Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain valot päällä läpi yön

Vierailija
03.02.2023 |

Tuossa naapuritalossa yksi asunto pitää valoja läpi yön, mutta ei siellä mitään liikettä näy. Ehdotuksia mitä siellä tapahtuu öisin?

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä asuu vaihdevuosi-ikäinen täti tai eturauhasvaivaikäinen setä tai minkätahansa ikäinen vanhus, joka herää yöllä pissahätään ja pelkää kaatuvansa yöllä kun kiirehtii vessaan. Kaikki he pitävät valot päällä öisin ja se on järkevää.

Niinpä, perässä tulet jonne, ennemmin kuin uskoitkaan.

En ole jonne vaan lähihoitaja, joka neuvoo asiakkaitaan + omia vanhempiaan jättämään valot päälle yöksi, etteivät kaadu kun ryntäävät yöllä vessaan.

Tuon neuvon voin antaa omille vanhemmillenikin, ilman lähihoitaja koulutusta. Paitsi ettei minun tarvitse vaihtaa kenenkään paskavaippoja.

Vierailija
102/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on valot aina eteisessä. Lasten mukavampi hiippailla öisin vessaan tai viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin nuorimies. Ei se sieltä kotoaan ikinä poistu, nukkumaan todennäköisesti menee aamukuudelta ja herää joskus kahdelta päivällä. Siellä se istuu perseensä päällä, wolttaa, pelaa ja mylvii. Surkeaa elämää.

Mistä sä tiedät ettei poistu? Oletko itse kotona koko ajan vahtimassa?

Vierailija
104/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on meilläkin usein. Hippastaan ylhäällä pitkin yötä. Eti siinä sitten valokatkaisijaa kun on kiire vessaan.

Kärsitte jatkuvasta ripulista? Vai miksi sinne vessaan jatkuvasti juoksette?

Vierailija
105/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin nuorimies. Ei se sieltä kotoaan ikinä poistu, nukkumaan todennäköisesti menee aamukuudelta ja herää joskus kahdelta päivällä. Siellä se istuu perseensä päällä, wolttaa, pelaa ja mylvii. Surkeaa elämää.

Mitä sitten? Eipä ole sinunkaan elämä kummoinen, aikaa kytätä toisten elämää. Ja sinunko elämä se on varsin hohtoinen, mitä? Mietippä toisen kerran....ja tule sitten kommentoimaan.

Vierailija
106/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämänhallinan menettämiseksi. Tuossa vieressä on ihan samanlainen tapaus. Varmaan kohta 10 vuotta ollut keittiössä valot päällä 24/7. Ja mistäkö tiedän? No näkeehän sen ei sitä tartte sen kummemmin "kytätä".

Mikä siinä on sitä elämänhallinnan menettämistä? Et tiedä mitään tästä ihmisestä, muuta kuin että on valot päällä. 

Kun valoja pidetään aina päällä ettei niiden olemassaolosta edes välitetä ikinä, niin se kyllä viestii siitä ettei välitetä paljoa muustakaan. Ja kyllä siinä asuu semmoinen 150kg työtön partasuu. Eikä se puhu kenellekään mitään. Sitä on moni tervehtinyt eikä se sano mitään. Eli jos valot on ihan AINA päällä niin kyllä se on epänormaalia. Ja teidän alapeukutukset todistaa että olette vähintään yhtä hulluja. Pthui!

Eli se tyyppi ei puhu kellekään mitään. Mistä sinä tiedät, että se on työtön? Mistä tiedät, ettei se vain puhu sinulle, kun olet selvästi tuomitseva ja vastenmielinen tyyppi? 

No kun minä satun tietämään että se on työtön. Olen jo tehnyt asiasta ilmoituksen viranomaisille niin käyvät tarkistamassa. Siellä todennäköisesti kasvatetaan kannabista.

Mutta mistä sinä sen tiedät? Jos ei se puhu kellekään mitään, et voi olettaa että joku on työtön vain koska on kotona 24/7. Moni tekee nykyaikana töitä kotoa. 

Vierailija
107/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut pieniä USP lamppuja sinne tänne yövaloksi.

Vierailija
108/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä oikeasti tiedät siitä ihmisestä? 

Mistä sinä tiedät, että hänen elämänsä on "surkeaa"? 

Olen monesti miettinyt, miten ikäviä ja tuomitsevia ihmisiä täällä palstalla on. Ovatko suomalaiset yleisesti tällaisia, vai tuleeko tänne vaan katkeria tyyppejä, joiden oma elämä ei ole niin kaksista, joten toisten tuomitseminen jotenkin parantaa mieltä? 

Useampaan otteeseen olen pohtinut samaa. Onko AV:n otanta suomalaisuutta yleisesti avaava? Hyvin usein täällä langetetaan anonyymeille kirjoittajille persoonallisuushäiriö- ja elämänhallintaongelma diagnooseja. Samoin naapureille joiden kanssa ei ole välttämättä vaihdettu sanaakaan, mutta kuitenkin tiedetään mitä nämä ajattelevat, kokevat ja tuntevat. eri

Vierailija
109/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti miettinyt, miten ikäviä ja tuomitsevia ihmisiä täällä palstalla on. Ovatko suomalaiset yleisesti tällaisia, vai tuleeko tänne vaan katkeria tyyppejä, joiden oma elämä ei ole niin kaksista, joten toisten tuomitseminen jotenkin parantaa mieltä? 

Siis tällaisia nuoriahan ja vanhempiakin ihmisiä on pilvin pimein nykyään. Ja kait sen nyt tietää kun pari vuotta se on tuota harrastanut. Kun asuu pienkerrostalossa, jossa on huonot äänieristykset ja kotiin tullessa valot loimottaa ikkunasta, niin aika tutuksi naapurin tekemiset tulee. Siinä vaan kaivaa kuoppaa itselleen kun koko elämä menee noin. Kannattaisi tehdä jotain hyödyllistä, minua ainakin ärsyttää se että tuollaisen pullamössöpojan eläminen pitää maksaa.

Vierailija
110/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on meilläkin usein. Hippastaan ylhäällä pitkin yötä. Eti siinä sitten valokatkaisijaa kun on kiire vessaan.

Nyt kyllä menee kyttääminen jo äärimmäisyyksiin. Ensin vahditaan valoja ja nyt jo tivataan ihmisten vessassa käynneistä. Eikö kannattaisi hankkia se elämä??

Vierailija
111/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä asuu vaihdevuosi-ikäinen täti tai eturauhasvaivaikäinen setä tai minkätahansa ikäinen vanhus, joka herää yöllä pissahätään ja pelkää kaatuvansa yöllä kun kiirehtii vessaan. Kaikki he pitävät valot päällä öisin ja se on järkevää.

"Vaihdevuosiikäinen-täti", "Eturauhasvaivainen vanhus"? Tässäkö vaihtoehdot yölliselle vessa käynneille? Fiksu lähihoitaja ei kommentoi tuollain, vaan koulutuksensa ansiosta tietää ettei kyseiset "tädit" ja "vanhukset" ole sairautta, vaan luonnollinen elämään kuuluva etappi. En usko että olet lähihoitaja, ainakaan hyvä ja empaattinen sellainen. Onnea vaan valitemallesi uralle.

Vierailija
112/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillävanhuksia ja siksi valot päällä.

Valokatkaisin ei ole heti huoneiden ulkopuolella. Eikä sängystä yllä valonappiin.

Vierailija
113/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LED-aikana valot eivät ole ongelma. 

Vierailija
114/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tällaisia nuoriahan ja vanhempiakin ihmisiä on pilvin pimein nykyään. Ja kait sen nyt tietää kun pari vuotta se on tuota harrastanut. Kun asuu pienkerrostalossa, jossa on huonot äänieristykset ja kotiin tullessa valot loimottaa ikkunasta, niin aika tutuksi naapurin tekemiset tulee. Siinä vaan kaivaa kuoppaa itselleen kun koko elämä menee noin. Kannattaisi tehdä jotain hyödyllistä, minua ainakin ärsyttää se että tuollaisen pullamössöpojan eläminen pitää maksaa.

Mutta mistä sinä tiedät, ettei se tee töitä? 

Minä ainakin teen usein töitä myöhään iltaan asti koneella. Ja olen yhteyksissä perheeseen ja hoidan vapaaehtoistyöjuttuja. 

Sinä oletat, että hän istuu pelaamassa ja elää tuilla. Se ei välttämättä ole totuus hänen elämästään.

Ja "pullamössö" oli sanonta, jota boomerit käytti nykyisistä nelikymppisistä. Kannattaisi tulla nykyaikaan.

Vierailija
115/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä näe siinäkään järkeä, että joku valvoo koko yöt aina.

Vierailija
116/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa lähes aina valot yöllä, koska valvon yleensä silloin ja nukun päivällä, sairaseläkkeellä kun voin elää haluamassani rytmissä.

Vierailija
117/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että 112 numero olisi auki vain klo 8-22? "Hätäkeskus on tältä päivältä suljettu. Soittakaa huomenna uudestaan"

Vierailija
118/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä menee kyttääminen jo äärimmäisyyksiin. Ensin vahditaan valoja ja nyt jo tivataan ihmisten vessassa käynneistä. Eikö kannattaisi hankkia se elämä??

Kai sitä saa olla huolissaan ihmisten terveysongelmista?

Vierailija
119/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakotakaan sua tekemään niin. 

Vierailija
120/151 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä sinä tiedät, ettei se tee töitä? 

Minä ainakin teen usein töitä myöhään iltaan asti koneella. Ja olen yhteyksissä perheeseen ja hoidan vapaaehtoistyöjuttuja. 

Sinä oletat, että hän istuu pelaamassa ja elää tuilla. Se ei välttämättä ole totuus hänen elämästään.

Ja "pullamössö" oli sanonta, jota boomerit käytti nykyisistä nelikymppisistä. Kannattaisi tulla nykyaikaan.

Kai sinäkin joskus poistut kotoa? Vaikka kuinka tekis etätöitä, niin harva herää päivittäin niihin kolmelta iltapäivällä. Tai hokee ja huutaa päivittäin töitä tehdessään "STANA!! EIII! HLEVETTI!!" yms yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä