Naiset, mikä miehessäsi sai sulla sukat pyörimään jaloissa, kalsongit kostumaan jne.?
Jotkut miehet osaavat tehdä hyvää ruokaa, jotkut osaavat tanssia, jotkut on kovia urheilijoita, soittavat kitaraa, laulavat, ovat muuten taiteellisia, tekevät sinusta rakkausrunoja tai siteeraavat mestareita... jotkut remontoivat talosi uuteen uskoon, nikkaroivat mitä vaan, ovat eläinrakkaita, lapsirakkaita, huumorintajuisia.... mitä näitä nyt on. Mikä on se juttu joka löi sopimuksen lukkoon, oli ratkaiseva asia, että ajattelit, että tämä se nyt on, tämä on mun, kaikkien joukosta?
Mulla oli alusta asti huumorintaju. Me ei nähty ensimmäisten kuukausien aikana, puhuttiin vaan puhelimessa ja viestiteltiin, silloin ei ollut kännyköissä vielä kameroita. Toki sekin sitten oli tärkeää, että kun tavattiin, että fyysinen juttu toimi. Aluksi ei toki niin hyvin käytännössä kuin myöhemmin, mutta siis että sitä kipinää ja kemiaa oli. Mutta olen miettinyt, että olisko meistä tullut mitään jos oltaisiin vaan tavattu jossain, eikä alettu kauheesti puhua mitään, olisko kumpikaan pelkän ulkonäön perusteella yrittänyt tutustua paremmin? En usko.
Kommentit (22)
Lempeä olemus, hyvät käytöstavat, huomaavaisuus, älykkyys. Ekoilla treffeillä antoi mulle ruusun. Se oli siinä.
Todellakin syntyy. Ei sillä pihtaamisella saavuta yhtään mitään, jos parisuhdetta haluaa. Vaimoni antoi heti ekoilla treffeillä ja nyt minulla on 3 lasta.