Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain valot päällä läpi yön

Vierailija
03.02.2023 |

Tuossa naapuritalossa yksi asunto pitää valoja läpi yön, mutta ei siellä mitään liikettä näy. Ehdotuksia mitä siellä tapahtuu öisin?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuollut? Voi olla.

Tai sitten vaan erilainen kuin sinä. Sekin voi olla.

Vierailija
142/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämänhallinan menettämiseksi. Tuossa vieressä on ihan samanlainen tapaus. Varmaan kohta 10 vuotta ollut keittiössä valot päällä 24/7. Ja mistäkö tiedän? No näkeehän sen ei sitä tartte sen kummemmin "kytätä".

No kuule entäpä, jos hänen vaan tarvitsee käydä yöllä keittiössä?! Pimeässä on vaikea haparoida ja jos tietää, että on tarve, jättää valot _fiksusti_ päälle ja hallitsee tilanteen ja elämänsä! Itse ainakin joudun erinäisistä terveydellisistä syistä käymään usein öisinkin juomassa ym., mutta pärjään enimmäkseen ikkunan vieressä olevan katuvalon turvin. Tuo toinen ei välttämättä ja hän ehkä juurikin hallitsee elämänsä varautumalla valolla! Törkeää ja tyhmää heitellä jotain elämänhallintajuttuja, kun ei tiedä ihmisestä ja hänen tilanteestaan _yhtään_ mitään!

No te ette vissiin ole kuulleetkaan takulampuista tai muista vastaavista himmeistä valonlähteistä. Ei kukaan täysijärkinen pidä valoja päällä 24/7.

Kuka vit** lähtee yöllä vessaan taskulampun kanssa😂

Paljon järkevämpää kuin jättää koko yöksi kämppään valot ihan vaan varmuuden vuoksi. Säästää jo sähköäkin. Voisin myös kysyä kuka vit** käy yöllä vessassa? Silloin nukutaan. Ikinä ei tarvitse käydä. Ja aamullakin pimeään aikaan itse ainakin laitan kännykkään valon siksi aikaa että pääsen makkarin ovelle ja sen jälkeen on valokatkaisin käytävään. Ei sitä tarvitse koko yötä päällä pitää. Mua lähinnä valot häiritsee. Olohuoneessa ei ole kattolamppua ollenkaan.

Mulla taas kännykkä on toisessa päässä taloa nukkuessa. Eikä mulla taas ole lamppuja käytävässä, näen kävellä sinne kun keittiön valo on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on suurimman osan yötä, koska valvon. Käytän myös jouluvaloja ympärivuotisesti, ei viä paljookaan sähköä ja valaisee riittävästi.

Vierailija
144/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään valoja läpiyön`? Oliko siis ihan täysvalaistus vai mikä? Toki kandee soittaa 112, jos täysivalaistus jatkuu useamman päivän!

Jep. Kannattaa soitella sinne häkeen tälläisista asioista, tule sitten kertomaan miten kävi.

Vierailija
145/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa huolehditte. Sammuin eilen paskat housussa eteiseen.

Vierailija
146/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös.Turvallista .

Vierailija
147/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttejä yrttejä,kivoja yrttejä kasvattaa. Valoa ne paljon tarvitsee.

Vierailija
148/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa pidetään myös yhdessä huoneessa valot aina päällä ja olen tulut siihen tulokseen, että siellä kasvatetaan ruohoa.

Vierailija
149/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, mutta itse ainakin nukun paremmin valot päällä.

Vierailija
150/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillävanhuksia ja siksi valot päällä.

Valokatkaisin ei ole heti huoneiden ulkopuolella. Eikä sängystä yllä valonappiin.

Miten olisi pistorasiaan laitettavat hämäräkytkimellä varustetut yövalot?

Vierailija
151/151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrttejä yrttejä,kivoja yrttejä kasvattaa. Valoa ne paljon tarvitsee.

Onhan ne kivoja. Paljon parempia kuin alkon tuotteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä