Osaavatko mielestäsi tuntemasi naiset arvoida arvonsa parisuhdemarkkinoilla oikein?
Kommentit (442)
Kysymys on turha ja epäolennainen. Naiset eivät keskimäärin halua suhdetta hinnalla millä hyvänsä, kenen kanssa tahansa. Jos eivät saa mitä haluavat, ovat ihan tyytyväisiä sinkkuina ja täyttävät elämänsä muulla sisällöllä kuin miehellä.
Joten naisen "tasolla" ei ole väliä, vaikka täällä muutama ex-ylilautalainen tätä tasoteoriaa tuputtavatkin joka päivä.
Miksi spämmäät tätä jokaiseen ketjuun? Se on todella outoa. Vitsi on vanhentunut jo vuosia sitten.
Eihän tuo ole vitsi. Se on tosikertomus ja sangen opettavainen sellainen. Mummon opetukset ovat auttaneet satoja, ellei tuhansia ihmisiä selviytymään ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme aloitus taas kerran jostain markkina-arvoista. Ikään kuin ihmiset olisivat nykyisin jotain rotukarjaa tai hevosia.
Niinhän te naiset ajattelette miehistä. Siellä baareissa ja tinderissä hylkäätte miehiä ennenkun saavat sanaakaan suustaan. Ihan 100% läpinäkyvää että pärstäkertoimen mukaan meette.
Ai kauheeta....ja miehet eivät ikinä valitse pärstäkertoimen mukaan, eihän? Lukevat proffileja huolellisesti ja valitsevat sen perusteella tai baarissa menevät ensimmäiseksi seinäkukkasen luo juttelemaan? Juu, onhan se näin.
Kun mies valitsee pärstäkertoimen mukaam se vetää 50% oikealle. Kun nainen valitsee, se vetää 1%.
No tämä nyt kertoo vain siitä, että miehet eivät tiedä omaa tasoaan. Ei se yksi mies voi mitenkään olla samaa tasoa kuin puolet kaikista naisista, paitsi jos eri "tasoja" on olemassa vain kaksi! Jos tasoja erotetaan vaikka ne perinteiset kymmenen, niin se tarkoittaa, että mies vetelee oikealle sekä pari tasoa alempia että pari tasoa ylempiä naisia kuvitellen näiden olevan hänen kanssaan samaa tasoa, koska hän ei tunnista omaa tasoaan. Jos tunnistaisi, hänen pitäisi vetää oikealle vain 10 % naisista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tekee niin ei vaan kerro sitä julkisesti
Ai yliarvioi tasonsa?
Osa kyllä, osa taas vähättelee arvoaan tyytyen huonoihin suhteisiin. Tässä iässä useimmat jo ymmärtävät, että ulkonäkö ei ole se mikä arvon määrittää. Suosituimpia ovatkin mukavimmat ja seurallisimmat.
No ei kaikki osaa vaan moni mukava ja hyväsydäminen kuvittelee olevansa samaa tasoa jonkun epärehellisen puliveivarin kanssa eikä ymmärrä, että se oma vastinkappale (ja taso) on jotain paljon parempaa.
Aivan liian moni aliarvioi oman tasonsa.
Ei mun tuntemat naiset mieti mitään tasoja.
Miten sais miehet ymmärtämään, ettemme elä minkään tasojen mukaan. Esim. lyhyet ja kaljut miehet ovat miesten mukaan alempaa tasoa, mutta mulle lyhyys ja kaljuus ovat neutraaleja ominaisuuksia, kuten vaikkapa kengännumero.
Tiedän, että yleinen miesihanne suosii pitkiä ja tuuheahiuksisia, mutta sen sijaan että lyhyet ja kaljut itkisivät netissä naisettomuuttaan, kannattaisi etsiä nainen, joka tykkää myös lyhyistä ja/tai kaljuista.
Naiset muutenkin ottavat sen keneen ihastuvat, se on tunnejuttu. Mua oikeastaan nykyään pelottaa miehet, jos he tähtäävät mahdollisimman hyvätasoiseen naiseen eivät siihen keneen ihastuvat
Voi olla, että olin naimisissa miehen kanssa, joka tyytyi minuun. En oikein ollut arvostettu. Joten kaipa miesten sitten kannattaa tähdätä siihen missitasoiseen niin nainen saisi arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tuntemat naiset mieti mitään tasoja.
Eli yliarvioivat
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että olin naimisissa miehen kanssa, joka tyytyi minuun. En oikein ollut arvostettu. Joten kaipa miesten sitten kannattaa tähdätä siihen missitasoiseen niin nainen saisi arvostusta.
Olet asian ytimessä. Jokainen mies vain tyytyy, jos tarjolla ei ole nuorta, kaunista ja seksikästä naista. Paremman puutteessa kyllä kelpaa vaatimatonkin, kun häneltä saa lopulta sen, mitä mies eniten tarvitsee.
Ei minun nuoruudessani 70- luvulla ollut mitään tasoja, silloin vaan rakastuttiin ja monet näistä liitoista kestää vieläkin. Elämä oli yksinkertaisempaa ja pariutuminen tapahtui parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset aliarvioi. Tosin minkäs sille voi kehen rakastuu.
Ei pidä paikkaansa. Normaali nelikymppinen tavis mies ei saa nuorta naista jos ei ole rikas tai kalsarimalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset aliarvioi. Tosin minkäs sille voi kehen rakastuu.
Ei pidä paikkaansa. Normaali nelikymppinen tavis mies ei saa nuorta naista jos ei ole rikas tai kalsarimalli.
Miten sä luulet olevasi minkään tasoinen nuorille anisille, nelikymppinen pappa? Heti sun ikäsi karsii suurimman osan nuorista naisista pois ja vain muutamat saattavat pitää vanhemmista sedistä. Kannattaa ihan oikeasti miettiä sun oikea tasosi uudelleen ja suhteuttaa se myös eri ikäisiin. 20-25 vuotiallee olet pappa, oman ikäisille sitten jotain muuta ja huomattavasti vanhemmille sitten vielä jotain erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun nuoruudessani 70- luvulla ollut mitään tasoja, silloin vaan rakastuttiin ja monet näistä liitoista kestää vieläkin. Elämä oli yksinkertaisempaa ja pariutuminen tapahtui parikymppisenä.
Nykyaikaan kuuluu tasot. Entisaikoina ei ollut varaa miettiä niitä kun naiset tarvitsi välttämättä miehen eikä voineet nirsoilla kuten nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikaan kuuluu tasot. Entisaikoina ei ollut varaa miettiä niitä kun naiset tarvitsi välttämättä miehen eikä voineet nirsoilla kuten nykyään.
Ei tarvittu välttämättä miestä ja opiskeltiin, kuten nytkin. Silloin vain osattiin elää.
Miksi spämmäät tätä jokaiseen ketjuun? Se on todella outoa. Vitsi on vanhentunut jo vuosia sitten.