Milloin teille tuli ensimmäiset harmaat hiukset?
Itse löysin ensimmäisen 25-vuotiaana. Nyt lähes kolmekymppisenä yksittäisiä siellä täällä..
Kommentit (173)
Löysin ihan ensimmäisen 23 vuotiaana. Nyt kolmenkymmenen lähestyessä en jaksa enää edes laskea.
Ihanaa olis saada ihan harmaat hiukset. Itse 37 ja yhtään harmaata ei ole. Odotan sitä aikaa kun harmaat alkaa tulemaan!
Hiukset ei ole vielä harmaantuneet mutta harmaita partakarvoja alkoi ilmestyä 38-vuotiaana.
parikyt vuotta sitten värjäsin harmaaksi, nyt on neon vihree ennen kui kaikki kerkii.
Ei mulle ehtinyt tulla ollenkaan kun lähti koko tukka alle 5kybäsenä. M55
En tarkalleen muista, mutta lähellä 25
24-vuotiaana löysin ekat. Nyt kolmekymppisenä kymmenkunta ympäri päätä. Äidin puolen suvusta kaikki ovat olleet lähes kokonaan harmaita alle 45 vuotiaina - taitaa siis sama kohtalo odottaa täälläkin.
Viime kesänä, kun oli 47 täyttänyt. Selvä raita otsahiuksissa.
Mulla on tummanruskeat hiukset, ja ohimolle harmaita tuli jo vähän alle kolmekymppisenä. Siitä niitä alkoi sitten tulla muuallekin, ja kun olin 35v. kampaaja totesi että mulla on noin 50% hiuksista jo harmaita. Siitä asti olen värjännyt nuoruuden väriin takaisin kerran 2 kk:ssa. Lisäksi värjään kulmakarvat ja ripset kotona, koska nekin ovat nykyään valkoiset luonnostaan. Ja alapään karvat, mutta ne ajelen vaan pois.
Joskus 35 v.
45 v on noin kymmenen harmaata hiusta per ohimo.
Mulla on vaaleahko tukka, niin niitä ei meinaa ees nähdä
Naisen kauhistus on ensimmäisen harmaan karvan ilmestyminen nivusiin