoaineista.
Koomuslaiset eivät tee SUOMELLE mitään hyvää vaan ajavat suomea kohti Neuvostoliittoa..Vuosi vudelta menevät sekaisin päästään kokoomuslaiset...Johan se on nähty kun ovat oleet hallituksessa mitä tuleman pitää...ei siis ääniä KOKOOMUKSELLE..
Mihin sun aikasi menee?