Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaavatko mielestäsi tuntemasi naiset arvoida arvonsa parisuhdemarkkinoilla oikein?

Vierailija
03.02.2023 |

Vai ali- tai yliarvoiko ne itensä?

Kommentit (442)

Vierailija
301/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset kerta arvoivat arvonsa oikein tai alakanttiin niin miksi vetävät alle 1/100 miehestä oikealle tinderissä?

BURN

Tähän ei tule vastausta, koska naiset ei pysty vastaamaan siihen. Tiedostavat itsekin vikansa, vaikka eivät halua myöntää.

M42

Miksi nainen ei voisi olla valikoiva ja samaan aikaan arvioida itseään alakanttiin?

Vierailija
302/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toisin kuin ehkä luulet, osalle ihmisistä tuo ole sellainen asia johon heillä ois tarvetta tuhlata sekuntiakaan aikaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä miten muut arvioivat arvonsa. Itse en ole ikinä miettinyt, arvioinko "arvoni" ylä- vai alakanttiin. Enhän edes voi tietää minua kiinnostavien miesten naismakua etukäteen. Joskus kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista, joskus on, ja se on riittänyt. Tunnen itseni ihan arvokkaaksi.

Vierailija
304/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset kerta arvoivat arvonsa oikein tai alakanttiin niin miksi vetävät alle 1/100 miehestä oikealle tinderissä?

BURN

Tähän ei tule vastausta, koska naiset ei pysty vastaamaan siihen. Tiedostavat itsekin vikansa, vaikka eivät halua myöntää.

M42

Naiset käyttävät tinderiä eri tavalla kuin miehet. Keskimäärin. Keskimääräinen nainen ei vedä oikealle vain komeiden kasvojen perusteella vaan pohtii, voisiko hän olla osa sen miehen elämää. Miehet ei tajua että jos mies saa mätsin naisen kanssa, hän on jo läpäissyt tiukan seulan. Nainen ei voi olettaa pelkän osuman perusteella yhtään mitään.

Vierailija
305/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus löytyy kun katselee millaisten miesten kanssa naiset pariutuu ja tekee lapsia.

Lukekaas näitä valitusketjuja palstalla... miehet sitä, miehet tätä. Siinä suomalaisen naisen todellinen taso, sellaisen miehen kanssa se pariutuu ja porsii.

Vierailija
306/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvioi tasoani parisuhdemarkkinoilla. Tasoni on täysin epäoleellinen asia mulle. Mua kiinnostaa vain se että kiinnostaako se mies mua vai ei. Tasoni ei vaikuta siihen, kenestä kiinnostun.

Vierailija
307/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi oman tasonsa koska se ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Myös ruma nainen luulee olevansa kaunis.

Mies tajuaa tasonsa, jos mies on ylipainoinen niin se sen hyväksyy ja jos mies on ruma niin se hyväksyy sen myös.

Naiset ja miehet on tässä erilaisia.

Miksi naiset sitten yliarvioivat tasonsa?

Vierailija
308/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa koska se ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Myös ruma nainen luulee olevansa kaunis.

Mies tajuaa tasonsa, jos mies on ylipainoinen niin se sen hyväksyy ja jos mies on ruma niin se hyväksyy sen myös.

Tämä on tällä palstalla käytännössä ihan päinvastoin. Ruma mies ilmoittamassa ettei tyydy rumaan naiseen on täällä ihan peruskauraa.

Vierailija
309/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tällä palstalla käytännössä ihan päinvastoin. Ruma mies ilmoittamassa ettei tyydy rumaan naiseen on täällä ihan peruskauraa.

Minä olen 180cm ja 72kg mies, miksi minua lähestyy myös lihavat naisia vaikka olen normaalipainoinen mies? Minä koen että ne lihavat naiset yliarvioi tasonsa koska ne pyrkii iskemään minua normaalipainoista miestä.

Olen myös ihan komea ja miksi rumat naiset myös minua koittaa iskeä? Eikö ne tajua olevansa rumia?

Miksi ne ei etsi oman tasoistaan seuraa?

Vierailija
310/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa koska heistä kaikki pyrkii saamaan sen pitkän, komean ja akateemisen miehen vaikka ne naiset eivät ole mitenkään kauniita.

Vierailija
311/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 180cm ja 72kg mies, miksi minua lähestyy myös lihavat naisia vaikka olen normaalipainoinen mies? Minä koen että ne lihavat naiset yliarvioi tasonsa koska ne pyrkii iskemään minua normaalipainoista miestä.

Olen myös ihan komea ja miksi rumat naiset myös minua koittaa iskeä? Eikö ne tajua olevansa rumia?

Sinä et tajua itse että olet psyykkisesti sen verran kakkoslaatua että se näkyy päälle. Miksi et itse tajua sanaan aikaan kun tivaat muilta tajuamista? Sinähän siihen kysymykseen parhaiten osaat vastata että miksi joku ei tajua.

Vierailija
312/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen tietää olevansa ruma, hän on kuullut siitä koko elämänsä. Se ei silti vaikuta pätkääkään siihen, kenestä ruma nainen kiinnostuu. Tajuatko?

Vierailija
313/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen tietää olevansa ruma, hän on kuullut siitä koko elämänsä. Se ei silti vaikuta pätkääkään siihen, kenestä ruma nainen kiinnostuu. Tajuatko?

Eli se ruma nainen ei tajua tasoaan koska se yrittää iskeä komeita miehiä, jos ruma nainen tajuaisi olevansa ruma niin se tyytyisi tasoisiinsa miehiin eli rumiin miehiin. Tajuatko?

Vierailija
314/442 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vanhat miehet kiinnostuu ja lähestyy? Surullista. Ei minunkaan suu tuohesta ole. Olis mukavampi saada ko.huomio edes suurin piirtein omanikäisiltä. Missä vika?

Vierailija
315/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yleistää että naiset näkevät oman potentiaalinsa sinkkumarkkinoilla lähes järjestäen yläkanttiin. Tavoitellaan kuuta taivaalta eikä tiedosteta että siitä hyvästä miehestä on kiinnostunu monta muutakin sinua paljon kauniimpaa ja parempaa yksilöä. Seksiseuraksi kelpaat, mutta vaimomatskua et ole. Miehiä ei pätkääkään kiinnosta sinun asema tai aikaasaannokset elämässä toisin kuin naisia sama miehissä. Miehet etsivät kumppanista rauhaa ja tasapainoa.

Vierailija
316/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vanhat miehet kiinnostuu ja lähestyy? Surullista. Ei minunkaan suu tuohesta ole. Olis mukavampi saada ko.huomio edes suurin piirtein omanikäisiltä. Missä vika?

Mulla sama.

N26

Vierailija
317/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se ruma nainen ei tajua tasoaan koska se yrittää iskeä komeita miehiä, jos ruma nainen tajuaisi olevansa ruma niin se tyytyisi tasoisiinsa miehiin eli rumiin miehiin. Tajuatko?

Tajuan että monelle miehelle riittää että on nainen ja naisella on reikä mutta rumallekaan naiselle ei usein riitä pelkkä muna. Jos olet ruma, ole edes ihana.

Vierailija
318/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tajua itse että olet psyykkisesti sen verran kakkoslaatua että se näkyy päälle. Miksi et itse tajua sanaan aikaan kun tivaat muilta tajuamista? Sinähän siihen kysymykseen parhaiten osaat vastata että miksi joku ei tajua.

Hyvin sanottu 👍

Vierailija
319/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta nyt on ihan turha kysyä toisen naisen tasoa. Joku miesten mielestä kaunis voi olla naisten mielestä yllätys. Samoin naisten mielipiteet toisistaan on erilaisia. Yksi tuttavani kehui opiskelukaveriaan kauniiksi ja itse kun katsoin, niin ajattelin, että jaa enpä ole ajatellut noin.

Vierailija
320/442 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aliarvioinut (huono itsetunto, trauma yms. vaikuttaneet tähän) ja ollut ihan kamalien tyyppien kanssa. Nyt on onneksi ihana välittävä ja kiltti kumppani. On myös söpö kuin mikä, aiemmat on olleet enemmän tai vähemmän turilaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi