Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaavatko mielestäsi tuntemasi naiset arvoida arvonsa parisuhdemarkkinoilla oikein?

Vierailija
03.02.2023 |

Vai ali- tai yliarvoiko ne itensä?

Kommentit (442)

Vierailija
241/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa naisissa ( alle 20v) paljon niitä, jotka eivät tajua kauneuttaan.

Ite oon tavallinen nainen ja olen saanut komeita miehiä, jos nyt ulkonäöstä puhutaan. Toki huolehdin ulkonäöstäni (liikunta, vaatteet, meikkaus jne), mutta olen mm. normaalipainon ylärajalla ja päärynävartaloinen. Eli olen aina ihmetellyt, miksi nämä miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat ihastuneet ja sitoutuneet minuun. Ehkä heihin on vedonnut jokin muu asia kuin ulkonäkö kuten jokin luonternpiirre tai eleet, ilmeet, ääni, tapa liikkua...niitähän ei voi tinderkuvasta havaita.

Eivät ymmärrä tai heidän ei anneta ymmärtää eli kulttuuri. Yhteiskunta pakottaa naiset kouluttautumaan ja luomaa uraa. Ei siinä ole aikaa parisuhteelle kunnes alkaa tajuamaan että nyt on viimeiset mahkut kun ikää alkaa olla 30 vuotta. Silloin ei enää peilistä katso se sama hoikka kaunis nainen kuin 15 vuotta sitten.

Onneksi näin. Nykyään naiset tajuavat, että miehelle merkkaa vain ulkonäkö. Ennemmin kannattaa siis kouluttautua ja luoda uraa kuin pariutua ihmisen kanssa joka välittää sinusta vain 30-vuotiaaksi asti ja alkaa sitten etsiä nuorempaa & kauniimpaa. Nainen elää kuitenkin keskimäärin 84-vuotiaaksi asti, joten miksi uhrata ura ja koulutus ollakseen jonkun mitättömän 10 vuotta jonkun miehen silmänilona? Mitä siitä itselleen saa? Ura ja koulutus on satsauksia koko elämäksi.

Se että se top 10% miehistä välittää ainoastaan naisen ulkonäöstä ei tarkoita että loputkin 90% miehistä ajattelisi samalla tavalla. Ehkä se siltä vaikuttaa kun nainen ei itse edes huomaa kuin sen top 10% ja loput 90% miehistä on käytännössä näkymättömiä naisille

Vierailija
242/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaavat. 

Mutta, naisilla on usein se, että ovat ihan mielellään yksin. Jos ei unelmien prinssi satu kohdalle, niin nauttivat itsenäisestä elämästä. 

Tästä on tutkimuksiakin, että onnellisimpia ovat yksin asuvat naiset ja kaikkein onnettomimpia yksin asuvat miehet. Parisuhteessa olijat asettuvat tuohon välimaastoon siten, että parisuhteessa olevat miehet ovat onnellisempia kuin parisuhteessa olevat naiset. Naisilla siis parisuhde laskee onnellisuustasoa ja miehillä nostaa sitä. 

Lähdekritiikki on hyvä muistaa. Nykyään pyritään luomaan mielikuva kuin miehet olisivat kaiken pahan alku ja juuri.

"Väestöliitto: Hyvä parisuhde tuo onnea enemmän kuin raha"

https://kaksplus.fi/perhe/parisuhde/vaestoliitto-hyva-parisuhde-onnea-e…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset kerta arvoivat arvonsa oikein tai alakanttiin niin miksi vetävät alle 1/100 miehestä oikealle tinderissä?

Juuri siksi. Yksi sadasta on oikeasti aika paljon. Ainakin, jos haussa on tosiaan parisuhde eikä vain satunnaista seksiä.

Vierailija
244/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon tavallinen nainen ja olen saanut komeita miehiä, jos nyt ulkonäöstä puhutaan. Toki huolehdin ulkonäöstäni (liikunta, vaatteet, meikkaus jne), mutta olen mm. normaalipainon ylärajalla ja päärynävartaloinen. Eli olen aina ihmetellyt, miksi nämä miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat ihastuneet ja sitoutuneet minuun. Ehkä heihin on vedonnut jokin muu asia kuin ulkonäkö kuten jokin luonternpiirre tai eleet, ilmeet, ääni, tapa liikkua...niitähän ei voi tinderkuvasta havaita.

Eivät ymmärrä tai heidän ei anneta ymmärtää eli kulttuuri. Yhteiskunta pakottaa naiset kouluttautumaan ja luomaa uraa. Ei siinä ole aikaa parisuhteelle kunnes alkaa tajuamaan että nyt on viimeiset mahkut kun ikää alkaa olla 30 vuotta. Silloin ei enää peilistä katso se sama hoikka kaunis nainen kuin 15 vuotta sitten.

Onneksi näin. Nykyään naiset tajuavat, että miehelle merkkaa vain ulkonäkö. Ennemmin kannattaa siis kouluttautua ja luoda uraa kuin pariutua ihmisen kanssa joka välittää sinusta vain 30-vuotiaaksi asti ja alkaa sitten etsiä nuorempaa & kauniimpaa. Nainen elää kuitenkin keskimäärin 84-vuotiaaksi asti, joten miksi uhrata ura ja koulutus ollakseen jonkun mitättömän 10 vuotta jonkun miehen silmänilona? Mitä siitä itselleen saa? Ura ja koulutus on satsauksia koko elämäksi.

Se että se top 10% miehistä välittää ainoastaan naisen ulkonäöstä ei tarkoita että loputkin 90% miehistä ajattelisi samalla tavalla. Ehkä se siltä vaikuttaa kun nainen ei itse edes huomaa kuin sen top 10% ja loput 90% miehistä on käytännössä näkymättömiä naisille

Miten voi olla mies top 10%:ssa, jos sitä ei kiinnosta kuin ulkonäkö?

- mies

Vierailija
245/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan nauratti ääneen tämä otsikko. Kuka jaksaa miettiä jotain tällaista :D

Vierailija
246/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona on, että naiset ei kouluttaudu kunnolla ja mitä....? Haluatteko te miehet oikeasti takaisin sen maailman, missä nainen ja lapset pitää elättää yhden ihmisen palkalla? Tässä maailman tilanteessa, näillä hinnoilla? Puhumattakaan siitä, mikä vaje työmarkkinoille tulisi jos naiset lähtisi sieltä pois hellan ääreen. Kuulostaa dystopialta. Ja mikä saa sut olettamaan, että miehet haluaisi naimisiin itse alle 30v? Koska sitähän se vaatii, jos naisen on sitouduttava varhain ja turvattava oma elämänsä. Ei varmaan ole paljoa nuoria miehiä, joilla on varaa valita kouluttamaton nainen, joka ei voi tienata omia rahojaan ja maksaa omia menojaan.

Miten se eroaa nykyaikaan jossa naisen rahat on yksin naisen rahoja ja nainen käyttää ne haluamallaan tavalla ja miesten rahat on yhteisiä rahoja johon naisella pitää olla päätösvalta ja mies ei saa yksin päättää niiden käytöstä?

Vierailija
247/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tutkitusti aliarvioivat tasonsa ja miehet yliarvioivat.

Naiset ovat myös onnellisempia sinkkuina, eivätkä halua parisuhteeseen yhtä epätoivoisesti kuin miehet.

Nyt linkkiä tuohon tutkimukseen, jossa naiset "aliarvioivat tasonsa" ja miehillä päinvastoin.

Aika jännä, kun parit ovat kuitenkin tosielämässä päinvastoin. Naiset pariutuu ylös

Eivät naiset pariudu ylöspäin. Te vain luulette, kun te mittaatte sen pariutumisen sillä kuinka paljon rahaa mies tekee vs kuinka paljon nainen tekee. 

Lääkärit, lakimiehet, ym. ym. korkeasti kouluttautuneet ovat tutkimusten mukaan suosittuja puoliso ehdokkaita naisten keskuudessa sen sijaan työttömät miehet eivät.

Eli sisäiset asiat ei merkitse vaan raha ja status sitten ulkonäkö ja käytöstavat.

Kenelle on, kenelle ei. Huomattava osa naisista on korkeasti koulutettuja, joten on ihan luonnollista että ainakin he etsivät puolisokseen yhtälailla koulutettua ihmistä. Loppupeleissä se raha ja puolison status nimenomaan ei merkitse yhtään mitään, jos suhde ei toimi. Lääkärin tai lakimiehen puolisona nainen saa viettää aika paljon aikaa itsekseen, kun mies on naimisissa vaativan työn kanssa. Moni suhde ei tätä kestä.

Ensin sanot:

Huomattava osa naisista on korkeasti koulutettuja, joten on ihan luonnollista että ainakin he etsivät puolisokseen yhtälailla koulutettua ihmistä.

Sitten sanot: 

Loppupeleissä se raha ja puolison status nimenomaan ei merkitse yhtään mitään, jos suhde ei toimi.

Kuitenkaan korkeasti kouluttautuneet naiset eivät ota työtöntä tommia tai perus duunari perttiä eli mitä viestität on se että tärkeintä on että mies on vähintään yhtä kouluttautunut (menestynyt) kuin nainen itse.

Kiteytettynä suurin osa naisista haluaa miehen jolla on raha ja status sekä ulkonäkö ja käytöstavat.

Joopa, koska Rane ja korkeasti koulutettu on tismalleen sama henkilö ja on täysin sattuman kauppaa kumpi meni sähköasentajaksi ja kumpi yliopistoon - NOT. Miten te miehet ette pysty käsittämään tätä.

Vierailija
248/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme aloitus taas kerran jostain markkina-arvoista. Ikään kuin ihmiset olisivat nykyisin jotain rotukarjaa tai hevosia.

Niinhän te naiset ajattelette miehistä. Siellä baareissa ja tinderissä hylkäätte miehiä ennenkun saavat sanaakaan suustaan. Ihan 100% läpinäkyvää että pärstäkertoimen mukaan meette.

Minkä muun mukaan Tinderissä edes voisi mennä? Ja kyllä se ulkoinen olemus on baarissakin se, joka ratkaisee herääkö kiinnostus vai ei. Olisi aika outoa kiinnostua baarissa miehestä jonkin sellaisen asian perusteella, mitä hänestä ei voi vielä edes tietää.

Vierailija
249/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mies top 10%:ssa, jos sitä ei kiinnosta kuin ulkonäkö?

- mies

Ei miehenä voi ymmärtää naisten kieroutunutta logiikkaa

Vierailija
250/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvioivat itseään raakasti. Tinder kulttuuri on aikaansaanut tämän. Saavat tykkäyksiä ja yhteydenottoja miehiltä ketkä eivät ole parisuhdetta hakemassa ton tason naisen kanssa. Hakevat vaan helppoa seksiä ja tämä saa naisen luulemaan olevansa haluttavampi kuin onkaan.

Vierailija
251/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona on, että naiset ei kouluttaudu kunnolla ja mitä....? Haluatteko te miehet oikeasti takaisin sen maailman, missä nainen ja lapset pitää elättää yhden ihmisen palkalla? Tässä maailman tilanteessa, näillä hinnoilla? Puhumattakaan siitä, mikä vaje työmarkkinoille tulisi jos naiset lähtisi sieltä pois hellan ääreen. Kuulostaa dystopialta. Ja mikä saa sut olettamaan, että miehet haluaisi naimisiin itse alle 30v? Koska sitähän se vaatii, jos naisen on sitouduttava varhain ja turvattava oma elämänsä. Ei varmaan ole paljoa nuoria miehiä, joilla on varaa valita kouluttamaton nainen, joka ei voi tienata omia rahojaan ja maksaa omia menojaan.

Miten se eroaa nykyaikaan jossa naisen rahat on yksin naisen rahoja ja nainen käyttää ne haluamallaan tavalla ja miesten rahat on yhteisiä rahoja johon naisella pitää olla päätösvalta ja mies ei saa yksin päättää niiden käytöstä?

Mikä mielisairaus se on kun ihminen ajattelee että kaikki tuuba mitä omasta päästään keksii on totta?

Vierailija
252/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani naiset rakastuvat ja aloittavat suhteen rakastuessaan, eivät selaa jotain katalogia ja mieti mihin on vara. Ne jotka ei rakastu ovat itsekseen, koska se on se edellytys että johonkin ryhtyisi.

Rakastuminen on tunne. Tunteet vaihtelee. Niiden varaan ei pidä parisuhdetta tai perhettä perustaa.

Kiinnostavaa! Eli minkä varaan pitää? Järjen? Miksi sitten niin harva tavismies haluaa perheen mukavan, äidillisen, pullantuoksuisen, pyöreän naisen kanssa?

Vierailija
253/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo123 kirjoitti:

Yliarvioivat itseään raakasti. Tinder kulttuuri on aikaansaanut tämän. Saavat tykkäyksiä ja yhteydenottoja miehiltä ketkä eivät ole parisuhdetta hakemassa ton tason naisen kanssa. Hakevat vaan helppoa seksiä ja tämä saa naisen luulemaan olevansa haluttavampi kuin onkaan.

Teppo itsehän tietty tykkää jokaisesta naisesta helpon seksin toivossa.

Vierailija
254/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan nauratti ääneen tämä otsikko. Kuka jaksaa miettiä jotain tällaista :D

Minusta ihan validia pohdintaa. Katsotko sinä mielummin salkkareita?

Vierailija
255/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme aloitus taas kerran jostain markkina-arvoista. Ikään kuin ihmiset olisivat nykyisin jotain rotukarjaa tai hevosia.

Niinhän te naiset ajattelette miehistä. Siellä baareissa ja tinderissä hylkäätte miehiä ennenkun saavat sanaakaan suustaan. Ihan 100% läpinäkyvää että pärstäkertoimen mukaan meette.

Ai kauheeta....ja miehet eivät ikinä valitse pärstäkertoimen mukaan, eihän? Lukevat proffileja huolellisesti ja valitsevat sen perusteella tai baarissa menevät ensimmäiseksi seinäkukkasen luo juttelemaan? Juu, onhan se näin.

Kun mies valitsee pärstäkertoimen mukaam se vetää 50% oikealle. Kun nainen valitsee, se vetää 1%.

Niinpä. Ja nainen, jonka se mies veti oikealle, huomaa jo ensimmäisestä yhteydenotosta, ettei mies oikeasti ollut juuri hänestä kiinnostunut vaan yritti joka toista. Paitsi ettei sitä yhteydenottoa luultavasti edes tule, koska sitä miestä ei todellisuudessa kiinnostakaan sen vertaa, että vaivautuisi laittamaan viestiä.

Vierailija
256/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielisairaus se on kun ihminen ajattelee että kaikki tuuba mitä omasta päästään keksii on totta?

En keksinyt vaan puhuin kokemuksesta ja kokemus on peräisin edellisistä suhteista

Vierailija
257/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani naiset rakastuvat ja aloittavat suhteen rakastuessaan, eivät selaa jotain katalogia ja mieti mihin on vara. Ne jotka ei rakastu ovat itsekseen, koska se on se edellytys että johonkin ryhtyisi.

Rakastuminen on tunne. Tunteet vaihtelee. Niiden varaan ei pidä parisuhdetta tai perhettä perustaa.

Olet tutkimustenkin mukaan täysin väärässä. Pari ei sitoudu toisiinsa yhtä vahvasti ilman hormonaalista kiinnittymistä, joka tuo rakastumisen tunne siis todellisuudessa on. Et voi järkeillä tätä asiaa ja vain päättää että olen tuon tyypin kanssa, koska jos sitten vastaan tulee henkilö joka pistää hormonipakkasi sekaisin, tajuat että kyse on jostain vähän syvemmästä ja se sinun järkiliittosi kariutuu siinä kohtaa. Kun valitsee kultansa sen mukaan mihin rakastuu, tuohon rakastumisen tunteeseen voi palata myös vaikeina aikoina. Tästä löytyy paljon tietoa ja lehtijuttuja.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008938161.html

On ihan tutkittu juttu että järjestetyissä avioliitoissa ihmiset ovat onnellisempia kuin länsimaalaisissa.

Ne ihmiset elävät yhteisöllisissä kulttuureissa, joissa yhteisön etu asetetaan yksilöllisen edun ja onnellisuuden edelle. Mutta mikäänhän ei estä sinua solmimasta järkiliittoa. Itse olisin mieluummin yksin kuin seksittömässä suhteessa, ja suhde olisi seksitön ellei se perustuisi rakkauteen ja intohimoon.

Vierailija
258/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo123 kirjoitti:

Teppo itsehän tietty tykkää jokaisesta naisesta helpon seksin toivossa.

Teppo on parisuhteessa eikä ole tinderissä. Teppo on vaan kuullut minkälaisia määriä yhteydenottoja Tepon kaverit saavat. 400 matchia naiselle jota ei edes erota normaali tilanteessa harmaasta tapetista.

Vierailija
259/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksinyt vaan puhuin kokemuksesta ja kokemus on peräisin edellisistä suhteista

Voi LUOJA. Siis sinä olet tossuna antanut rahasi naisen käyttöön ja nyt itket että meni väärin. Kasvata mies munat. Äläkä puhu normaalien ihmisten puolesta.

Vierailija
260/442 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaavat, jotkut eivät. Aika monet yliarvioivat oman markkina-arvonsa, ja mikä mielenkiintoisinta niin on myös naisia jotka aliarvioivat sen.

Ne jotka yliarvioivat arvonsa ovat sitten yliedustettuina tässä jatkuvasti kasvavassa "yli 35v, sinkku ja lapseton" väestöryhmässä.

No, tuossa on jo yksi tekijä jolla voi unohtaa korkeat standardit miehen suhteen.

Usko tai älä, niin kyllä se menee niin päin, että mitä enemmän ikää tulee (ja silloin yleensä ne lapsetkin on jo tehty), sitä korkeammaksi odotukset elämänkumppanille kasvavat. En ikimaailmassa olisi enää sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa seurustelin alle kolmekymppisenä. Ellen olisi tavannut nykyistä puolisoani viisikymppisenä, eläisin luultavasti ihan tyytyväisenä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi