Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaavatko mielestäsi tuntemasi naiset arvoida arvonsa parisuhdemarkkinoilla oikein?

Vierailija
03.02.2023 |

Vai ali- tai yliarvoiko ne itensä?

Kommentit (442)

Vierailija
321/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria on pelkkä ajatusleikki, jolla on todellisuuden kanssa melko vähän tekemistä, koska todellisuus on monimutkainen ja nyansseja täynnä.

Mutta sanonpa silti: naisen arvo deittimarkkinoilla on moninkertainen mieheen nähden. Kyllä. Jopa "alemman tason" naiset ovat arvokkaampia kuin keski-tai ylemmän tason miehet. "Alemman tason nainen" vertautuu ylemmän tason naiseen, ei mieheen. Koska miehen taso on oleellisesti matalampi pelkästään siksi kun hän on mies. Putkiaivoilla mies tulee ajatelleeksi, että koska olen kasin mies, ansaitsen kasin naisen. Et ansaitse. Koska kasin nainen on kasin miestä arvokkaampi, koska naisten skaala on korkeammalla, pelkän lähtötason voisi sanoa olevan korkeammalla kuin miesten maksimin.

Vierailija
322/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria ei ole teoria, vaan täysin ilmiselvä totuus. Kauniilla on komea puoliso ja toisin päin. Jos näin ei ole, ihmiset ihmettelevät ja jopa kyselevät miten se huonomman näköinen onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lähtökohtaisesti haluavat mahdollisimman hyvän puolison. Mikä halutumpi on sitä enemmän valinnanvaraa. Kaikki muu olisi hulluutta.

Vierailija
324/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria ei ole teoria, vaan täysin ilmiselvä totuus. Kauniilla on komea puoliso ja toisin päin. Jos näin ei ole, ihmiset ihmettelevät ja jopa kyselevät miten se huonomman näköinen onnistui.

Se on totta sillä tasolla että kauniit on kauniiden kanssa ja tavikset tavisten ja rumien. Mutta kaikki muu höpöhöpö mitä siihen liittyy on se mitä ei hyväksytä purematta ja nielemättä.

Vierailija
325/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut naisten tinder swaippailusta, että ovat nirsoja. Kaikenlainen pikku turhuus jne, mutta yleensä tämmöiset naiset eivät ole mikään palkinto. En itse ainakaan haluaisi liian pinnallista naista. Liian paljon naisia, jotka tinderissä kuin karkkikaupassa ja swaippailu sen mukaista. Miehet menee hylkyyn jos huonokuva, parta, kalakuva, autokuva jne. Mutta minkäs näille voi....

Vierailija
326/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymyshän on helppo. Ne joilla on parisuhde haluamansa miehen kanssa osaavat arvioida ja ne, joiden suhteet eivät onnistu (vaikka haluaisivat) eivät osaa arvioida oikein tai realistisesti. Tuttavapiiriini kuuluu vain yksi sinkkunainen, mutta hän ei edes suhdetta halua, joten elää vapaammassa suhteessa erään miehen kanssa.

Vierailija
327/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut naisten tinder swaippailusta, että ovat nirsoja. Kaikenlainen pikku turhuus jne, mutta yleensä tämmöiset naiset eivät ole mikään palkinto. En itse ainakaan haluaisi liian pinnallista naista. Liian paljon naisia, jotka tinderissä kuin karkkikaupassa ja swaippailu sen mukaista. Miehet menee hylkyyn jos huonokuva, parta, kalakuva, autokuva jne. Mutta minkäs näille voi....

Älkää hyvät ihmiset nyt enää vedotko Tinderiin missään asiassa! Jo vuosikaudet on julkaistu uutisia, missä Tinderin toimintatapa on paljastettu.

1. Algoritmi on rakennnettu niin, että se suosii palvelussa jatkamista (ja maksulliseen versioon turvautumista).

2. Muutama viikko uutisoidun tutkimuksen mukaan suomalaisessa Tinderissä puolet on varattuja, jotka eivät etsi mitään. Ovat vain siellä testaamassa markkina-arvoaan.

Vierailija
328/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on myös 80 % miehiä. Jos siellä olisi 80 % naisia niin kokemus olisi aika erilainen.

Vierailija
329/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyse parisuhteista eikä tinderistä.

Vierailija
330/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kadulla//kaupassa/puiston penkillä/tv-ohjelmissa katselen ihmisiä ja mietin, pitäisikö minunlaiseni tyytyä tuohon mieheen, olisiko hän vertaiseni. Kyllä, aina olen tullu tulokseen et olen mieluummin itsekseni.

Vierailija
331/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestymisissään eivät useinkaan harkitse, että täyttävätkö he kriteerit tuohon naiseen. Nainen voi kokea todella loukkaavana, jos innostustaan viulut korvissa soiden osoittaa mies alemmasta tasosta.

Vierailija
332/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria on pelkkä ajatusleikki, jolla on todellisuuden kanssa melko vähän tekemistä, koska todellisuus on monimutkainen ja nyansseja täynnä.

Mutta sanonpa silti: naisen arvo deittimarkkinoilla on moninkertainen mieheen nähden. Kyllä. Jopa "alemman tason" naiset ovat arvokkaampia kuin keski-tai ylemmän tason miehet. "Alemman tason nainen" vertautuu ylemmän tason naiseen, ei mieheen. Koska miehen taso on oleellisesti matalampi pelkästään siksi kun hän on mies. Putkiaivoilla mies tulee ajatelleeksi, että koska olen kasin mies, ansaitsen kasin naisen. Et ansaitse. Koska kasin nainen on kasin miestä arvokkaampi, koska naisten skaala on korkeammalla, pelkän lähtötason voisi sanoa olevan korkeammalla kuin miesten maksimin.

Logiikkasi pettää. Miestä ei tee kasiksi se, että hän itse ajattelee olevansa kasi. Siitähän MA-teoriassa juuri on kyse, että tasot kohtaavat. Mies joka ei saa kasin naista ei ole kasin mies, vaan hypergaminen.

Tosin en ole oikeaoppinen MA-teoreetikko, koskaa alkuper. teoriassa väitetään, että vain naiset ovat hypergamisia.

Sinä kyllä tuossa viestissäsi sitä naisten hypergamiaa viestität eli kerrot sen mitä MA-teoreetikot sanovatkin naisten tekevän: kasin nainen kuvittelee olevansa samaa tasoa ysin miehen kanssa, koska harrastaa tämän kanssa seksiä. Mutta vasta sitouttaminen parisuhteeseen ratkaisee tason. 

Sulla on MA-teorian opinnot vielä vähän kesken ;)  Mutta ei se mitään, se on aika yleistä.

Vierailija
333/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestymisissään eivät useinkaan harkitse, että täyttävätkö he kriteerit tuohon naiseen. Nainen voi kokea todella loukkaavana, jos innostustaan viulut korvissa soiden osoittaa mies alemmasta tasosta.

Tämä koskee myös huomattavasti itseä vanhempia miehiä. 20 vuotta alkaa jo olla todella ällön överi. Pienestä en siis niuhota.

Vierailija
334/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselta vaaditaan tasoa. Ite saavutaan paikalle tukkimiehenä konsanaan. Kehdataan ehdottaa suikkaria.

Vierailija
335/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa koska se ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Myös ruma nainen luulee olevansa kaunis.

Mies tajuaa tasonsa, jos mies on ylipainoinen niin se sen hyväksyy ja jos mies on ruma niin se hyväksyy sen myös.

Naiset ja miehet on tässä erilaisia.

Miksi naiset sitten yliarvioivat tasonsa?

Ettekä hyväksy. Jokaikinen Reiska kuvittelee olevansa oikeutettu ilmaiseen tai mahdollisimman halpaan kotirouvaan. Naiset kyllä kuulee ympärillään tarinoita huonoissa liitoissa elävistä naisista. Jos jo Tinderissä näkee kilometrien päähän ko. miehen huokuvan ongelmia, miksi vaivautua?

Vierailija
336/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aloitus taas kerran jostain markkina-arvoista. Ikään kuin ihmiset olisivat nykyisin jotain rotukarjaa tai hevosia.

Tämä on tätä inkel- ùlien ùlinaa.

Vierailija
337/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tutkitusti aliarvioivat tasonsa ja miehet yliarvioivat.

Naiset ovat myös onnellisempia sinkkuina, eivätkä halua parisuhteeseen yhtä epätoivoisesti kuin miehet.

Tämä on niin totta.

Vierailija
338/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille miehillehän kaikki naiset siellä ovat: pillu,pillu,pillu.

Vierailija
339/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kunhan yksikään mies ei tule uhkailemaan minua parisuhteella. Älkää tehkö sitä ja sitten vielä alkako uhkaavaksi ja vänkäämään vastaan.

Vierailija
340/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat nuoret naiset +/- 18v arvioivat alakanttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi