Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buffaloplastia/lip lift

NatsiMutsi
05.02.2023 |

Olen hakeutumassa lähikuukausina ko. toimenpiteeseen. Onko kellään kokemusta tai antaa vahvaa suositusta toimenpiteen tekijästä? Ja jos mahdollista, Oulusta tai Tampereelta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jää pahat arvet, en ole törmännyt netissä vielä yhteenkään hyvään lip lift -tulokseen tavallisilla ihmisillä. Varsinkin jos olet tyypillinen suomalainen, jolla on lyhyt, ylöspäin hieman nouseva nenä, niin ihan katastrofi tuo lopputulos. Vanhemmilla ihmisillä arpeutuminen on vähäisempää, että toivottavasti olet yli 50.

Vierailija
2/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina, 59, fick klumpar i läpparna efter skönhets | Hälsoliv (expressen.se)

Katso täältä mikä lopputulos. naam eli suunympärys täynnä patteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna menossa, ikää 54

Vierailija
4/11 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten sinun toimenpide meni, olisi kiva kuulla kun tuota toimenpidettä myös harkitsen

Vierailija
5/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia?

Vierailija
6/11 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehty Oulussa, Plastic Surgery Center T Lappalainen. Aivan loistava tulos. Minulla on huulihalkio, jonka vuoksi ollut toispuoleinen ja hyvin ohut ylähuuli. Nyt on symmetrinen amorinkaari ja oikea ylähuuli. Arpia ei näy. Kipuja ei ollut, massiivinen turvotus, joka hävisi muutamassa päivässä, sekä mustelmaa. Pari viikkoa ja nuokin hävinneet. Vahva suositus. Tuossa yksi vastaajista väitti, että patteja huulessa, ei ole mahdollista, huuleenhan ei edes kosketa.

Vierailija
7/11 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen itsekin suunnitellut kyseistä toimenpidettä juuri Oulussa, täällä ei taida muita tekijöitä olla kuin Lappalainen. Kauanko tikkejä pidetään? Paljonko toimenpide maksoi?  

Vierailija
8/11 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia Buffaloplastiasta? Minua kiinnostaisi tietää miten ylähampaiden näkyvyys on muuttunut ja onko arvet parantuneet hyvin. Missä klinikalla tehty ja kustannukset. 

Vierailija
9/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nostan uudelleen tämän vanhan ketjun, koska olen menossa ko. toimenpiteeseen ensi kuussa.

Kertokaa pliis kokemuksia tästä toimenpiteestä.

Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
10/11 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikeissa mennä tähän nyt keväällä, löytyykö kokemuksia toimenpiteestä?

Olitko kipeä? Milloin pystyit liikkumaan ihmisten ilmoilla?

Vierailija
11/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Helsingissä paras plastikkakirurgi tekemään buffaloplastian? Kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä