Milloin teille tuli ensimmäiset harmaat hiukset?
Itse löysin ensimmäisen 25-vuotiaana. Nyt lähes kolmekymppisenä yksittäisiä siellä täällä..
Kommentit (173)
En muista tarkalleen. Ehkä 24-vuotiaana? Aikaisin kuitenkin.
Nyt 43-vuotiaana löysin ensimmäisen.
33 vuotiaana. Hyvin yksilöllistähän se on. Eumerin keula-hahmo Olli Ojamo on harmaantunut jo varhain 20-kymppisenä ja NHL-tähti Alexander Ovechkin samoin, nyt molemmat alta nelikymppisinä kokoharmaita.
Vaikuttaa kyllä, että nykyään yhä nuoremmin harmaannutaan.
40-vuotiaana huomasin ensimmäiset pari kpl
Epäilen että joskus 38v . Mutta onko blondi se harmaa hius. Ei ne harmaita ole olleet vaan vitivalkoisia.
50 vuotiaana, eli viime kesästä alkaen. Syytän sytostaatteja. Ohimoille uudet hiukset kasvaa harmaina, kampaaja ei halua vielä värjätä niitä piiloon kun on vasta hoidot lopetettu.
Äiti ja pikkusisko oli paljon nuorempia ensimmäisten harmaiden ilmestymisen aikoihin.
Olin 27v kun ykskaks huomasin päälaella alueen missä kasvoi pelkästään harmaata hiusta. Hiuslaatu luonnonkihara ja tosi karkea, liekö sillä vaikutusta tai valtavalla stressillä jota silloin koin. Nyt nelikymppisenä harmaata on tasaisemmin pitkin päätä, tuon päälaen alueen lisäksi myös otsalla on tupsu harmaita hiuksia. En ole värjännyt hiuksiani enää vuosikausiin, harmaat ei häiritse.
Ruvennut jo hieman näkeymään harmaita hiuksia. N. pian 42v
Vierailija kirjoitti:
Olin 27v kun ykskaks huomasin päälaella alueen missä kasvoi pelkästään harmaata hiusta. Hiuslaatu luonnonkihara ja tosi karkea, liekö sillä vaikutusta tai valtavalla stressillä jota silloin koin. Nyt nelikymppisenä harmaata on tasaisemmin pitkin päätä, tuon päälaen alueen lisäksi myös otsalla on tupsu harmaita hiuksia. En ole värjännyt hiuksiani enää vuosikausiin, harmaat ei häiritse.
Ihana juttu, että enää ei mielestäni samalla tavoin "tarvi" värjätä harmaita piiloon kuin vaikkapa 15 vuotta sitten.
Itsekin ajattelin olla värjäämättä.
päälle 5-kymppisenä huomasin, että miksi värjään tätä entistä vaaleaa tukkaani? Tulos oli aina kusenkeltainen, vanhentava värikypärä. Tukka oli tummunut takaa todella paljon mutta edessä oli upeat harmaat raidat. Niinpä kasvatin värjätyt hiukset pois ja olen ollut värjäämättä hiuksia jo useamman vuoden. En voisi olla tyytyväisempi. Väri sopii täydellisesti minulle eikä vanhenna. Saan usein kommentteja kun kehoitan muitakin jättämään värjäyksen pois ja nauttimaan harmaista hiuksista, että hyvä sinun on sanoa kun sinulla on noin kaunis väri hiuksissa.
Harmaita raitoja voi korostaa silverhoitoaineilla.
Vähän ennen kun täytin 70. Nyt selvästi harmaata ohimoilla, olen tummahiuksinen, nainen. Kaikki ansaittuja, kampaajakin ihailee niitä, en värjää piiloon.
30